Ik vind Billie vanaf het begin echt een lief meisje

Is ze trouwens al loops geweest?
Vraag ik me nu ineens af

Moderator: moderatorteam
Haha, nee hoor dat hoeft niet.Persistence schreef: ↑09 sep 2021 07:49Haha oeps sorrydat krijg je met zo’n bekende hond. Zal ik de foto weghalen?
Je hoeft alvast niet meer in smoelenboekJoyce112 schreef: ↑09 sep 2021 08:17Haha, nee hoor dat hoeft niet.Persistence schreef: ↑09 sep 2021 07:49Haha oeps sorrydat krijg je met zo’n bekende hond. Zal ik de foto weghalen?
Ik vond het gewoon grappig. Denk ik stiekem naar Billie te kijken, zie ik mezelf en Iza![]()
Ik heb alleen maar filmpjes ! Ik gooi ze binnenkort wel eens op FB
Wat vonden jouw honden van de verhuis ? Zie je verschil bij hen hoe ze in huis zijn etc ?DeDiana schreef: ↑07 sep 2021 21:57 Ja, van de stad naar de suburbs is sowieso natuurlijk voor honden (en voor mensen) al heel anders - een beetje net zoals wij, van een redelijk drukke volkswijk aan de rand van het centrum van Nijmegen naar het Spaanse platteland.
Ik ken Californië best goed, een vriend van mij woont daar (LA) en zodoende ben ik er vier of vijf keer geweest om meer van Californië te zien. Ik vind het wat natuur betreft echt indrukwekkend prachtig![]()
Leuk dat je ook begonnen bent met agility en flyball! Heeft Billie al een voorkeur, of is ze er zo eentje die alles leuk vindt?
Haha, ja hoor ! Ik hoop met haar ook ooit wel op de renbaan langs te komen
Die duivelskop is heel bekend, hier zitten we met een (vuile)sokkendieveggeCleva schreef: ↑07 sep 2021 23:38 Ik vind het leuke namen en nog veel leukere hondjes.
Met echo heb ik momenteel wel wat te stellen want ze heeft besloten allemaal spullen van tafel en uit prullenbakken te pakken. Ze maakt niet echt iets stuk. Maar ik heb het liever toch niet en dan trekt ze een duivelskoppie.
Het is vooral omdat ik het nu weer drukker krijg en zij kent mij alleen maar in coronamodus dus er veranderen een paar dingen. Negatieve aandacht is ook aandacht en aandacht is rust. Daar wil ik dus uit blijven.
Het belangrijkste is dat ze nu ook gewoon dingen zonder haar moeder doet.
Je hebt dan ook een prachtig pittig racemonster
Dankjewel
Leuk, Mila en Amy hebben ook met veel plezier jarenlang agility gedaan. Ik vind het zelf wel een ultieme vorm van samenwerken met je hond, meer dan bij flyball denk ik?georges schreef: ↑09 sep 2021 21:45Wat vonden jouw honden van de verhuis ? Zie je verschil bij hen hoe ze in huis zijn etc ?DeDiana schreef: ↑07 sep 2021 21:57 Ja, van de stad naar de suburbs is sowieso natuurlijk voor honden (en voor mensen) al heel anders - een beetje net zoals wij, van een redelijk drukke volkswijk aan de rand van het centrum van Nijmegen naar het Spaanse platteland.
Ik ken Californië best goed, een vriend van mij woont daar (LA) en zodoende ben ik er vier of vijf keer geweest om meer van Californië te zien. Ik vind het wat natuur betreft echt indrukwekkend prachtig![]()
Leuk dat je ook begonnen bent met agility en flyball! Heeft Billie al een voorkeur, of is ze er zo eentje die alles leuk vindt?
De natuur is hier inderdaad magnifiek ! En het goede weer doet natuurlijk ook wel veel![]()
Ze vindt allebei heel leuk, maar ik denk dat ze van agility veel meer zal genieten. Sinds ze de tunnel kent crosst ze daar vaak genoeg door, ook wanneer het niet hoeftIk denk dat flyball een beetje te veel herhaling is voor haar, ze verveelt zich nogal snel.