Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat een gezeik allemaal

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Re: wat een gezeik allemaal

Ongelezen bericht door fenneke »

Door een hond zoals die van jou ben ik mijn hond verloren :jank:

Mijn hond -- Drentse patrijs --was 4 en had ernstig HD wat goed ging zolang we fietsten en normaal in het bos wandelden en niet al te extreem gek deden

Op een dag kwam er een rotherder :wink: op ons afstormen en raakte bartho vol op zijn heupen :jank:
Ik hoor de man nog zeggen "" hij doet niets hoor , hij wil spelen :roll: ""

De volgende dag kon hij niet meer overeind komen en konden wij hem laten inslapen en dat alleen maar door het stomme gedrag van de eigenaar die zijn hond niet onder appèl had

Dus dat is ook een andere kant van het verhaal "" hij wil alleen maar spelen ""
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Pakdebal

Ongelezen bericht door Pakdebal »

fenneke schreef:Door een hond zoals die van jou ben ik mijn hond verloren :jank:

Mijn hond -- Drentse patrijs --was 4 en had ernstig HD wat goed ging zolang we fietsten en normaal in het bos wandelden en niet al te extreem gek deden

Op een dag kwam er een rotherder :wink: op ons afstormen en raakte bartho vol op zijn heupen :jank:

De volgende dag kon hij niet meer overeind komen en konden wij hem laten inslapen en dat alleen maar door het stomme gedrag van de eigenaar die zijn hond niet onder appèl had

en dan neem je zelf erna een ras , ( herder ) die zo lomp was en tegen je hond aanstormde ? Ik zou er dan juist niet ( ! ) voor gekozen hebben :wink:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Pakdebal schreef:
fenneke schreef:Door een hond zoals die van jou ben ik mijn hond verloren :jank:

en dan neem je zelf erna een ras , ( herder ) die zo lomp was en tegen je hond aanstormde ? Ik zou er dan juist niet ( ! ) voor gekozen hebben :wink:
Kutbeesten zijn allemaal hetzelfde. :ugh:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

Vind het best als mensen hun honden loslaten als ze maar wel luisteren als ik zeg dat het echt niet gaat.
Dit jaar een keer misgegaan meneer vond dat zijn herder er zelf achter moest komen dat het niet ging, alleen jammer dat die herder zelf ook patsend op ons afging en daarbij zijn van beide kanten een paar gaatjes gevallen. Nu doe ik zijn muilkorf maar om als ik ze zie de herder valt nu namelijk helemaal uit als ie ons ziet en gaat niet altijd aan de lijn, wordt ie met een balletje afgeleid.
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Pakdebal

TessaThomas schreef:
Paisley schreef:
lieke schreef:
Als jouw Paisley scherp inschat of andere honden haar toenadering op prijs stellen, dan is er toch niks aan de hand?
Ik vind ook van niet :) Maar als ik de reacties hier lees, dan vinden veel mensen het al vervelend dat er uberhaupt toenadering plaatsvindt, ook al duurt deze kort en is geen van de honden onjuist behandeld door de ander.
Ik vind het ook niet fijn, maar als jouw Paisley zo netjes inschat, dan zou ik nooit last van jullie hebben. ;) Dan schat zij in dat Tessa geen contact wil en een grote persoonlijke ruimte heeft(erg onzeker en angst agressief) en dat Tay rustig benaderd wil worden. En dan wil Tay best spelen.

