Neeltje schreef:
Niet persé negatief, maar gewoon alles opnoemen waar je tegenaan gaat lopen. En waarom niet aan jou vragen? Jij oppert het hier, dus dan zou ik denken dat je er ook mee aan de slag wilt of op zijn minst eraan mee wilt helpen.
Maar zoals hierboven al vermeld, dit gaat nooit werken, iedereen heeft zijn eigen mening erover en dat gaat het never nooit eens worden.
Dat kan toch niet? 1 iemand kan toch niet alles opnoemen waar je tegenaan gaat lopen of zomaar een waterdicht plan neerzetten? Daarvoor moet je dus met meerdere professionals zijn wil je dat goed aanpakken. In ieder geval, dat denk ik
Ik wil er niet mee aan de slag. Het is niet meer mijn vakgebied en ik zou er geen tijd voor hebben

Ik heb tijdens het reizen wel een vereniging opgezet voor newbornfotografen met twee andere fotografen en die loopt nog steeds erg goed. Dus ik zie er zeker wel de voordelen van in.
Daarnaast zat ik ook nog in een vereniging voor geboortefotografen en dat loopt ook erg goed. Ik ben daar nu alleen even uit omdat ik mijn energie even in mijn eigen bedrijf moet stoppen maar beide verenigingen lopen goed en ze bereiken best wel veel. Ondanks de verschillende meningen en een grote groep vrouwen
Ik lees hier veel dezelfde meningen. Ik denk dat wanneer je echt eens samen gaat zitten je zoiets goed op kunt zetten. Daarnaast heb je er niets aan wanneer alle neuzen dezelfde kant op staan. Het is goed om diversiteit te hebben in een vereniging en je moet een goed bestuur hebben die, wanneer nodig, weet wanneer er knopen doorgehakt moeten worden.
Ik denk echt dat zoiets kan werken

Maar dan moet je wel een paar professionals hebben die dat ook denken en daar serieus mee aan de slag gaan. En tijd hebben of maken, want het opzetten kost echt veel tijd.