Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Uitlaatservice starten

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Jackira
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Uitlaatservice starten

Ongelezen bericht door Jackira »

Tineke schreef:
Machie schreef:En omdat situaties wel eens veranderen. Het merendeel van mijn uitlaathonden heb ik 2 a 3x per week. Vaak zijn de eigenaren een fulltime en een parttime werkende. Ik vind het nog steeds een heerlijke baan :)
Ik heb ook nog steeds ontzettend veel plezier in mijn werk en in de regel leuk contact met de bazen van de honden.

En ja er zijn echt wel beroerde hussen, zeker, dat zie ik zelf ook wel , helaas.
Wat mij betreft zou regulering echt niet slecht zijn voor deze beroepsgroep want het ontbreekt sommige hussen echt wel aan kennis en fatsoen, al is dat laatste niet bij te spijkeren in alle gevallen :mrgreen:

Maar zeg nou zelf , dit zie ik op een gemiddelde werkdag , dat zou ik niet willen ruilen voor welke baan dan ook.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik zou er voor tekenen. :ok:
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ik maak regelmatig filmpjes van de wandelingen www.facebook.com/husholten
Het is echt zo’n geweldige baan :)
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Marjoleine schreef:
Nanna schreef:
Jackira schreef:Als ik zelf dus een uitlaatservice zou hebben weet ik dat ik er wel mee te vertrouwen ben.
Ja, maar shit kan natuurlijk altijd gebeuren. Dat ze er in de groep uitgepikt worden door een loslopende pitbull die er even in gaat hangen of zo. En eigenlijk ben ik daar liever zelf bij ook al is het honderd keer niet jouw schuld.
Één van de grootste redenen dat ik honden heb is dat ik zelf in beweging blijf. Ik moet iedere dag wandelen of ik trek heb of niet. En ik snap dat je af en toe je hond eens kwijt moet hoor. Maar als dat structureel is, waarom heb je dan een hond?
Omdat mensen dat toch graag willen en dan 's avonds en/of in de weekenden er dingen mee gaan doen.
Daar kun je van alles van vinden maar het gebeurt toch. En die honden gaan met een HUS mee. Als ze mazzel hebben dan.
Dat heb ik dan toch nog liever dan dat een hond hele dagen in een bench zit.
En op die manier kan het prima, vind ik :ok: Soms heb je een oplossing nodig voor 2 dagen per week terwijl je op andere dagen van alles doet met de hond.
Ik heb een pup verkocht aan mensen die in zo'n situatie zitten/zaten. Voor een paar dagen hadden ze geen oplossing. Ja, de hond alleen thuis laten voor 6 uur. En dat zullen er ook genoeg doen :wink: Maar in plaats daarvan gaat ze met een HUS mee. Als pup nog in een speciale puppengroep en nu bij de volwassenengroep. Verder wordt er uitgebreid met haar gewandeld, komt ze wekelijk op de hondenschool voor training, heeft inmiddels een obedience diploma op haar naam en alle vakanties worden aangepast aan wat de hond leuk vindt :Q: Deze mensen zijn bij andere fokkers wel geweigerd omdat de hond voor een paar dagen met een HUS mee zou, maar ze zit daar toch heel prima op haar plek hoor.

Ik ken iemand die een HUS heeft, gewoon op een verantwoorde manier en bomvol met kennis en ervaring. Daar zou ik m'n honden zo aan meegeven als het zo zou uitkomen. Het kan dus best, maar je moet een andere insteek hebben dan "even geld binnenharken en hondjes uitlaten"
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

Jackira schreef:
Ben je zelf al verder gekomen met je plannen?
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie

Geld binnenharken met een HUS kan alleen met heel grote groepen. Ik wil best veel geld verdienen maar grote groepen wandelen niet fijn. Ik wil alles kunnen aanlijnen en kunnen vasthouden zonder problemen. Dan is 6-7 honden voor mij de max ;)
Jackira
Zeer actief

