Ja, en hij ging er echt even goed voor liggen, voor dat smakelijke hapjeranetje schreef:Was dat een hond die echt op BARF gezet was Jaap* ?Jaap* schreef:Voor KVV of wat grotere bevleesde botten hoef je niet bang te zijn denk ikmarian* schreef:Dit is dus wél een vraag die bij meerdere jachthondenmensen leeft wat barfen betreftJosee schreef:Nou KVV!! Moest ik gelijk mee stoppen want dan zou het fout gaan met jagen en dus hard in de bek worden, maar jachthonden die hele dieren eten kunnen idd "problemen" geven bij het apporteren van wild. Vleugels d'r af vreten enzo. Ik heb laatst ook in moeten grijpen bij een hond, da's erg jammer omdat een jachthond geen negatieve ervaring (afpakken van het apport) moet opdoen met apporteren, ik heb er maar een spelletje van gemaakt
Dus het zou inderdaad problemen op kunnen leveren..............
Ik heb me altijd afgevraagd of een hond idd het verschil tussen een (geschoten) wildapport en zijn Barf-maaltijd nog zou zien.
Ik heb het hier niet uitgeprobeerd
Bij de eerste 'krak' ben ik er maar rustig naartoe gegaan, de baas ook trouwens.
Ik had wel vaker "getuige verslagen" gehoord maar had het zelf nog nooit gezien. Ik stond er niet ver vanaf, maar een verloren apportje was wel echt verloren geweest denk ik