Moet je een zakje kunnen laten zien dan aan de controleur?duitse herder schreef:Voor degene die het wel opruimen.
Hoe zit het nou als je net je laatste zakje gebruikt en er komt daarna net een controleur voorbij? Ik ken een heleboel mensen die zo een zakje aan hun riem hebben hangen, maar nooit stront opruimen. Zij kunnen een zakje laten zien aan controleur, al ruimen ze het echt nooit op. Ik ruim het wel op en het komt wel eens voor dat ik door mijn zakjes heen ben, omdat Noah 2x poept ipv 1x. Stel nou ik krijg controle en een bekeuring, dat zou toch hartstikke krom zijn? Dan kan ik beter als ik nog 1 zakje heb en Noah poept, het laten liggen dat mocht ik controle krijgen ik het wel kan laten zien dat ik een zakje heb (waar ik vervolgens niks mee doe).
Dit is iets wat ik na al die jaren poepruimen nog steeds niet snap.
Je bent toch alleen maar verplicht het op te ruimen, dus als je dat gedaan hebt en vervolgens geen zakje kan laten zien, boeit
dat toch niet?
Ik heb overigens altijd 2 zakjes bij me, gewoon in m'n jaszak. Moet dat jong dan 2 x schijten, dan kan ik dat gewoon opruimen.