Tineke schreef:
Jackira schreef:
Ben je zelf al verder gekomen met je plannen?
Ik blijf nog in ieder geval een jaar het werk doen wat ik nu doe i.v.m. andere plannen waarbij het verstandiger is om een vast contract als werknemer te hebben dan een beginnende ondernemer te zijn. Als dat allemaal geregeld is lijkt het me wel heel leuk om de stap te maken. :wink:
ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

Machie schreef:Geld binnenharken met een HUS kan alleen met heel grote groepen. Ik wil best veel geld verdienen maar grote groepen wandelen niet fijn. Ik wil alles kunnen aanlijnen en kunnen vasthouden zonder problemen. Dan is 6-7 honden voor mij de max ;)
dat vind ik een perfect aantal maar er lopen er bij ons HUSSEN met wel 10 tot 12 honden in hun uppie. dan ook nog op hun telefoon kijkend en niet door hebben dat hun honden, waar zij de verantwoordelijkheid voor hebben, mijn roedel van 6 honden in komen rennen. dat gek vinden dat mijn roedel dat niet accepteert.
Afbeelding
Machie
Zeer actief

Kruimel53 schreef:
ellen en de birmanen schreef:
Machie schreef:Geld binnenharken met een HUS kan alleen met heel grote groepen. Ik wil best veel geld verdienen maar grote groepen wandelen niet fijn. Ik wil alles kunnen aanlijnen en kunnen vasthouden zonder problemen. Dan is 6-7 honden voor mij de max ;)
dat vind ik een perfect aantal maar er lopen er bij ons HUSSEN met wel 10 tot 12 honden in hun uppie. dan ook nog op hun telefoon kijkend en niet door hebben dat hun honden, waar zij de verantwoordelijkheid voor hebben, mijn roedel van 6 honden in komen rennen. dat gek vinden dat mijn roedel dat niet accepteert.
Hier lopen er 2 met elk minstens 12 honden gezellig samen op. Komen er dus ineens 24 honden de hoek om gestierd. Leuk. Nul controle dus dat dendert allemaal over je honden heen. En dan nog pissig gaan lopen doen als de helft met jou meeloopt ipv met de husdames.
Dat is onverantwoord. Vind ik. Maar veel HUSsen zijn dat idd niet met mij eens ;)
ellen en de birmanen
Zeer actief

Nanna schreef:Volgens mij hebben de hussen hier van de gemeente het consigne gekregen zich niet meer op de hei te vertonen wegens klachten over overlast. Ik zie ze helemaal niet meer. Maar er staan nu des te meer van die busjes aan de andere kant en ik hoor er naast een hoop geblaf vaak de prachtigste hondengevechten ontstaan. Dan kijk ik maar weer eens naar mijn meiden en dank God in de hemel dat ik ze net aan zoiets mee hoef te geven.
je hoeft ze ook niet mee te geven om vechtpartijen te krijgen, alleen al het feit DAT ze er lopen met TEVEEL honden en Geen overzicht hebben en op jou honden afkomen kan een vechtpartij geven. ik heb vrij sociale honden maar die accepteren niet als er andere honden als een debiel hun roedel in stormen. daar zeggen de mijne wat van en dan hebben mijn honden het gedaan :roll: mijn honden die nooit meer dan 5 meter bij mij vandaan gaan.
Afbeelding
Jackira
Zeer actief

Cleva schreef:
ellen en de birmanen schreef: mijn honden die nooit meer dan 5 meter bij mij vandaan gaan.
Misschien is dat de reden dat ze zo pinnig doen, die strakke formatie.

Mijn honden zal het echt jeuken wie er hun roedel inloopt. Die lopen zelf 150 meter verderop.