:
zo als de stabij van Paisley was Bauke dus ook , hij kon erg goed de lichaamstaal van andere honden inschatten > :ok:
maar
ondanks dat werd hij toch gerepen door herders , en een keer door een rottweiler , terwijl hij er dus net van weg wilde lopen, of helemaal geen contact wilde .
en
dan kan je niet zeggen, dat het aan mijn hond zou liggen , tovch ?
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Pakdebal schreef:

Waarom niet ligt niet aan de hond maar aan de baas.
Ik heb een JR gehad ik weet dat hij vreemde signalen gaf daarom liep hij ook niet los bij andere honden.
Maar die is verschillende keren door verschillende rassen aan gevallen dan blijft er geen keus over.
En werkelijk elke keer het zelfde reactie van de baasjes dat doet hij nou werkelijk anders nooit.
En dan liep ik opzettelijk niet in losloop gebeid maar ja die lopen overal
Afbeelding
Sanner
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sanner »

Als ik ergens loop waar honden los mogen vind ik het niet per se een probleem dat er loslopende honden op mij en mijn honden af komen. Maar dan zou het wel fijn zijn als ze sociaal zijn en dan bedoel ik niet 'lekker willen spelen', nee accepteren dat mijn honden niet willen spelen. Gelukkig lopen er hier bijna alleen honden welke de hondentaal goed beheersen. Af en toe kom ik zo'n ongeleid projectiel tegen die op mijn honden afstormt en maar speelpogingen blijft toen terwijl Kiwi allang snauwend duidelijk maakt dit niet leuk te vinden.
En of ik mijn kleine hondje op til bij een aanstormende herder kruising, o ja, daar hoef ik niet eens bij na te denken. Vind ik vrij logisch.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Ik ga er altijd voorstaan til eigenlijk nooit tot nu toe
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Kortom: wat voor moeite is het om je hond even aan te lijnen of zo als de andere eigenaar niet van bezoek gediend is? Mijn hond is ook nog jong en mag kennis maken en rotzooien met andere honden wat ze wil als de andere eigenaren dat ook goed vinden. Gaat het te lomp dan ben ik weg.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
crienepien
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boxer

Ongelezen bericht door crienepien »

Onze 16 maanden jonge boxer reu is zo'n lompe stuiterbal, waarvan we op dit moment nog twijfelen of hij al voldoende onder appél staat als er andere honden bij zijn.
En dus loopt hij aangelijnd, het is niet anders, onze zorg, onze verantwoordelijkheid. (behalve als we hier de weilanden ingaan, waar we zelden iemand tegenkomen)

En oh, wat zou ik graag willen dat eigenaren van andere lompe (puber)honden dat ook zo deden. Want als Vince aangelijnd is en zo'n stuiterbal komt enthousiast op hem af wil hij zo graag meespelen dat hij zichzelf bijna ophangt in de riem. Gaat wel langzaam beter omdat wij hem de zit/blijf geven voor die andere hond bij ons is, maar is niet leuk voor hem én voor ons.

Gister heeft lief met hem geoefend, lange lijn, spelen met boxer X vriend van om de hoek die wel los liep. Ging er redelijk lomp aan toen, boxer X is nog wat groter dan Vince. Bijna aan het einde van de riem riep lief heel duidelijk VINCE HIERRRRRRRRRRRRR. Hij stond direct stil, keek nog even naar zijn vriend en kwam toen enthousiast op lief afrennen om voor hem netjes te gaan zitten. Het zit er dus wel aan te komen gelukkig.

Ik blijf van mening dat je als eigenaar verantwoordelijk bent voor het gedrag van je hond (ook als je graag wilt dat hij zich anders gedraagt maar dat lukt nog niet) En dat gedrag brengt consequenties met zich mee, in ons geval dus aangelijnd blijven tot hij zich anders gedraagt!
Afbeelding
Pakdebal

crienepien schreef: Ik blijf van mening dat je als eigenaar verantwoordelijk bent voor het gedrag van je hond (ook als je graag wilt dat hij zich anders gedraagt maar dat lukt nog niet) En dat gedrag brengt consequenties met zich mee, in ons geval dus aangelijnd blijven tot hij zich anders gedraagt!
als zo'n hond nu te veel energie heeft , omdat hij nog lekker jong is , en aan de lijn moet , hoe doen jullie dat dan ..? :denken:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

Je kunt dieren wel degelijk met mensen vergelijken om het mensen duidelijk te maken. Als ik mensen vraag iets meer afstand van de dieren te houden omdat ze aangeven het niet fijn te vinden, vraag ik bij onbegrijpende mensen of ze het fijn vinden als iemand in de supermarkt heel dicht op ze gaat staan. Mensen zien vaak niet in wanneer en waarom dieren aangeven iets niet leuk te vinden en vaak snappen ze het na een vergelijking wel.

