Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De Bil is één !

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Joyce112
Zeer actief
Aantal honden: 4

Re: De Bil is één !

Ongelezen bericht door Joyce112 »

Dacht ik even stiekem bij te lezen, hoe het met Billetje gaat. Zie ik ineens mezelf :O: :wink:

Ik vind Billie vanaf het begin echt een lief meisje :I: :I:

Is ze trouwens al loops geweest?
Vraag ik me nu ineens af :wink:
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Joyce112 schreef: 08 sep 2021 19:50 Dacht ik even stiekem bij te lezen, hoe het met Billetje gaat. Zie ik ineens mezelf :O: :wink:
Haha oeps sorry :LOL: dat krijg je met zo’n bekende hond. Zal ik de foto weghalen?
Joyce112
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joyce112 »

Persistence schreef: 09 sep 2021 07:49
Joyce112 schreef: 08 sep 2021 19:50 Dacht ik even stiekem bij te lezen, hoe het met Billetje gaat. Zie ik ineens mezelf :O: :wink:
Haha oeps sorry :LOL: dat krijg je met zo’n bekende hond. Zal ik de foto weghalen?
Haha, nee hoor dat hoeft niet.
Ik vond het gewoon grappig. Denk ik stiekem naar Billie te kijken, zie ik mezelf en Iza :LOL:
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Joyce112 schreef: 09 sep 2021 08:17
Persistence schreef: 09 sep 2021 07:49
Haha, nee hoor dat hoeft niet.
Ik vond het gewoon grappig. Denk ik stiekem naar Billie te kijken, zie ik mezelf en Iza :LOL:
Je hoeft alvast niet meer in smoelenboek :F:
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door HillieS »

Wat een leuke fotoserie!
Alsnog gefeliciteerd!
Afbeelding
georges
Zeer actief
Mijn ras(sen): een Peruaanse naakthond & een lurcher
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door georges »

Lothian schreef: 07 sep 2021 20:56 Als je foto's hebt van de flyball en agility moet je ze ook delen hoor! :D
Ik heb alleen maar filmpjes ! Ik gooi ze binnenkort wel eens op FB :D
DeDiana schreef: 07 sep 2021 21:57 Ja, van de stad naar de suburbs is sowieso natuurlijk voor honden (en voor mensen) al heel anders - een beetje net zoals wij, van een redelijk drukke volkswijk aan de rand van het centrum van Nijmegen naar het Spaanse platteland.
Ik ken Californië best goed, een vriend van mij woont daar (LA) en zodoende ben ik er vier of vijf keer geweest om meer van Californië te zien. Ik vind het wat natuur betreft echt indrukwekkend prachtig :I:

Leuk dat je ook begonnen bent met agility en flyball! Heeft Billie al een voorkeur, of is ze er zo eentje die alles leuk vindt?
Wat vonden jouw honden van de verhuis ? Zie je verschil bij hen hoe ze in huis zijn etc ?

De natuur is hier inderdaad magnifiek ! En het goede weer doet natuurlijk ook wel veel :D

Ze vindt allebei heel leuk, maar ik denk dat ze van agility veel meer zal genieten. Sinds ze de tunnel kent crosst ze daar vaak genoeg door, ook wanneer het niet hoeft :mrgreen: Ik denk dat flyball een beetje te veel herhaling is voor haar, ze verveelt zich nogal snel.
Persistence schreef: 07 sep 2021 23:05 Ohh zat ik toch een beetje in de buurt :tongue:
Haha, ja hoor ! Ik hoop met haar ook ooit wel op de renbaan langs te komen :wink:
Cleva schreef: 07 sep 2021 23:38 Ik vind het leuke namen en nog veel leukere hondjes.
Met echo heb ik momenteel wel wat te stellen want ze heeft besloten allemaal spullen van tafel en uit prullenbakken te pakken. Ze maakt niet echt iets stuk. Maar ik heb het liever toch niet en dan trekt ze een duivelskoppie.
Het is vooral omdat ik het nu weer drukker krijg en zij kent mij alleen maar in coronamodus dus er veranderen een paar dingen. Negatieve aandacht is ook aandacht en aandacht is rust. Daar wil ik dus uit blijven.

Het belangrijkste is dat ze nu ook gewoon dingen zonder haar moeder doet.
Die duivelskop is heel bekend, hier zitten we met een (vuile)sokkendievegge :mann: Dat van die negatieve aandacht is inderdaad een dingetje waar ik ook voor moet oppassen, anders heeft ze zichzelf al heel snel nieuwe gewoontes aangeleerd.