Leuk filmpje. Mira rent hard :ok:

Zo rennen mijn honden ook maar dan in een druk stadspark (ruimschoots om alles en iedereen heen) :F: We worden wel eens doodgekeken. Meestal door mensen zonder hond. :mrgreen:

Ja strakke formaties bewegen zich vaak voort met een even strak territorium.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

ellen en de birmanen schreef:je hoeft ze ook niet mee te geven om vechtpartijen te krijgen, alleen al het feit DAT ze er lopen met TEVEEL honden en Geen overzicht hebben en op jou honden afkomen kan een vechtpartij geven. ik heb vrij sociale honden maar die accepteren niet als er andere honden als een debiel hun roedel in stormen. daar zeggen de mijne wat van en dan hebben mijn honden het gedaan :roll: mijn honden die nooit meer dan 5 meter bij mij vandaan gaan.
Mijn honden lopen bepaald niet zo vlakbij me maar als er een groep aangedenderd komt zijn ze wel in 5 seconden allemaal paraat.
Het hangt deels van de grootte van je groep af vermoed ik. Heb je een paar honden dan vinden ze wat van die honden. Dat is irritant omdat het dan een overmacht is naar die twee of drie honden.
Als een baas zich er dan mee gaat bemoeien gaat het snel fout omdat veel HUS-honden zich dat niet laten welgevallen zonder hun eigen baas in de buurt. Dan zijn het gewoon totaal andere honden dan mét baas. En niet altijd positief.
Maar heb je zelf een flinke groep (zoals jij, en ik dus ook) dat vindt jouw groep er opeens als groep wat van. En dat kan dus ook gedoe geven.
Ik loop niet voor niks op rare tijden en rare plekken. Ik zit niet op zo'n HUS te wachten. Alleen op het ES is het geen punt, verder vind ik het vervelend.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Gelukkig gilt en brult het allemaal als bezetenen (en krijst de huisbaas er makkelijk bovenuit) dus ik hoor ze uit de verte al en kan mooi de andere kant uitlopen. :ok:
Dat hoort. Als je niet gaat lopen gillen vindt men dat je "niks doet".
Ze volgen mij prima als ik niks zeg hoor, als ik ga lopen gillen hoeven ze niet meer op te letten, dan horen ze me toch wel. Dus ik zwijg.

Afbeelding

ellen en de birmanen
Zeer actief

Cleva schreef:
ellen en de birmanen schreef: mijn honden die nooit meer dan 5 meter bij mij vandaan gaan.
Misschien is dat de reden dat ze zo pinnig doen, die strakke formatie.

Mijn honden zal het echt jeuken wie er hun roedel inloopt. Die lopen zelf 150 meter verderop.

jij hebt er 2, ik heb er 6. als ik met 2 honden loop heb ik ook minder last, maar als ze met zijn zessen zijn dan is het feest als er een hond als een debiel de groep in komt stormen.als er een andere hond aan komt die "respectvol" aan komt lopen hoor je mijn honden ook niet en die talen daar dan ook niet naar. maar o wee een lompe onbehouwen hond met een heel flatgebouw voor zijn kop....
Afbeelding
Ήυs
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ήυs »

@tineke

Waarom niet iets opzetten als een beroepsvereniging? Dat daar alleen de echt goede en serieuze hussen inzitten.

Een mooie website waar eigenaren kunnen kijken welke echt professionele hussen bij hun in de buurt zitten. Zoiets zou echt top zijn denk ik. Dat je aan bepaalde regels moet voldoen voor je erbij mag.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Ήυs schreef:Een mooie website waar eigenaren kunnen kijken welke echt professionele hussen bij hun in de buurt zitten. Zoiets zou echt top zijn denk ik. Dat je aan bepaalde regels moet voldoen voor je erbij mag.
Hoe wil je dat controleren en handhaven?

Afbeelding

Ήυs
Zeer actief

Marjoleine schreef:
Ήυs schreef:Een mooie website waar eigenaren kunnen kijken welke echt professionele hussen bij hun in de buurt zitten. Zoiets zou echt top zijn denk ik. Dat je aan bepaalde regels moet voldoen voor je erbij mag.

