ik hoef niet bekent te zijn met het ras om te weten hoe je moet fokken dat is bullshitshiba schreef:Nee, dat heb je goed gezien. De meeste honden die hier in Europa zitten is puur Europees bloed. De Japanners moet je in een stamboom vaak met een loep gaan zoeken.v.d Lupinehof schreef:tja ach en de hondjes die hier zijn hebben ook helemaal geen afstamming ergens in het buiteland zitten![]()
kom op zeg word nou toch eens ff wakker
wil je over lijnteeld praten gaan we er over praten vind ik prima
wil je praten over het beginne met fokken ook prima
maar wat het probleem is met beginnent fokker vandaag de dag ze hebben niet de juiste instelling kopen een hondje vinden het leuk en gaan er mee fokken weten heg nog steg ja dan fok je rommel
leer eerst heel je lijnen uit je kop dan ga je kijken wat je nodig heb en dan ga je kijken of je er aan kan komen
en inporteren voor bloed verversing is wel het domste wat je kan doen
mol
Gelukkig zijn er binnen ons ras nog mensen die het geld ervoor over hebben om honden uit Japan te halen. De laatste jaren gebeurt het met de regelmaat van de klok, en dat was hard nodig om nieuwe lijnen te ontwikkelen.
Zo te zien ben je niet echt bekend met het ras......
maar ga mij nou niet vertellen hoe dat je lijnteeld moet beoefenen
en ik heb het over importeren en niet alleen over japan dat woord heb ik nergens gebruikt
tis wat je nodig heb dat je dat moet inporteren dat heb ik gezegt.
en als je alleen voor bloed verversing in je lijnteeld een hond ga inporten
heb je of gewoon weg geld teveel of je bent gewoon verschrikkelijk dom
mol