Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De nachtmerrie van iedere hondenbaas...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Eline* schreef:Nou, dat weet je dan ook weer..het loslopen nog maar even uitstellen! :mrgreen: Wat een zweetavontuur en ik ben blij te lezen dat het goed is afgelopen!
En als het nu mijn bedoeling was hem los te laten kon ik mezelf nog vreselijk op mijn donder geven en loeiboos worden wat een tut ik wel niet was..maar nu.....ben ik giftig op een musketon en dat waarschijnlijke korreltje zand. Hij sloot ook toen ik hem aanklikte...ik snap er geen moer van...nu doet de musketon het ook gewoon..niet meer aan de hand. :19:
Nou ja, dit avontuur hebben we meegemaakt ( eenmalig graag) , Liam is veilig weer thuis en in het vervolg goed opletten met de musketon. :wink:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Marie-José schreef:Ja, ik geloof zeer zeker dat er podenco in zit en heb veel lopen zoeken op internet toen we hem kregen en had ook gelezen over het 'gaan' van ze. Daarom dus de 10 meter lijn ...het Leesten en mijn voorzichtigheid tot loslaten en juiste plekken zoeken. Maar ja.....mijn musketon hielp in deze even niet mee. :roll:
Wat kan je je dan stom voelen als je zó die lijn er af ziet gaan. :boos:
Ik weet het heel zeker dat er behoorlijk wat podenco inzit :wink:
Overigens was het niet negatief bedoeld, shit happens en sommige dingen kan je niet altijd voor zijn :wink:
Maar van een ding kan je zeker zijn, deze honden komen altijd terug naar de plek waar ze jou als laatste gezien hebben, echter het nadeel is dat dit heel veel uurtjes kan duren :wink:
Als ik jouw was ging ik echt aan een tien meter lijn trainen, al mijn podencootjes en galgootjes kunnen nu los, het heeft wel wat tijd gekost, bij Destiny ongeveer drie jaar :mrgreen:
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

gelukkig is alles goed afgelopen...maar idd, je wordt er wel een paar jaartjes ouder van :wink:

van die musketons, ik ken het helaas, ook wel eens meegemaakt dat ik hier aangelijnd de poort uit liep en de musketon ineens los viel...gelukkig maakt dat hier niet zo veel uit....
alleen sindsdien (t is 2 keer kort achter elkaar gebeurd en was idd zand er tussen) controleer ik ALTIJD of het schuifje dicht zit....dat is nu echt een gewoonte geworden....
MJ
Zeer actief

MARC_S schreef:
Ik raak als gestressed als ik 10 minuten moet wachten. :roll: Na een paar uur kan je me dus opvegen.
haha, dat kon je mij ook en zeker toen ik eenmaal thuis was en Liam veilig op de bank naast me lag .
Ik heb de hele nacht niet geslapen, zo vol adrenaline zit je dan. :mrgreen:
MJ
Zeer actief

Marie-Josée schreef:Wat een opluchting! Staat er veel mais daar? Ik heb de pest aan maisvelden omdat ze dan hopeloos kunnen verdwalen en zoeken bijna onmogelijk is.De honden zijn er echter gek op en ik ben altijd heel blij als ik het ratelende geluid van de stengels gang na gang dichterbij hoor komen.
Ja...maar dat wist ik niet omdat ik daar nooit loop. Maxi en Dust had ik dus wel bewust los gedaan maar Liam niet .....toen Liam er vandoor ging zat Maxi ook héél snel aan de lijn...ik zag het al helemaal gebeuren dat ik dan naar 2 honden zou moeten zoeken. :N:
MJ
Zeer actief

Sita schreef:Dat kost je inderdaad 10 jaar van je leven zoiets. Taro is toen we hem net hadden drie kwartier weg geweest en toen kon je mij al opvegen.