Billie hangt ook enorm aan Georges, daarom vind ik het wel belangrijk ook dingen zonder hem te ondernemen. Goed voor haar zelfvertrouwen en zijn rust :lol1:

Ik vind Billie vanaf het begin echt een lief meisje :I: :I:

Is ze trouwens al loops geweest?
Vraag ik me nu ineens af :wink:
Je hebt dan ook een prachtig pittig racemonster :mann:

Nee nog steeds niet. Ze laat op zich wachten, ze is nog het enige meisje-meisje. Mag ze van mij ook gerust nog een tijdje blijven hoor :engel:
HillieS schreef: 09 sep 2021 10:35 Wat een leuke fotoserie!
Alsnog gefeliciteerd!
Dankjewel :cheer:
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen

Ongelezen bericht door DeDiana »

georges schreef: 09 sep 2021 21:45
DeDiana schreef: 07 sep 2021 21:57 Ja, van de stad naar de suburbs is sowieso natuurlijk voor honden (en voor mensen) al heel anders - een beetje net zoals wij, van een redelijk drukke volkswijk aan de rand van het centrum van Nijmegen naar het Spaanse platteland.
Ik ken Californië best goed, een vriend van mij woont daar (LA) en zodoende ben ik er vier of vijf keer geweest om meer van Californië te zien. Ik vind het wat natuur betreft echt indrukwekkend prachtig :I:

Leuk dat je ook begonnen bent met agility en flyball! Heeft Billie al een voorkeur, of is ze er zo eentje die alles leuk vindt?
Wat vonden jouw honden van de verhuis ? Zie je verschil bij hen hoe ze in huis zijn etc ?

De natuur is hier inderdaad magnifiek ! En het goede weer doet natuurlijk ook wel veel :D

Ze vindt allebei heel leuk, maar ik denk dat ze van agility veel meer zal genieten. Sinds ze de tunnel kent crosst ze daar vaak genoeg door, ook wanneer het niet hoeft :mrgreen: Ik denk dat flyball een beetje te veel herhaling is voor haar, ze verveelt zich nogal snel.
Leuk, Mila en Amy hebben ook met veel plezier jarenlang agility gedaan. Ik vind het zelf wel een ultieme vorm van samenwerken met je hond, meer dan bij flyball denk ik?

Ik dacht vaak toen ik in Californië op de meest prachtige plekken was: hier had Mila (de rest was er toen nog niet) eigenlijk bij moeten zijn. En jij bent daar gewoon met jouw honden! :I:

Mijn honden vonden die verhuizing geen punt, ze waren wel wat gewend; we hebben ook twee keer een periode met z'n allen bij mijn zus gewoond, dus verhuizen kenden ze wel. Zolang we met z'n allen samen zijn, vinden ze het sowieso wel prima. Ze vinden het wel superfijn hier. Sowieso het mooie weer (vooral Amy en Taartje hadden een hekel aan kou en regen) en het de hele dag met z'n allen buiten zijn met veel ruimte om te spelen en te rennen. Maar ook de rust. Vooral bij Amy en Mila merk ik dat, Amoz is wat minder prikkelgevoelig. Ik woon in een zeer rustige omgeving, maar ook met wandelingen komen we hier bijna nooit iemand tegen, overal is ruimte en rust. Ik woon op loopafstand van twee grote natuurgebieden en een rivier waar ook in de zomer altijd water in staat, dus idealer kan eigenlijk niet.
Mila en Amy zijn relaxter dan ze in Nederland waren. Ikzelf ook, dus daar kan het ook mee te maken hebben :F: Amy is ook helemaal niet meer reactief naar vreemde honden, wat ze in Nederland wel bij sommige honden had die haar te direct benaderden. We komen hier zo weinig honden tegen, en de honden die we tegenkomen naderen niet direct, maar zijn veel afwachtender en kijken een beetje de kat uit de boom. Dat vindt Amy prima en een fijne manier van kennismaken, dus geen stressvolle ervaringen meer met andere honden en daardoor is het bij voorbaat honden wegblaffen om te voorkomen dat ze zouden naderen ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Alleen achterbuurhond Bea moet nog dagelijks even uitgekafferd worden (maar Bea doet daar even hard aan mee :engel: ).

Een heel mooie en fijne tijd nog in Californië, ik ben benieuwd wat de volgende bestemming wordt!
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”