Mijn hond kent het commando doorlopen en dat volgt hij op mits de andere hond niet te overdreven contact zoekt, dan is het nog best moeilijk. Ik vind dat commando ideaal en geef het hem altijd heel duidelijk zodat andere eigenaren me ook horen. De meesten roepen dan hun hondje bij zich (danku!), maar er zijn er ook die hun hond laten gaan of zelfs aanmoedigen naar mijn hond te komen. Ik laat mijn hond alleen contact maken als de andere hond er geschikt uit ziet en ook zin heeft in contact. Mijn hond is niet echt een hondenhond en brult lompe honden het liefst weg. Mag hij niet direct van mij, dus hij gaat nu als een slachtoffer staan wachten totdat ik hem help. Hem bij me roepen vind ik dan eng, heb ook wel eens gehad dat de andere hond dan vol op zijn rug sprong. Mensen denken altijd dat hun hondje heel vriendelijk is, maar vaak is de hond contact aan het afdwingen of gewoon onvriendelijk bezig. Beau is van het snuffelen en dan weer verder lopen, hij wil niet spelen of rennen. Als hij aan de lijn zit mag hij zelden contact maken (alleen op de club of bij een afgesproken wandeling en het lijkt goed te gaan.

Honden zoals die van TS vinden wij niet leuk.
Afbeelding
Ήυs
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ήυs »

Pakdebal schreef:
crienepien schreef: Ik blijf van mening dat je als eigenaar verantwoordelijk bent voor het gedrag van je hond (ook als je graag wilt dat hij zich anders gedraagt maar dat lukt nog niet) En dat gedrag brengt consequenties met zich mee, in ons geval dus aangelijnd blijven tot hij zich anders gedraagt!
als zo'n hond nu te veel energie heeft , omdat hij nog lekker jong is , en aan de lijn moet , hoe doen jullie dat dan ..? :denken:
Opvoeden. Alleen los trainen als de prikkels een stuk minder zijn. Geestelijk moe maken.

Jij hebt er echt geen kaas van gegeten he?
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Jion schreef:
Rosita Compagner schreef:Doet er eens een informatief filmpje bij

http://www.youtube.com/watch?v=9Az6K1wZGb8
Dat is inderdaad een heel goed filmpje! :ok:

Van de week liep ik in een losloopgebied met twee mensen met teckeltjes, waarvan er eentje nog nooit los was geweest en pas 5 dagen bij de nieuwe eigenaar was. Tussen onze 4 honden ging het prima; het nieuwe teckeltje was nog erg nerveus en werd netjes met rust gelaten.

Op dat moment kwam ons een jonge herder tegemoet die enthousiast op onze honden afstormde inplaats van voorzichtig kennis te komen maken. Ik probeerde de hond te blokken maar die had alleen maar oog voor onze honden. Er was gelijk complete chaos en het nieuwe teckeltje schoot in de stress (helaas had de eigenaar niet de tegenwoordigheid van geest om hem even op te tillen of af te schermen). De eigenaar van de herder kwam rustig aanlopen en zei: "Hij wil alleen maar spelen hoor, het is nog maar een pup van 6 maanden". Maar die 'pup' woog wel 30 kilo, dus meer dan 7 keer zoveel als dat teckeltje, dus mijn antwoord was 'Als een reus van 500 kilo jou een vriendelijk schouderklopje zou geven was jouw schouder ook ontwricht'.
tja, weet je massa is niet eens t item, ik loop met een massieve hond, maar hij heeft nu wel even lijnrust dus vind ik t niet fijn als mensen die bij voorbeeld met hun honden fietsen dat spul al blaffend en uitvallend op mijn ( aangelijnde) hond laten afstormen en dan nog zeggen van laat maar even gaan :piew: . mensen hebben geen clou dat is duidelijk, maar t is gewoon niet altijd te voorkomen, helaas en dat moet ook wel eens gerealiseerd worden.
niet iedere hond is nog voor rede vatbaar als hij/zij een andere hond ziet ( t goedpraten vind ik dan weer heel slap) maar als mensen een poging doen hun hond op te halen en sorry zeggen vind ik het allang al weer goed :wink:
Pakdebal