Met Taro heb ik ook regelmatig met mijn handen in het haar gestaan en mij er maar bij neergelegd dat hij nooit los zou kunnen lopen. Hij zette zijn neus op de grond en volgde een spoor en keek niet op of om. Als hij dan even stil stond om te plassen, kon ik hem wel pakken. Hij liep niet doelbewust weg. Na heel veel oefenen in de tuin en aan de lange lijn en zelfs overwogen om een tt te gaan gebruiken :N:, wel in combinatie met een gedragstherapeut is dan nu eindelijk het kwartje gevallen.

Wat bij Taro heel goed ging, was fietsen. Dat gaf mij ook een veiliger gevoel, op de hei kon ik hem overal in de gaten houden en hij hield mij ook beter in de gaten.

Succes met Liam en geef hem toch maar een dikke knuffel dat hij weer veilig terug is.
Wat fijn dat het zo goed gaat met loslopen met Taro ! Knuffel geef ik door aan Liam. :wink:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

crutz schreef:controleer ik ALTIJD of het schuifje dicht zit....dat is nu echt een gewoonte geworden....
Ik ook sinds ik eens een mij wel heel bekend voorkomende hond door de supermarkt zag lopen :mrgreen:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

God zeg, wat een schrik inderdaad!!

Gelukkig is hij weer veilig terug. Wat zal je in de rats hebben gezeten!
Afbeelding
MJ
Zeer actief

Addy schreef:
Marie-José schreef:Ja, ik geloof zeer zeker dat er podenco in zit en heb veel lopen zoeken op internet toen we hem kregen en had ook gelezen over het 'gaan' van ze. Daarom dus de 10 meter lijn ...het Leesten en mijn voorzichtigheid tot loslaten en juiste plekken zoeken. Maar ja.....mijn musketon hielp in deze even niet mee. :roll:
Wat kan je je dan stom voelen als je zó die lijn er af ziet gaan. :boos:
Ik weet het heel zeker dat er behoorlijk wat podenco inzit :wink:
Overigens was het niet negatief bedoeld, shit happens en sommige dingen kan je niet altijd voor zijn :wink:
Maar van een ding kan je zeker zijn, deze honden komen altijd terug naar de plek waar ze jou als laatste gezien hebben, echter het nadeel is dat dit heel veel uurtjes kan duren :wink:
Als ik jouw was ging ik echt aan een tien meter lijn trainen, al mijn podencootjes en galgootjes kunnen nu los, het heeft wel wat tijd gekost, bij Destiny ongeveer drie jaar :mrgreen:
Ik had het ook niet negatief opgevat hoor ! :wink:
Ik heb vanaf het moment dat we Liam hebben en ik dus de indruk had van de kruising Podenco alle sites erop nageslagen om me in te lezen , ervaringen te lezen en het is gewoon dan zo stom dat je , hoewel je al voorzichtig bent en eerst de lange lijn er aan klikt voordat je de korte lijn eraf klikt, een tuigje met dubbele ring zodat de musketon er niet makkelijk af zou kunnen ( :roll: jaja..zelfs daar van te voren bij nagedacht ) en dan gebeurt het me nog.
Ik ga ook zeker door met trainen aan de 10 meter lijn, heb lekkere hapjes in de vorm van biefstuk, leverworst en frikandel en gebakken ei en aan de lijn gaat dat ook best goed al.
Nu maar even hopen dat ik hem af en toe in het asiel in de ren mag laten loslopen zodat hij wel aan zijn trekken komt wat betreft het rennen ( als hij dat doet daar) en vrijheid voelen van de riem af zonder dat ik daar continu achterloop.
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Wat een rothond om het baasje zo te laten schrikken :boos: :wink:
Ik kan mij je angst heel goed voorstellen en gelukkig is het goed afgelopen.
:knuffel1: voor jou en het mannetje wat gelukkig weer veilig thuis is.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Addy

