Moderator: moderatorteam
tineke schreef:Overigens is deze discussie al eens eerder gevoerd en ook toen liepen de gemoederen hoog op![]()
http://www.hondenforum.nl/plaza/discuss ... hilit=kind" onclick="window.open(this.href);return false; hond redden&start=300
En wie ben jij om daarover te oordelen? Bepaal jij wat voor gevoelens iemand ergens voor mag hebben?Eline* schreef: Maar als je gaat roepen dat je meer van je dieren houdt dan van de mensen om je heen ben je volgens mij het spoor bijster.
ja, dat was mij ook meteen opgevallen (met haar toevoeginkjes tussen haakjes)Zoek stok! schreef:Als een oud topic weer opgepakt wordt, komen we Anne weer eens tegen.
Chicoahua schreef:"om wie geef je mee" .... de liefde straalt er hier vanaf..wat een hete vuren :N:![]()
![]()
Nou inderdaad dierlijke eigenschappen worden door jou ontzettend op prijs gesteldiones schreef:En wie ben jij om daarover te oordelen? Bepaal jij wat voor gevoelens iemand ergens voor mag hebben?Eline* schreef: Maar als je gaat roepen dat je meer van je dieren houdt dan van de mensen om je heen ben je volgens mij het spoor bijster.
Er kunnen redenen zijn om meer van de dieren om je heen te houden dan van de mensen om je heen. Misschien zijn de mensen te gecompliceerd voor je, misschien vind je ze te onvoorspelbaar. Misschien trek je intensiever met je dieren op dan met de mensen om je heen. Misschien voel je je beter bij de eigenschappen die de dieren je kunnen bieden, eigenschappen die de mensen je weer niet kunnen bieden. Je kunt niet in iemands hoofd kijken, noch diens ervaringen veranderen. En die vormen nu juist de basis hoe je denkt over bepaalde zaken en ze ervaart.
Dat viel mij ook gelijk op..Hutsje schreef:ja, dat was mij ook meteen opgevallen (met haar toevoeginkjes tussen haakjes)Zoek stok! schreef:Als een oud topic weer opgepakt wordt, komen we Anne weer eens tegen.
Ochgotte, daar is ze toch weer! Wil je het hier nu ook verzieken? Ik weet alleen dat ik bepaalde menselijke eigenschappen niet zo prettig vind, zoals iemand voor zijn mening ergens over achtervolgen in elk topic dat je hem tegen komt........tineke schreef:Nou inderdaad dierlijke eigenschappen worden door jou ontzettend op prijs gesteldiones schreef:En wie ben jij om daarover te oordelen? Bepaal jij wat voor gevoelens iemand ergens voor mag hebben?Eline* schreef: Maar als je gaat roepen dat je meer van je dieren houdt dan van de mensen om je heen ben je volgens mij het spoor bijster.
Er kunnen redenen zijn om meer van de dieren om je heen te houden dan van de mensen om je heen. Misschien zijn de mensen te gecompliceerd voor je, misschien vind je ze te onvoorspelbaar. Misschien trek je intensiever met je dieren op dan met de mensen om je heen. Misschien voel je je beter bij de eigenschappen die de dieren je kunnen bieden, eigenschappen die de mensen je weer niet kunnen bieden. Je kunt niet in iemands hoofd kijken, noch diens ervaringen veranderen. En die vormen nu juist de basis hoe je denkt over bepaalde zaken en ze ervaart.![]()
http://www.hondenforum.nl/plaza/cafe-de ... lit=katten" onclick="window.open(this.href);return false;
Ochgotte, daar is ze toch weer! Wil je het hier nu ook verzieken? Ik weet alleen dat ik bepaalde menselijke eigenschappen niet zo prettig vind, zoals iemand voor zijn mening ergens over achtervolgen in elk topic dat je hem tegen komt........[/quote]iones schreef:Nou inderdaad dierlijke eigenschappen worden door jou ontzettend op prijs gesteldtineke schreef:
Er kunnen redenen zijn om meer van de dieren om je heen te houden dan van de mensen om je heen. Misschien zijn de mensen te gecompliceerd voor je, misschien vind je ze te onvoorspelbaar. Misschien trek je intensiever met je dieren op dan met de mensen om je heen. Misschien voel je je beter bij de eigenschappen die de dieren je kunnen bieden, eigenschappen die de mensen je weer niet kunnen bieden. Je kunt niet in iemands hoofd kijken, noch diens ervaringen veranderen. En die vormen nu juist de basis hoe je denkt over bepaalde zaken en ze ervaart.![]()
http://www.hondenforum.nl/plaza/cafe-de ... lit=katten" onclick="window.open(this.href);return false;