Sommige mensen...
Moderator: moderatorteam
Dat zal dus niet gaan aangezien we hier in het park ook onze terroristen roedel hebben van een hond of 10 met daarachter 5 baasjes die geen enkele controle over de beesten hebben. Als die roedel eraan komt met een herder voorop dan peert mijn hondje hem en heb geen zin om wat jachtinstincten de kans te geven zich te uiten dus til ik mijn hondje dan op. Werkt niet echt als ik dan in mijn eigen wereldje loop met muziek op en ineens voorbijgestormd wordt door een jagende roedel.Martijn schreef:daarom moet je ook een muziekje opzetten.
Dat geeft een goed, duidelijk excuus om iedereen die zomaar tegen je begint te praten straal te negeren.
dan doe je net alsof. die doppen in je oren zonder muziek eropmatthijs schreef:Dat zal dus niet gaan aangezien we hier in het park ook onze terroristen roedel hebben van een hond of 10 met daarachter 5 baasjes die geen enkele controle over de beesten hebben. Als die roedel eraan komt met een herder voorop dan peert mijn hondje hem en heb geen zin om wat jachtinstincten de kans te geven zich te uiten dus til ik mijn hondje dan op. Werkt niet echt als ik dan in mijn eigen wereldje loop met muziek op en ineens voorbijgestormd wordt door een jagende roedel.Martijn schreef:daarom moet je ook een muziekje opzetten.
Dat geeft een goed, duidelijk excuus om iedereen die zomaar tegen je begint te praten straal te negeren.
Hihihi, mijn zoon laat de honden altijd uit met Ipod. Nu heb ik al regelmatig andere hondenbezitters gesproken die mij vertellen dat mijn kind zo onbeleefd is. Hij luistert namelijk niet en negeert hundaarom moet je ook een muziekje opzetten.