ute schreef:Ik zie alleen je eerste album, wat doe ik fout ?
De foto's staan in hetzelfde album , zal proberen zeker iedere week wat bij te voegen zo zien jullie hem ook opgroeien !
Moderator: moderatorteam
ute schreef:Ik zie alleen je eerste album, wat doe ik fout ?
Gewoon mensen die je tegenkomt en iets hoort, informeren.iones schreef:Hoe kun je pupkopers nu eigenlijk bereiken???? Hoe komt het dat er nog steeds mensen zogenaamd niets weten van broodfokkerij? Ik vraag me af of ze het wel willen weten.
Dat is dus duidelijk niet voldoende.Neeltje schreef:Gewoon mensen die je tegenkomt en iets hoort, informeren.iones schreef:Hoe kun je pupkopers nu eigenlijk bereiken???? Hoe komt het dat er nog steeds mensen zogenaamd niets weten van broodfokkerij? Ik vraag me af of ze het wel willen weten.
En er zijn nog meer dan genoeg mensen die zelden of nooit op internet komen en voor de rest zich niet verdiepen in het wezen hond.
Nee, niet voldoende, maar zolang het nog niet bij wet verboden is, is er niet meer dat je kunt doen.iones schreef:Dat is dus duidelijk niet voldoende.Neeltje schreef:Gewoon mensen die je tegenkomt en iets hoort, informeren.iones schreef:Hoe kun je pupkopers nu eigenlijk bereiken???? Hoe komt het dat er nog steeds mensen zogenaamd niets weten van broodfokkerij? Ik vraag me af of ze het wel willen weten.
En er zijn nog meer dan genoeg mensen die zelden of nooit op internet komen en voor de rest zich niet verdiepen in het wezen hond.
Die groep die zich niet verdiepen in het wezen hond, is kennelijk met geen mogelijkheid te bereiken. Ze willen niet.
Sarah1993 schreef:Nog eens een update :
Heb het nogal druk nu ik terug begonnen ben op mijn nieuwe werk. Aro doet het echt super eet en drinkt goed en zit boordevol met energie ongelooflijk. Als hij kindjes zit is hij helemaal in de wolken. Soms ligt hij als god in Frankrijk. Wel begint hij terug te hoesten dus moet hij terug aan de antibiotica. Ik ga morgen weer foto's van hem nemen !
Miranda schreef:En na de AB kuur even wat vuile pens geven. Rauw.
Dat is goed voor de darmflora (en dus voor de weerstand).
Ik ben het met Neeltje eens in deze.Neeltje schreef:Ik zou dit hondje niet zomaar op ander voer zetten. Hij is al gevoelig genoeg, en als dit andere voer verkeerd valt en hij krijgt weer diarree, ben je verder van huis.
Lekker op het voer laten staan wat hij nu eet. Lijkt me heel wat veiliger. Als hij er straks helemaal bovenop is, kun je zelf kijken wat jij het fijnste vindt om je hond te voeren, en waar hij het het beste op doet.
Met alle verhalen in fora op internet, items in allerlei televisieprogramma's, artikelen in kranten etc van mensen die dit hebben meegemaakt, zou ineens jouw verhaal dan wel het verschil maken? Wat een onzin.Sarah1993 schreef:Ja ik heb een hond uit de broodfok gehaald en dat is dom geweest en daarmee plaatste ik dit verhaal omdat ik weet dat er nog zovele kopen in die winkel. En er zijn goeie reacties op die winkel van mensen die er al jaren een hond van hebben en kerngezond ! En blijkbaar zullen er dan ook nog wel zovele slechte reacties op gaan komenIcecold81 schreef:Je vergelijking slaat totaal nergens op. Je haalt zelf een hond uit de broodfok, komt hier je verhaal doen en dan kun je raden dat mensen reageren.Sarah1993 schreef:Al degene die zo reageren met hopelijk ga je er nog veel koste, aan hebben ik hoop dan met elke stommiteit dat jullie ooit zullen begaan dat jullie er ook pakken aan centen zullen voor kwijt geraken en kom dan niet treuren ! Je kan het wel ver gaan zoeken kan je ook kijken naar mensen met erfelijke ziektes maak geen kinderen e want je kinderen kunnen het ook krijgen ! Heel die familie zou dan ook mogen uitsterven voor het niet verderzetten van de ziektes net zoals bij de cavaliers interessant want ik mag het hier dan ook best mee gaan vergelijken hoor.
Verder mishandel ik mijn beesten niet he , ik denk dat je beter op die mensen zo hard gaat kafferen
Dat jullie me de vinger wijze dat ik verkeerd heb gedaan ok en dat geef ik ook toe maar jullie doen precies of ik heb iemand vermoord
En dan ga je dat vergelijken met mensen met ziektes en kinderen en dat families uit moeten sterven????
