Ach, het gezeik kan nog erger dan in een losloopgebied.
Loop hier net in het park, Vince aangelijnd, even kort rondje voor ik op de bank kan ploffen. Komt er in de verte een man met een Shih Tzu'tje aan, druk gebarend. Ik moest even goed kijken, maar hij bedoelde met die gebaren: moet ik soms terug lopen en aan de andere kant het park uit??
Vince is mega onderdanig, die lag al heel rustig in het gras op z'n platte buik haha. Dus ik die man toegeroepen dat ie gewoon door kon lopen. Hem dichterbij gerustgesteld, verteld dat Vince echt niemand kwaad doet, hooguit wat lomp is met spelen. Oh, nou, je weet maar nooit met "zulke honden". Euhhhh mijnheer, ik weet niet wat u bedoelt, maar Vince is een goedzak boxer. Ohhhhhhhhhhhh (heb maar niet gevraagd wat hij bedoelde, hij leek nogal onder de indruk)
Uiteindelijk hebben de 2 mormels nog even gespeeld, allebei op dezelfde manier, was leuk om te zien!
Maar hoe bang ben je zelf als je met je aangelijnde hond niet langs een andere aangelijnde hond durft in een park waar ruimte zat is? (want het was echt geen smalle pad

)