Marie-José schreef:Ik had het ook niet negatief opgevat hoor ! :wink:
Ik heb vanaf het moment dat we Liam hebben en ik dus de indruk had van de kruising Podenco alle sites erop nageslagen om me in te lezen , ervaringen te lezen en het is gewoon dan zo stom dat je , hoewel je al voorzichtig bent en eerst de lange lijn er aan klikt voordat je de korte lijn eraf klikt, een tuigje met dubbele ring zodat de musketon er niet makkelijk af zou kunnen ( :roll: jaja..zelfs daar van te voren bij nagedacht ) en dan gebeurt het me nog.
Ik ga ook zeker door met trainen aan de 10 meter lijn, heb lekkere hapjes in de vorm van biefstuk, leverworst en frikandel en gebakken ei en aan de lijn gaat dat ook best goed al.
Nu maar even hopen dat ik hem af en toe in het asiel in de ren mag laten loslopen zodat hij wel aan zijn trekken komt wat betreft het rennen ( als hij dat doet daar) en vrijheid voelen van de riem af zonder dat ik daar continu achterloop.
Is Liam wel getest op buitenlandse ziekten ?
Op de een of andere manier vind ik hem heel erg trekken op Mellie, schitterend hondje maar daaar heb je voorlopig je handen nog wel even vol aan :ok:
Maar het geweldige karakter van deze honden compenseert veel hoor :wink:
Addy

Marie-José schreef:Nu maar even hopen dat ik hem af en toe in het asiel in de ren mag laten loslopen zodat hij wel aan zijn trekken komt wat betreft het rennen ( als hij dat doet daar) en vrijheid voelen van de riem af zonder dat ik daar continu achterloop.
Heb je geen omheinde veldjes in de buurt of een schoolplein ? Of misschien een hondenschool waar ze een omheind veld hebben of een manege ?
En met een podenco kan je weinig voor zijn, daar zijn ze te creatief voor.
We hadden Des net een week, ze loopt in ons tuintje te keutelen, ik sta erbij, ik zie haar een paar rondjes draaien, sta nog een beetje te kijken wat gaat ze nou doen en het volgende moment liep ze over ons muurtje van twee meter hoog, zo vanuit een draai erop gesprongen :smile: :smile: :smile:
MJ
Zeer actief

Addy schreef: Is Liam wel getest op buitenlandse ziekten ?
Hij is vorig jaar getest in Spanje, staat in zijn paspoort en overal negatief op.
Maar omdat ik al las ( pfff wat ben ik blij met het HF want zonder hier geweest te zijn was ik daar ws helemaal niet van op de hoogte geweest :wink: )dat stress het wel zou kunnen triggeren om op te komen en Liam is stress gevoelig en heeft natuurlijk de korte tijd hier ook al op 3 adressen gezeten heb ik vorige week vrijdag bloed af laten nemen om het nogmaals te testen. Uitslag heb ik nog niet.
Op de een of andere manier vind ik hem heel erg trekken op Mellie, schitterend hondje maar daaar heb je voorlopig je handen nog wel even vol aan :ok:
Het is zo'n geweldig lief hondje.....heel rustig, bedaard maar heel enthousiast bij bijv een pensstaafje geven :mrgreen: , wanneer ik hem ophaal bij de opvang ( daar gaat hij naar toe de daagjes dat ik werk omdat hij niet alleen kan blijven en ik zo het alleen zijn heel kalm aan op kan bouwen) springt hij 'huizenhoog' wanneer ik hem halen kom....het is een heel zacht, lief hondje en heeft me ook al compleet ingepakt in de vorm dat hij er helemaal bijhoort .
Aan de lijn bij tegemoetkomende honden heeft ie wel babbels :mrgreen: loop je met een groepje mee is er niets aan de hand.Ook los op de opvang gaat ie met alle honden goed samen los in het ( hoog omheinde ) weitje.
Het is een ongelooflijk lekker ding. :wink:
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

crutz schreef:gelukkig is alles goed afgelopen...maar idd, je wordt er wel een paar jaartjes ouder van :wink:

van die musketons, ik ken het helaas, ook wel eens meegemaakt dat ik hier aangelijnd de poort uit liep en de musketon ineens los viel...gelukkig maakt dat hier niet zo veel uit....
alleen sindsdien (t is 2 keer kort achter elkaar gebeurd en was idd zand er tussen) controleer ik ALTIJD of het schuifje dicht zit....dat is nu echt een gewoonte geworden....
sommige musketons kunnen ook gemakkelijk weer open klikken als ze op een bepaalde manier met de halsband verstrikt raken. Ik kan het niet precies omschrijven, maar ik heb het een paar maal meegemaakt.