Hilde schreef:Je kunt dieren wel degelijk met mensen vergelijken om het mensen duidelijk te maken. Als ik mensen vraag iets meer afstand van de dieren te houden omdat ze aangeven het niet fijn te vinden, vraag ik bij onbegrijpende mensen of ze het fijn vinden als iemand in de supermarkt heel dicht op ze gaat staan. Mensen zien vaak niet in wanneer en waarom dieren aangeven iets niet leuk te vinden en vaak snappen ze het na een vergelijking wel.

Mijn hond kent het commando doorlopen en dat volgt hij op mits de andere hond niet te overdreven contact zoekt, dan is het nog best moeilijk. Ik vind dat commando ideaal en geef het hem altijd heel duidelijk zodat andere eigenaren me ook horen. De meesten roepen dan hun hondje bij zich (danku!), maar er zijn er ook die hun hond laten gaan of zelfs aanmoedigen naar mijn hond te komen. Ik laat mijn hond alleen contact maken als de andere hond er geschikt uit ziet en ook zin heeft in contact. Mijn hond is niet echt een hondenhond en brult lompe honden het liefst weg. Mag hij niet direct van mij, dus hij gaat nu als een slachtoffer staan wachten totdat ik hem help.
Hem bij me roepen vind ik dan eng, heb ook wel eens gehad dat de andere hond dan vol op zijn rug sprong
. Mensen denken altijd dat hun hondje heel vriendelijk is, maar vaak is de hond contact aan het afdwingen of gewoon onvriendelijk bezig. Beau is van het snuffelen en dan weer verder lopen, hij wil niet spelen of rennen. Als hij aan de lijn zit mag hij zelden contact maken (alleen op de club of bij een afgesproken wandeling en het lijkt goed te gaan.

Honden zoals die van TS vinden wij niet leuk.
volgens mij heb jij een hele leuke beagle , die ik ook altijd zo tegenkwam , alhoewel sommige reutjes wel eens dominant waren

maar dat stukje onderstreept heeft mijn arme hond ook vaak meegemaakt , omdat hij zelf ( ! ) van die herders wegliep , niet omdat ik hem riep
ik
zei altijd, dat herders steken in de rug . :hmmm:
ik
vond dat ook altijd zo zielig , en kon daar niets tegen doen
Pakdebal

Fafo schreef:
Pakdebal schreef:
Opvoeden. Alleen los trainen als de prikkels een stuk minder zijn. Geestelijk moe maken.

ik vroeg het omdat ze de energieke hond steeds maar aan de lijn zou hebben , en ik heb al keurig een antwoord gekregen

waar bemoei jij je mee ?. Die vraag was niet aan jou gesteld > dus waarom dan weer zo'n opmerking ?
Laatst gewijzigd door Pakdebal op 22 okt 2013 09:43, 2 keer totaal gewijzigd.
crienepien
Zeer actief