Heb je de rest van het topic ook gelezen?? Dan zul je nl. merken dat je antwoord niet meer nodig was geweest.MirandaH schreef:Met alle verhalen in fora op internet, items in allerlei televisieprogramma's, artikelen in kranten etc van mensen die dit hebben meegemaakt, zou ineens jouw verhaal dan wel het verschil maken? Wat een onzin.Sarah1993 schreef:Ja ik heb een hond uit de broodfok gehaald en dat is dom geweest en daarmee plaatste ik dit verhaal omdat ik weet dat er nog zovele kopen in die winkel. En er zijn goeie reacties op die winkel van mensen die er al jaren een hond van hebben en kerngezond ! En blijkbaar zullen er dan ook nog wel zovele slechte reacties op gaan komenIcecold81 schreef:Je vergelijking slaat totaal nergens op. Je haalt zelf een hond uit de broodfok, komt hier je verhaal doen en dan kun je raden dat mensen reageren.Sarah1993 schreef:Al degene die zo reageren met hopelijk ga je er nog veel koste, aan hebben ik hoop dan met elke stommiteit dat jullie ooit zullen begaan dat jullie er ook pakken aan centen zullen voor kwijt geraken en kom dan niet treuren ! Je kan het wel ver gaan zoeken kan je ook kijken naar mensen met erfelijke ziektes maak geen kinderen e want je kinderen kunnen het ook krijgen ! Heel die familie zou dan ook mogen uitsterven voor het niet verderzetten van de ziektes net zoals bij de cavaliers interessant want ik mag het hier dan ook best mee gaan vergelijken hoor.
Verder mishandel ik mijn beesten niet he , ik denk dat je beter op die mensen zo hard gaat kafferen
Dat jullie me de vinger wijze dat ik verkeerd heb gedaan ok en dat geef ik ook toe maar jullie doen precies of ik heb iemand vermoord
En dan ga je dat vergelijken met mensen met ziektes en kinderen en dat families uit moeten sterven????
Zolang mensen inderdaad zoals iemand eerder opmerkte, zich meer verdiepen in een wasmachine dan in een hond, blijft dit zo. Jij dacht toch ook dat je het beter wist?
En ja het is sneu voor je pup. Om maar niet te spreken over zijn moeder en broers en zusjes, want echt, dit kun je op je vingers natellen, afkomstig uit Oostblok, vreselijke broodfok. En met de aankoop die je nu gedaan hebt hou je die vreselijke dierenmishandeling in stand. Begrijp je nou nog niet dat daarom iedereen zo fel reageert? Het is de schuld van jouw soort mensen dat dit soort dingen kunnen blijven bestaan. In die wereld maakt dat ene pupje meer of minder geen bal uit.
Ik had inderdaad minder gelezen dan ik dacht, maar mijn punt blijft hetzelfde en daar wordt in het stuk dat ik gemist had eigenlijk niet echt op in gegaan. Behalve dat ze toegeeft dat ze niet verder gekeken heeft nadat een vriendin van haar zo'n leuke hond had. Ik vind haar niet zielig en de moeder van het pupje veel zieliger dan de pup in kwestie. Dat mag ik toch nog steeds wel zeggen?Neeltje schreef:Heb je de rest van het topic ook gelezen?? Dan zul je nl. merken dat je antwoord niet meer nodig was geweest.MirandaH schreef: Met alle verhalen in fora op internet, items in allerlei televisieprogramma's, artikelen in kranten etc van mensen die dit hebben meegemaakt, zou ineens jouw verhaal dan wel het verschil maken? Wat een onzin.
Zolang mensen inderdaad zoals iemand eerder opmerkte, zich meer verdiepen in een wasmachine dan in een hond, blijft dit zo. Jij dacht toch ook dat je het beter wist?
En ja het is sneu voor je pup. Om maar niet te spreken over zijn moeder en broers en zusjes, want echt, dit kun je op je vingers natellen, afkomstig uit Oostblok, vreselijke broodfok. En met de aankoop die je nu gedaan hebt hou je die vreselijke dierenmishandeling in stand. Begrijp je nou nog niet dat daarom iedereen zo fel reageert? Het is de schuld van jouw soort mensen dat dit soort dingen kunnen blijven bestaan. In die wereld maakt dat ene pupje meer of minder geen bal uit.
Pemba schreef:Ja nu werkt het. Wat fijn dat het zo goed gaat
Corneliana schreef:wat een gaaf beestje!