Tsjee, dat was schrikken Marie - Jose, gelukkig eind goed, al goed.
Afbeelding
Addy

Marie-José schreef:
Addy schreef: Is Liam wel getest op buitenlandse ziekten ?
Hij is vorig jaar getest in Spanje, staat in zijn paspoort en overal negatief op.
Maar omdat ik al las ( pfff wat ben ik blij met het HF want zonder hier geweest te zijn was ik daar ws helemaal niet van op de hoogte geweest :wink: )dat stress het wel zou kunnen triggeren om op te komen en Liam is stress gevoelig en heeft natuurlijk de korte tijd hier ook al op 3 adressen gezeten heb ik vorige week vrijdag bloed af laten nemen om het nogmaals te testen. Uitslag heb ik nog niet.
Het is zo'n geweldig lief hondje.....heel rustig, bedaard maar heel enthousiast bij bijv een pensstaafje geven :mrgreen: , wanneer ik hem ophaal bij de opvang ( daar gaat hij naar toe de daagjes dat ik werk omdat hij niet alleen kan blijven en ik zo het alleen zijn heel kalm aan op kan bouwen) springt hij 'huizenhoog' wanneer ik hem halen kom....het is een heel zacht, lief hondje en heeft me ook al compleet ingepakt in de vorm dat hij er helemaal bijhoort .
Aan de lijn bij tegemoetkomende honden heeft ie wel babbels :mrgreen: loop je met een groepje mee is er niets aan de hand.Ook los op de opvang gaat ie met alle honden goed samen los in het ( hoog omheinde ) weitje.
Het is een ongelooflijk lekker ding. :wink:
Ja hij straalt het ook uit die zachtaardigheid maar een beetje "verneukeratief" is het wel. Bij mijn allereerste podenco ben ik er met open ogen ingetuind :mrgreen:
De meeste podencoreutjes hebben wel wat babbels aan de riem, Tommie is er ook een ster in en ook Tico wil nog wel eens zijn best doen maar over het algemeen gaan ze los prima met andere honden en zijn het gewoon heerklijke pretletters die steeds wat nieuws weten te bedenken :mrgreen:
Overigens zou ik Liam alleen laten testen als je een duidelijke aanwijzing hebt richting een van de buitenlandse ziekten. Ik heb in het begin ook accuut alles laten testen, Yippie Yoppie omdat ik haar nageltjes wat te lang vond, Destiny omdat ik vond dat ze toch iets te lang in Spanje gewoond had, inmiddels ga ik er wat genuanceerder mee om :wink:
MJ
Zeer actief

Addy schreef: Heb je geen omheinde veldjes in de buurt of een schoolplein ? Of misschien een hondenschool waar ze een omheind veld hebben of een manege ?
Heej ! Misschien dat het schoolplein wat is ! Daar had ik nog niet aan gedacht..wel aan een manege en dat was mijn plan dan ook om die te bellen als ik het me niet lukt bij het asiel om hem daar los te kunnen laten rennen. Zondag ga ik daar naar toe met Liam... :wink:
En met een podenco kan je weinig voor zijn, daar zijn ze te creatief voor.
We hadden Des net een week, ze loopt in ons tuintje te keutelen, ik sta erbij, ik zie haar een paar rondjes draaien, sta nog een beetje te kijken wat gaat ze nou doen en het volgende moment liep ze over ons muurtje van twee meter hoog, zo vanuit een draai erop gesprongen :smile: :smile: :smile:
OMG :smile: ! Ik heb idd ook een foto gezien dat een kleien Podenco 'gewoon even' over een hek van 2 meter klom.
Misschien dat daarbij de leeftijd van Liam meespeelt ( geschat op 8 jaar) maar dat doet hij (nog ?) niet. :mrgreen:
Addy