Langsgaan, mee lopen. Bus controleren, contracten controleren, website bekijken, prijzen bekijken, kvk nummer is een eis enzovoort.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Ήυs schreef:
Marjoleine schreef:
Langsgaan, mee lopen. Bus controleren, contracten controleren, website bekijken, prijzen bekijken, kvk nummer is een eis enzovoort.
Ja, leuk, maar wie dan? En wie betaalt dat?
Want dat is niet goedkoop.
Ik snap de gedachte maar realiseren is wel een ander verhaal denk ik.

Afbeelding

Ήυs
Zeer actief

Marjoleine schreef:
Ήυs schreef:
Marjoleine schreef:
Ja, leuk, maar wie dan? En wie betaalt dat?
Want dat is niet goedkoop.
Ik snap de gedachte maar realiseren is wel een ander verhaal denk ik.

Als je een professionele beroepsvereniging op wil zetten, officieel bij de notaris en alles, dan werk je met contributies. Dat zou ik dan in ieder geval doen. En met dat geld kun je dan weer genoeg andere dingen doen.

Realiseren kost veel tijd en energie maar het kan wel iets moois worden als je een goede serieuze groep hebt die dat op wil zetten.
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Ήυs schreef:Als je een professionele beroepsvereniging op wil zetten, officieel bij de notaris en alles, dan werk je met contributies. Dat zou ik dan in ieder geval doen. En met dat geld kun je dan weer genoeg andere dingen doen.

Realiseren kost veel tijd en energie maar het kan wel iets moois worden als je een goede serieuze groep hebt die dat op wil zetten.
Gezien de dingen die ik hier zie zo af en toe lijkt het me een heel goed plan. Wat mij betreft beginnen ze er vandaag nog mee.
Maar ik vraag me in alle ernst af of het haalbaar is.

Afbeelding

Ήυs
Zeer actief

Marjoleine schreef:
Ήυs schreef:Als je een professionele beroepsvereniging op wil zetten, officieel bij de notaris en alles, dan werk je met contributies. Dat zou ik dan in ieder geval doen. En met dat geld kun je dan weer genoeg andere dingen doen.

Gezien de dingen die ik hier zie zo af en toe lijkt het me een heel goed plan. Wat mij betreft beginnen ze er vandaag nog mee.

Ja ik denk dat zoiets echt wel iets kan worden. Dan ga je onderscheid maken tussen hobby en professioneel. En willen de hobbyisten dan ook bij deze beroepsvereniging, dan moeten ze aan bepaalde eisen voldoen. Wellicht kan er met een beroepsvereniging wel een keurmerk komen of iets dergelijks.
Ήυs
Zeer actief

Cleva schreef:
Ήυs schreef:
Marjoleine schreef:

Ja ik denk dat zoiets echt wel iets kan worden. Dan ga je onderscheid maken tussen hobby en professioneel. En willen de hobbyisten dan ook bij deze beroepsvereniging, dan moeten ze aan bepaalde eisen voldoen. Wellicht kan er met een beroepsvereniging wel een keurmerk komen of iets dergelijks.
Als je maar wel zorgt dat je de gemaakte kosten terug gaat verdienen.

Dat is een risico wat je dan neemt :)
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Ήυs schreef:
Marjoleine schreef:

En wie bepaalt dan de eisen? En wat kan dan zo'n beroepsvereniging bieden als je lid wordt behalve een sticker op een auto?
Ήυs
Zeer actief

Neeltje schreef:
Ήυs schreef:
Marjoleine schreef:

En wie bepaalt dan de eisen? En wat kan dan zo'n beroepsvereniging bieden als je lid wordt behalve een sticker op een auto?
Je kunt logo’s maken die op websites geplaatst kunnen worden of op je bus, dat je lid bent van huppel de pup. Van de contributies kun je workshops regelen over gedrag, veiligheid, noem het maar op. Samen inplannen met een ALV en en zie je elkaar ook nog eens met enige regelmaat. Naamsvermelding op de website.

