Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Toch fijn een passerende kenner

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

matthijs
Actief

Toch fijn een passerende kenner

Ongelezen bericht door matthijs »

Loop je lekker met je hondje in het park, hoor je van achter 4 luidruchtige kids met erachter een moeder aankomen. Ik roep mijn hondje bij me en ga in de berm staan, de schreeuwende en slingerende kids passeren en daarna de moeder die mij nog even toeroept dat ik er op deze manier een mooi bang hondje van maak. Ik zal er de volgende keer aan denken en mijn hondje maar met zijn harses tussen de spaken laten springen :19:

Sommige mensen...
Remina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Remina »

Nou idd zeg, wat een reactie..
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Gelukkig heeft ze geenverstand van opvoeden en haar kinderen in het geheel houden. Dus je weet wie het zegt. Maar irritant is het wel.
Ozzfest
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ozzfest »

Irritant zulke mensen,heb je er hier zoveel van.
Tellen tot 10 werkt redelijk hier.
matthijs
Actief

Ongelezen bericht door matthijs »

Martijn schreef:daarom moet je ook een muziekje opzetten.
Dat geeft een goed, duidelijk excuus om iedereen die zomaar tegen je begint te praten straal te negeren.
Dat zal dus niet gaan aangezien we hier in het park ook onze terroristen roedel hebben van een hond of 10 met daarachter 5 baasjes die geen enkele controle over de beesten hebben. Als die roedel eraan komt met een herder voorop dan peert mijn hondje hem en heb geen zin om wat jachtinstincten de kans te geven zich te uiten dus til ik mijn hondje dan op. Werkt niet echt als ik dan in mijn eigen wereldje loop met muziek op en ineens voorbijgestormd wordt door een jagende roedel.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

matthijs schreef:
Martijn schreef:daarom moet je ook een muziekje opzetten.
Dat geeft een goed, duidelijk excuus om iedereen die zomaar tegen je begint te praten straal te negeren.
Dat zal dus niet gaan aangezien we hier in het park ook onze terroristen roedel hebben van een hond of 10 met daarachter 5 baasjes die geen enkele controle over de beesten hebben. Als die roedel eraan komt met een herder voorop dan peert mijn hondje hem en heb geen zin om wat jachtinstincten de kans te geven zich te uiten dus til ik mijn hondje dan op. Werkt niet echt als ik dan in mijn eigen wereldje loop met muziek op en ineens voorbijgestormd wordt door een jagende roedel.
dan doe je net alsof. die doppen in je oren zonder muziek erop :ok:
Afbeelding
Remina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Remina »

Tis wel een idee zeg haha
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

:smile:
meestal als ik dat doe, krijg ik een beleefd dank je wel te horen. vooral als een jogger langs komt. soms lopen joggers ook langs en rennen na de hond verder :ok:
nou hoe je het ook doet, er zijn altijd mensen die vinden dat je het weer niet goed doet. je kan het nooit iedereen naar de zin maken. dus kan je beter jezelf het naar de zin maken. en ik vind het een verstandige beslissing hoor, even aan de kant.
je hebt altijd zeurders :19: :mrgreen:
Branwen
Actief

Ongelezen bericht door Branwen »

Ik vind dat je het goed gedaan hebt het is in iedergeval verstandig. Ik ga ook wel aan de kant tenzij ze fietsen op een plek waar dat niet mag dan ga ik niet aan de kant en Emma maakt genoeg indruk dus meeste willen dan vanzelf wel aan de kant gaan :pffff:
Afbeelding
Apenijn
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Apenijn »

Je hondje optillen. Ik snap het vanuit de kleine hondenbezitter wel.
Onze Joew wordt daar eigenlijk alleen maar nieuwsgieriger van en wil dan perse weten wat dat is. Vervelend dat je niet lekker met je kleine ukkie door het bos kan wandelen. Gelukkig is onze Bouncer al heel gewend aan grote honden en blaft net zo hard terug :smile:

Nijn!
Maak muziek en lach... zorgen voor een andere dag.

Afbeelding
brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door brenjomi »

:N: gister liepen we in het park en zag ook een fiets aankomen (ze kwam uit een bocht dus was al dichterbij) wilde dunya pakken, want die is zo nieuwsgierig dat ze er voor gaat staan. ga ik op haar poot staan :N: ze springt weg, maar kon haar nog net pakken. gelukkig sprong ze opzij en niet naar de fiets toe.
dick snapt wel als ik roep: aan de kant. bij auto's snapt hij dat ook redelijk (ga altijd bij hem staan als er een langskomt) maar dunya kijkt dan vrolijk van: wat bedoel je, ik snuffel gewoon verder :roll: :wink:
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Fijn he die mensen! :tong:
Gister waren wij met Cena in het park en daar zijn ze hard aan het bouwen voor een festival volgend weekend. Toen er voor de zoveelste keer een graafwagentje langs kwam scheuren, tilde ik Cena op (afleiden werkte een paar keer, maar de 10e keer niet meer :wink: )
Zegt die man ook: zo wordt ie er zeker bang van!
Nee, ik zal haar laten overrijden door jouw graafmachine! :denken: :devil:
Heb gewoon geantwoord: "das ook de bedoeling, goed?" Hij reed gauw verder!
Ik dacht echt: kssst, ga weg uit mijn park! :boos: :pffff:

Die van die oordopjes vind ik wel een goeie trouwens!! :smile:
RIP Cena :roos:
    Maryanne
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
    Aantal honden: 12
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

daarom moet je ook een muziekje opzetten.
    Hihihi, mijn zoon laat de honden altijd uit met Ipod. Nu heb ik al regelmatig andere hondenbezitters gesproken die mij vertellen dat mijn kind zo onbeleefd is. Hij luistert namelijk niet en negeert hun :smile: :smile:
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”