Marie-José schreef:Misschien dat daarbij de leeftijd van Liam meespeelt ( geschat op 8 jaar) maar dat doet hij (nog ?) niet. :mrgreen:
dat "nog niet" is het allergevaarlijkste stadium bij een podo :smile: :smile: :smile:
Anne
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anne »

pff wat zal jij geschrokken zijn zeg :N:
Anne, Sasha & Tapas
Spriet (2002-2015), Tibbie (2000-2015) en Gunda (1996-2009)
Afbeelding
Addy

Als je nou een leuk omheind terrein vind kan je hem daar laten speuren, dat is vreselijk vermoeiend voor een hond, ik denk dat hij niet zomaar echt gaat rennen, te saai voor een podenco :wink:
Misschien dat hij even een spurtje trekt maar dan weer snel terug is.
Het eerste jaar dat ik Des had ging ik naar de podencodag met het idee dat ze dan heerlijk los kon rennen, binnen een minuut had het ratje bedacht dat de mensen langs de kant met hun hapjes veel en veel leuker waren en letterlijk iedereen wist ze om haar pootje te winden, die heeft de dag van haar leven gehad maar geen meter gerend op het omheinde terrein :smile:
Githa
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Githa »

Tjee MJ, wat een schrik zeg! Gelukkig is ie teruggekomen, maar kan me voorstellen dat je in die uren duizend doden sterft. Al dat verkeer eromheen, je haalt je de ergste scenario's in je hoofd. Blij dat ie er weer heelhuids is!

Het is mijn angst ook, met Mejra in gebieden met veel wild. Dan gaan er momenteel gewoon doppen in de oren, de neus gaat omlaag en er is geen contact meer mee te krijgen.

Edit:Misschien is een karabijnhaak nog iets ter vervanging van de musketon? Daar zit ook nog een schroefdraad op. Daar heb ik zelf aan zitten denken namelijk.
Afbeelding
MJ
Zeer actief

Addy schreef: Ja hij straalt het ook uit die zachtaardigheid maar een beetje "verneukeratief" is het wel. Bij mijn allereerste podenco ben ik er met open ogen ingetuind :mrgreen:
De meeste podencoreutjes hebben wel wat babbels aan de riem, Tommie is er ook een ster in en ook Tico wil nog wel eens zijn best doen maar over het algemeen gaan ze los prima met andere honden en zijn het gewoon heerklijke pretletters die steeds wat nieuws weten te bedenken :mrgreen:
Overigens zou ik Liam alleen laten testen als je een duidelijke aanwijzing hebt richting een van de buitenlandse ziekten. Ik heb in het begin ook accuut alles laten testen, Yippie Yoppie omdat ik haar nageltjes wat te lang vond, Destiny omdat ik vond dat ze toch iets te lang in Spanje gewoond had, inmiddels ga ik er wat genuanceerder mee om :wink:
Ik wilde het nu éénmalig doen en daarna idd alleen wanneer ik aanwijzingen krijg dat het misschien opspeelt.
Liam moet nog heel erg bijkomen van alles...slaapt thuis heel veel , pak je de riemen is hij dolenthousiast :mrgreen: , maar in huis nog heel rustig en tam.....maar goed, dat lijkt me ook logisch, bij Maxi duurde het ook een lange tijd (lees paar maanden) eer je de eigenlijke hond zag.
Liams creativiteit en pretletterbekkie zullen in de toekomst steeds meer naar voren komen ,denk ik, en ik geniet ontzettend als hij dat nu af en toe al laat zien.
Komt goed...daar heb ik alle vertrouwen in. :wink:
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

als je eenmaal ervaring hebt met een Podenco, of ene hond waar flink wat Podenco inzit kun je niet anders als er verslingerd aan raken...

