Addy schreef:
Is Liam wel getest op buitenlandse ziekten ?
Hij is vorig jaar getest in Spanje, staat in zijn paspoort en overal negatief op.
Maar omdat ik al las ( pfff wat ben ik blij met het HF want zonder hier geweest te zijn was ik daar ws helemaal niet van op de hoogte geweest

)dat stress het wel zou kunnen triggeren om op te komen en Liam is stress gevoelig en heeft natuurlijk de korte tijd hier ook al op 3 adressen gezeten heb ik vorige week vrijdag bloed af laten nemen om het nogmaals te testen. Uitslag heb ik nog niet.
Op de een of andere manier vind ik hem heel erg trekken op Mellie, schitterend hondje maar daaar heb je voorlopig je handen nog wel even vol aan
Maar het geweldige karakter van deze honden compenseert veel hoor

Het is zo'n geweldig lief hondje.....heel rustig, bedaard maar heel enthousiast bij bijv een pensstaafje geven

, wanneer ik hem ophaal bij de opvang ( daar gaat hij naar toe de daagjes dat ik werk omdat hij niet alleen kan blijven en ik zo het alleen zijn heel kalm aan op kan bouwen) springt hij 'huizenhoog' wanneer ik hem halen kom....het is een heel zacht, lief hondje en heeft me ook al compleet ingepakt in de vorm dat hij er helemaal bijhoort .
Aan de lijn bij tegemoetkomende honden heeft ie wel babbels

loop je met een groepje mee is er niets aan de hand.Ook los op de opvang gaat ie met alle honden goed samen los in het ( hoog omheinde ) weitje.
Het is een ongelooflijk lekker ding.