Pakdebal schreef:
Fafo schreef:
Pakdebal schreef:

ik vroeg het omdat ze de energieke hond steeds maar aan de lijn zou hebben , en ik heb al keurig een antwoord gekregen

waar bemoei jij je mee ?. Die vraag was niet aan jou gesteld > dus waarom dan weer zo'n opmerking ?
Ik vind het niet zo erg dat Fafo zich er mee bemoeide, dus laat gaan, het antwoord is zo'n beetje hetzelfde. Mens, maak je niet zo druk!!
Afbeelding
Pakdebal

crienepien schreef:. Mens, maak je niet zo druk!!
zolang het niet aan jou is gericht , zeker ? :wink:
crienepien
Zeer actief

Pakdebal schreef:
crienepien schreef:. Mens, maak je niet zo druk!!
zolang het niet aan jou is gericht , zeker ? :wink:
Ik kan wel wat hebben, maar al dit gezever zorgt ervoor dat het onderwerp van dit topic ondersneeuwt. Jammer, want ik vind dit namelijk wel een waardevol topic, al ben ik het totaal niet met TS eens.
Afbeelding
rose
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador

Ongelezen bericht door rose »

Oh en dit is voor het eerst dat er meerdere mensen op een post reageren zeker PdB?
Je past wel goed in dit topic, wat een gezeik allemaal!
Buddyboy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen, nu 2 chihuahua's (van dochter)

Ongelezen bericht door Buddyboy »

Pakdebal schreef:
Tara schreef:[Je zorgt maar dat je je hond bij je houdt.

hoe ruiken wij , als mensen , dat teven op afstand loops zijn ?. :denken:
Dat hoef je niet te ruiken. Als een persoon gebaart "ik heb dit liever niet" dan moet de boodschap toch overkomen.

Ik liep met een nagenoeg blinde boxer en wilde ook geen andere honden in de buurt. Bløf hoorde ze wel aankomen maar wist niet wie hij voor zich had dus dook er meteen op. en dan zijn boxers sterk...

Wat moet je dan doen?
Een rode vlag met je mee dragen? Ik wil geen contact.
Laten we gewoon ieder zijn eigen hond bij zich houden...

En als je zo nodig wel andere honden wilt treffen, spreek dan iets af. Dan is iedereen daarop ingesteld.
Afbeelding
Lizzy & Faya, de oppashondjes
Pakdebal

Jion schreef: Eens. En gelukkig beheersen de meeste mensen de etiquette en lijnen aan of houden hun hond bij als ze aangelijnde honden tegenkomen. En zo niet, doen ze dat meestal alsnog als ze zien dat hun hond onrust veroorzaakt. Het is dat kleine percentage hondenbezitters dat niet inziet dat je je hond niet zomaar kunt laten gaan zolang hij geen gaten bijt, dat zo irritant is.

we hebben het hier inderdaad alleen maar over die 20% die we allemaal onuitstaanbaar vinden , zoals de hond van de TS . ( die allang vertrokken is ) :wink:

maar 80% doen het goed ! :ok:
dre
Zeer actief

Ongelezen bericht door dre »

Ik heb 2 honden die prima korte metten maken met dat aanstormende lompe boerenpummel gedrag van sommige honden.

Maar inmiddels is de oudste te krakkemakkig om zonder schade van zo'n aanstormende hond weg te komen. Aanstormende honden worden dus door mij geblokt en in de tussentijd neem ik mijn eigen hond in bescherming. Ik zit er niet op te wachten om mijn oudje voortijdig door lomp gedrag in te laten slapen.

En heel vroeger vond ik het ook onzin dat mensen kleine hondjes optilden. Tot ik zelf met mijn hond (22 kilo) tegenover een flinke volwassen berghond stond die ik niet vertrouwde en de andere baas zei: zullen we ze het zelf laten uitzoeken? :schrik:
Sindsdien iets meer respect voor mensen die hun kleine honden beschermen, want weten dat je hond geen match is voor de tegenpartij is *ahum* niet plezant.