Wie de eisen bepaalt weet ik niet maar ik denk zomaar dat wanneer een aantal professionals de koppen bij elkaar steken er zeker genoeg nuttige dingen uit gaan komen.
Machie
Zeer actief

Er is al zoiets waar je je voor n paar euro per jaar bij kan aansluiten...

Edit: deze http://www.hus-nederland.nl
Neeltje

Ήυs schreef:
Neeltje schreef:
Ήυs schreef:
Marjoleine schreef:Gezien de dingen die ik hier zie zo af en toe lijkt het me een heel goed plan. Wat mij betreft beginnen ze er vandaag nog mee.

Je kunt logo’s maken die op websites geplaatst kunnen worden of op je bus, dat je lid bent van huppel de pup. Van de contributies kun je workshops regelen over gedrag, veiligheid, noem het maar op. Samen inplannen met een ALV en en zie je elkaar ook nog eens met enige regelmaat. Naamsvermelding op de website.

Wie de eisen bepaalt weet ik niet maar ik denk zomaar dat wanneer een aantal professionals de koppen bij elkaar steken er zeker genoeg nuttige dingen uit gaan komen.
En wie gaat de mensen betalen die dit allemaal gaan regelen?

Maar goed, zo'n sticker is net als zo'n sticker op de producten in de supermarkt, daar weet je door de bomen het bos ook niet meer te vinden. Zorg maar gewoon voor goede referenties, lijkt me heel wat beter dan zo'n vereniging die alleen veel geld gaat kosten en de leden waarschijnlijk niet veel voor terugzien.
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

Ήυs schreef:@tineke

Waarom niet iets opzetten als een beroepsvereniging? Dat daar alleen de echt goede en serieuze hussen inzitten.

Een mooie website waar eigenaren kunnen kijken welke echt professionele hussen bij hun in de buurt zitten. Zoiets zou echt top zijn denk ik. Dat je aan bepaalde regels moet voldoen voor je erbij mag.
Zoiets is er al wel geweest en er wordt wel gesproken over weer zoiets maar de meningen liggen soms best ver uit elkaar over zaken.
En als er wel zoiets komt dan wordt controle best lastig.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Ήυs
Zeer actief

Ήυs schreef:
Neeltje schreef:
Ήυs schreef:
Marjoleine schreef:

Maar goed, zo'n sticker is net als zo'n sticker op de producten in de supermarkt, daar weet je door de bomen het bos ook niet meer te vinden. Zorg maar gewoon voor goede referenties, lijkt me heel wat beter dan zo'n vereniging die alleen veel geld gaat kosten en de leden waarschijnlijk niet veel voor terugzien.

De mensen die dit opgezet hebben zouden bijvoorbeeld de eerste jaren geen contributie betalen en zo terugbetaald worden. Daarnaast als je iets wil dan moet je er ook wel iets voor over hebben. Als je echt ergens achter staat. Een beroepsvereniging of een collectief kan veel bereiken.

Jullie vragen van alles aan mij om het vervolgens negatief te benaderen. Waarom moet ik, wanneer ik een idee heb, meteen alle antwoorden hebben? ;) Dat doe je dus samen. Je gaat brainstormen en daar komen ideeen uit.

Ik zie het als iets wat positief kan uitpakken. Als er hussen zijn die dit idee een goed idee vinden en dit serieus goed opzetten dan kan dat denk ik best wat worden. Misschien ook niet, dat is dan een risico wat je neemt.
Omega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Toller

Ongelezen bericht door Omega »

Machie schreef:Er is al zoiets waar je je voor n paar euro per jaar bij kan aansluiten...

Edit: deze http://www.hus-nederland.nl
Die doen niks meer.