Danne is ook zo creatief als de pest, en jumpte ook regelmatig over de schutting om lekker met de tekkels van de buren te gaan rellen, ik heb een stroomdraadje moeten spannen, je moet ze constant in de gaten houden als ze belangstelling gaan krijgen voor ene plekje in je tuin bijvoorbeeld, want ze denken op full speed hahahahaha

Podenco's zijn een heerlijkheid om om je heen te hebben, zalige honden zijn het, clowns eerste klas en reteslim :mrgreen:
Addy

Marie-José schreef:Ik wilde het nu éénmalig doen en daarna idd alleen wanneer ik aanwijzingen krijg dat het misschien opspeelt.
Liam moet nog heel erg bijkomen van alles...slaapt thuis heel veel , pak je de riemen is hij dolenthousiast :mrgreen: , maar in huis nog heel rustig en tam.....maar goed, dat lijkt me ook logisch, bij Maxi duurde het ook een lange tijd (lees paar maanden) eer je de eigenlijke hond zag.
Liams creativiteit en pretletterbekkie zullen in de toekomst steeds meer naar voren komen ,denk ik, en ik geniet ontzettend als hij dat nu af en toe al laat zien.
Komt goed...daar heb ik alle vertrouwen in. :wink:
Ja je mag daar rustig een paar maanden voor uittrekken maar als de beer dan los gaat gaat hij goed los :mrgreen:
Het zijn heerlijke honden en ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen met je manneke :ok:
MJ
Zeer actief

Githa schreef:
Edit:Misschien is een karabijnhaak nog iets ter vervanging van de musketon? Daar zit ook nog een schroefdraad op. Daar heb ik zelf aan zitten denken namelijk.
:idea: Dat is ook nog een goeie !
Ik heb dit echt nog niet eerder meegemaakt , ja....wel dat de musketon gelijk niet sloot, weerstand gaf en dat ik het dan door had..maar niet op deze manier..wel gewoon sluiten en dan toch mis gaan...
Dank voor de tip ! :ok:
MJ
Zeer actief

Addy schreef: Ja je mag daar rustig een paar maanden voor uittrekken maar als de beer dan los gaat gaat hij goed los :mrgreen:
hahaha..ben reuze benieuwd ! Ik heb al veel verschillende soorten honden gehad maar Liam is mijn eerste kruising Podenco...vol verwachting klopt mijn hart . :smile:
Het zijn heerlijke honden en ik ben ervan overtuigd dat het helemaal goed gaat komen met je manneke :ok:
Daar gaan we iig wel voor 1000 % voor ! :wink:
Addy

Hoe ik het inschat heb je zelf een heel zacht karakter en dat sluit precies aan bij het karakter van de podenco, aangevuld met een grote dosis humor , het liefst wederzijds :smile:
MJ
Zeer actief

Addy schreef:Hoe ik het inschat heb je zelf een heel zacht karakter en dat sluit precies aan bij het karakter van de podenco, aangevuld met een grote dosis humor , het liefst wederzijds :smile:
Heb wel het gevoel dat het onwijs klikt tussen Liam en mij.... de humor zit ook goed :mrgreen: .....en verder...we gaan gewoon heerlijk genieten van het mannetje en hopelijk hij hier ook . :wink:
MJ
Zeer actief

Inge O schreef:
jezelf kan je iig niks verwijten, een ongeluk zit zoals altijd in een klein hoekje en dat hoekje kwam nou juist op jouw pad :wink: .
En wat had ik de pest aan dat hoekje eergisteravond. :boos: :devil:
Nono
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retrievers
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nono »

Tja, het was wel een zoektocht, dinsdagavond :N: Fallon vond het wel gezellig zo'n avondwandeling in het donker :mrgreen:

Toen we al een uurtje of zo aan het zoeken waren, kreeg ik meer en meer het idee, dat we hem niet zouden vinden. Het was echt zoeken naar een speld in een hooiberg. En dan ook nog in het donker. We waren dan ook heel blij dat hij uiteindelijk terug was hoor. Dat overnachten in dat weiland op een plek met allemaal ongure types, zag ik eerlijk gezegd niet zitten en dat had ik MJ wel duidelijk moeten maken. :denken: Overnachten in de auto ok, maar niet op dat weiland :neenee:

Maar goed, mannetje is weer terug en lag lekker te slapen op straat toen wij nog even aan het nakletsen waren.

MJ, graag gedaan hoor. Liam is weer terug en dat is het allerbelangrijkste :ok:
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

dat is echt schrikken zeg , gelukkig is hij weer terug :ok:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”