Mijn honden mogen nergens op af stormen en doen dat dus ook niet. Ik wil het niet hebben omdat ik het gewoon gruwelijk vervelend gedrag vind. En de eerste de beste met een grote waffel als ik mijn honden in bescherming neem moet ik eigenlijk nog meemaken, misschien is mijn dodelijk geïrriteerde blik genoeg om te laten weten dat ik niet van de sociale contacten ben :scratch:
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

PakdeBal schreef:Ik had er ook geen last van als mijn hond ergens kwam buurten, geen commentaar op gehad
Dus jij was ook zo'n asociale hondenbaas die haar hond overal op af liet lopen?

Honden mogen van mij best buurten, maar alleen als de eigenaren het goedvinden. Je kan niet altijd aan de hond zien waarom er niet gebuurt mag worden en dat hoeft ook niet. Als de eigenaar het niet wil, heb je je hond gewoon bij je te houden.
Pakdebal

Muk schreef:
PakdeBal schreef:Ik had er ook geen last van als mijn hond ergens kwam buurten, geen commentaar op gehad

Honden mogen van mij best buurten, maar alleen als de eigenaren het goedvinden. Je kan niet altijd aan de hond zien waarom er niet gebuurt mag worden en dat hoeft ook niet. Als de eigenaar het niet wil, heb je je hond gewoon bij je te houden.

waarom zou ik asociaal zijn ?. :80: :80: :80: :80: :80: :80:

als je gezellig met elkaar in een loslooppark loopt , dan vind IK het asociaal als je dan met een loopse hond , of een agressieve hond daar loopt !. :pffff:

ik weet niet waar jij woont , maar hier gaat iedreen leuk met elkaar om
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Pakdebal schreef:
Muk schreef:

waarom zou ik asociaal zijn ?. :80: :80: :80: :80: :80: :80:

als je gezellig met elkaar in een loslooppark loopt , dan vind IK het asociaal als je dan met een loopse hond , of een agressieve hond daar loopt !. :pffff:

ik weet niet waar jij woont , maar hier gaat iedreen leuk met elkaar om
Als iedereen zo leuk met elkaar omgaat, waar haal je dan elke keer opnieuw die 'misstanden' vandaan ??
Afbeelding
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Pakdebal schreef:volgens mij heb jij een hele leuke beagle
Dat klopt :mrgreen:
Afbeelding
Pakdebal

thom schreef:Als iedereen zo leuk met elkaar omgaat, waar haal je dan elke keer opnieuw die 'misstanden' vandaan ??
dat zijn die 20% aso's , van de 80% , die hier wonen , want die aso's komen nooit van deze buurt ( iedreen kent elkaar hier )
Pakdebal

Tara schreef:Hoezo? Ik ben toch niet verplicht om mijn honden met andermans honden te laten socializen? Ik zoek zulke contacten liever zelf uit.
Voor mijn honden hoeft het ook allemaal niet zo, en die zijn weliswaar niet agressief, maar ook mans genoeg om duidelijk te maken dat ze er geen zin in hebben. Ik laat me niet graag wat opdringen, en de honden dus ook niet.
Edit: gezellig met elkaar in een loslooppark lopen? Ik loop gezellig met mijn honden in een losloopgebied, niet met andere mensen.
wat doe jij dan op een pad , die smal is , en er komt iemand aan , vlieg je er overheen of zo ? :denken:
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Tara schreef:
Pakdebal schreef:
thom schreef:Als iedereen zo leuk met elkaar omgaat, waar haal je dan elke keer opnieuw die 'misstanden' vandaan ??
dat zijn die 20% aso's , van de 80% , die hier wonen , want die aso's komen nooit van deze buurt ( iedreen kent elkaar hier )
Van 80% van de in jouw buurt wonende aso's zorgt in feite maar 20% voor de problemen zeg je?
Dat is... Laten we even van 10 mensen uitgaan, dus 80 procent aso's = 8 mensen. En van die 8 mensen zorgt dan maar 20% voor problemen = 1,6 persoon.
Dat valt dan toch hartstikke mee? :mrgreen:
:LOL:
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Algemeen”