Dibevo heeft een keurmerk bedacht met allerlei regels, leuk bedacht achter een bureau, imo niet werkbaar in de praktijk. Mag je een paar honderd euro voor betalen.
Verkooppunt Darf en Tammenga, kvv en snacks, in Terborg: http://www.kompleetversvoerenzo.nl
Neeltje

Ήυs schreef:
Ήυs schreef:
Neeltje schreef: En wie bepaalt dan de eisen? En wat kan dan zo'n beroepsvereniging bieden als je lid wordt behalve een sticker op een auto?

De mensen die dit opgezet hebben zouden bijvoorbeeld de eerste jaren geen contributie betalen en zo terugbetaald worden. Daarnaast als je iets wil dan moet je er ook wel iets voor over hebben. Als je echt ergens achter staat. Een beroepsvereniging of een collectief kan veel bereiken.

Jullie vragen van alles aan mij om het vervolgens negatief te benaderen. Waarom moet ik, wanneer ik een idee heb, meteen alle antwoorden hebben? ;) Dat doe je dus samen. Je gaat brainstormen en daar komen ideeen uit.

Ik zie het als iets wat positief kan uitpakken. Als er hussen zijn die dit idee een goed idee vinden en dit serieus goed opzetten dan kan dat denk ik best wat worden. Misschien ook niet, dat is dan een risico wat je neemt.[/quote]

Niet persé negatief, maar gewoon alles opnoemen waar je tegenaan gaat lopen. En waarom niet aan jou vragen? Jij oppert het hier, dus dan zou ik denken dat je er ook mee aan de slag wilt of op zijn minst eraan mee wilt helpen.

Maar zoals hierboven al vermeld, dit gaat nooit werken, iedereen heeft zijn eigen mening erover en dat gaat het never nooit eens worden.
Ήυs
Zeer actief

Neeltje schreef:
Niet persé negatief, maar gewoon alles opnoemen waar je tegenaan gaat lopen. En waarom niet aan jou vragen? Jij oppert het hier, dus dan zou ik denken dat je er ook mee aan de slag wilt of op zijn minst eraan mee wilt helpen.

Maar zoals hierboven al vermeld, dit gaat nooit werken, iedereen heeft zijn eigen mening erover en dat gaat het never nooit eens worden.
Dat kan toch niet? 1 iemand kan toch niet alles opnoemen waar je tegenaan gaat lopen of zomaar een waterdicht plan neerzetten? Daarvoor moet je dus met meerdere professionals zijn wil je dat goed aanpakken. In ieder geval, dat denk ik ;)

Ik wil er niet mee aan de slag. Het is niet meer mijn vakgebied en ik zou er geen tijd voor hebben ;) Ik heb tijdens het reizen wel een vereniging opgezet voor newbornfotografen met twee andere fotografen en die loopt nog steeds erg goed. Dus ik zie er zeker wel de voordelen van in.

Daarnaast zat ik ook nog in een vereniging voor geboortefotografen en dat loopt ook erg goed. Ik ben daar nu alleen even uit omdat ik mijn energie even in mijn eigen bedrijf moet stoppen maar beide verenigingen lopen goed en ze bereiken best wel veel. Ondanks de verschillende meningen en een grote groep vrouwen ;)

Ik lees hier veel dezelfde meningen. Ik denk dat wanneer je echt eens samen gaat zitten je zoiets goed op kunt zetten. Daarnaast heb je er niets aan wanneer alle neuzen dezelfde kant op staan. Het is goed om diversiteit te hebben in een vereniging en je moet een goed bestuur hebben die, wanneer nodig, weet wanneer er knopen doorgehakt moeten worden.

Ik denk echt dat zoiets kan werken :) Maar dan moet je wel een paar professionals hebben die dat ook denken en daar serieus mee aan de slag gaan. En tijd hebben of maken, want het opzetten kost echt veel tijd.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”