Sommige mensen...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Toch fijn een passerende kenner
Moderator: moderatorteam
- matthijs
- Actief
Toch fijn een passerende kenner
Loop je lekker met je hondje in het park, hoor je van achter 4 luidruchtige kids met erachter een moeder aankomen. Ik roep mijn hondje bij me en ga in de berm staan, de schreeuwende en slingerende kids passeren en daarna de moeder die mij nog even toeroept dat ik er op deze manier een mooi bang hondje van maak. Ik zal er de volgende keer aan denken en mijn hondje maar met zijn harses tussen de spaken laten springen
Sommige mensen...
Sommige mensen...
-
Remina
- Zeer actief
-
Muk
- Ozzfest
- Zeer actief
- matthijs
- Actief
Dat zal dus niet gaan aangezien we hier in het park ook onze terroristen roedel hebben van een hond of 10 met daarachter 5 baasjes die geen enkele controle over de beesten hebben. Als die roedel eraan komt met een herder voorop dan peert mijn hondje hem en heb geen zin om wat jachtinstincten de kans te geven zich te uiten dus til ik mijn hondje dan op. Werkt niet echt als ik dan in mijn eigen wereldje loop met muziek op en ineens voorbijgestormd wordt door een jagende roedel.Martijn schreef:daarom moet je ook een muziekje opzetten.
Dat geeft een goed, duidelijk excuus om iedereen die zomaar tegen je begint te praten straal te negeren.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
dan doe je net alsof. die doppen in je oren zonder muziek eropmatthijs schreef:Dat zal dus niet gaan aangezien we hier in het park ook onze terroristen roedel hebben van een hond of 10 met daarachter 5 baasjes die geen enkele controle over de beesten hebben. Als die roedel eraan komt met een herder voorop dan peert mijn hondje hem en heb geen zin om wat jachtinstincten de kans te geven zich te uiten dus til ik mijn hondje dan op. Werkt niet echt als ik dan in mijn eigen wereldje loop met muziek op en ineens voorbijgestormd wordt door een jagende roedel.Martijn schreef:daarom moet je ook een muziekje opzetten.
Dat geeft een goed, duidelijk excuus om iedereen die zomaar tegen je begint te praten straal te negeren.

-
Remina
- Zeer actief
-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
meestal als ik dat doe, krijg ik een beleefd dank je wel te horen. vooral als een jogger langs komt. soms lopen joggers ook langs en rennen na de hond verder
nou hoe je het ook doet, er zijn altijd mensen die vinden dat je het weer niet goed doet. je kan het nooit iedereen naar de zin maken. dus kan je beter jezelf het naar de zin maken. en ik vind het een verstandige beslissing hoor, even aan de kant.
je hebt altijd zeurders
- Branwen
- Actief
- Apenijn
- Vaste gebruiker
Je hondje optillen. Ik snap het vanuit de kleine hondenbezitter wel.
Onze Joew wordt daar eigenlijk alleen maar nieuwsgieriger van en wil dan perse weten wat dat is. Vervelend dat je niet lekker met je kleine ukkie door het bos kan wandelen. Gelukkig is onze Bouncer al heel gewend aan grote honden en blaft net zo hard terug
Nijn!
Onze Joew wordt daar eigenlijk alleen maar nieuwsgieriger van en wil dan perse weten wat dat is. Vervelend dat je niet lekker met je kleine ukkie door het bos kan wandelen. Gelukkig is onze Bouncer al heel gewend aan grote honden en blaft net zo hard terug
Nijn!
Maak muziek en lach... zorgen voor een andere dag.

-
brenjomi
- Zeer actief
- Contacteer:
:N: gister liepen we in het park en zag ook een fiets aankomen (ze kwam uit een bocht dus was al dichterbij) wilde dunya pakken, want die is zo nieuwsgierig dat ze er voor gaat staan. ga ik op haar poot staan :N: ze springt weg, maar kon haar nog net pakken. gelukkig sprong ze opzij en niet naar de fiets toe.
dick snapt wel als ik roep: aan de kant. bij auto's snapt hij dat ook redelijk (ga altijd bij hem staan als er een langskomt) maar dunya kijkt dan vrolijk van: wat bedoel je, ik snuffel gewoon verder

dick snapt wel als ik roep: aan de kant. bij auto's snapt hij dat ook redelijk (ga altijd bij hem staan als er een langskomt) maar dunya kijkt dan vrolijk van: wat bedoel je, ik snuffel gewoon verder
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Fijn he die mensen!
Gister waren wij met Cena in het park en daar zijn ze hard aan het bouwen voor een festival volgend weekend. Toen er voor de zoveelste keer een graafwagentje langs kwam scheuren, tilde ik Cena op (afleiden werkte een paar keer, maar de 10e keer niet meer
)
Zegt die man ook: zo wordt ie er zeker bang van!
Nee, ik zal haar laten overrijden door jouw graafmachine!
Heb gewoon geantwoord: "das ook de bedoeling, goed?" Hij reed gauw verder!
Ik dacht echt: kssst, ga weg uit mijn park!
Die van die oordopjes vind ik wel een goeie trouwens!!
Gister waren wij met Cena in het park en daar zijn ze hard aan het bouwen voor een festival volgend weekend. Toen er voor de zoveelste keer een graafwagentje langs kwam scheuren, tilde ik Cena op (afleiden werkte een paar keer, maar de 10e keer niet meer
Zegt die man ook: zo wordt ie er zeker bang van!
Nee, ik zal haar laten overrijden door jouw graafmachine!
Heb gewoon geantwoord: "das ook de bedoeling, goed?" Hij reed gauw verder!
Ik dacht echt: kssst, ga weg uit mijn park!
Die van die oordopjes vind ik wel een goeie trouwens!!
RIP Cena
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Hihihi, mijn zoon laat de honden altijd uit met Ipod. Nu heb ik al regelmatig andere hondenbezitters gesproken die mij vertellen dat mijn kind zo onbeleefd is. Hij luistert namelijk niet en negeert hundaarom moet je ook een muziekje opzetten.