Weet je waar ik de schurft aan heb? Aan honden die sowieso tegen me opspringenEline* schreef:Waar ik vaak de schurft aan heb zijn honden die welliswaar kalm komen aanlopen, maar vervolgens wel ineens tegen me opspringen of steeds mijn jaszakken bespringen. Ondanks dat ik dol ben op honden ben ik daar ook echt niet altijd van gediend. In die zin hou ik ook nooit zo van honden die het op mij gemunt hebben. Loop maar lekker door..ik aai mijn eigen honden wel.Stang schreef:
Dan denk ik inderdaad wel 'welk recht van klagen heb je dan?'.
Ondanks dat, zou ik de beleefdheid houden om mijn honden terug te roepen, maar wel met de pest in.

Van de zomer een kletsnatte Lab (sorry het was een Lab

Vanavond loop ik met mijn nette jas (is gewoon rondje en geen speeltoestanden) te wandelen met mijn honden, vliegt ook een hond op mij af en boemmmmm 2 modderpoten op mijn schone jas.
Ja, daar heb ik dus echt de pest over in.
Van mij mag er en door hondenbezitters en door niet-hondenbezitters weleens een middenweg aangehouden worden: de ene groep moet zijn losgeslagen hond niet op iedereen af laten rennen en de andere groep moet ook niet over iedere scheet zo zeuren.
Zo

En nee....... de kerstboom staat hier nog niet (ook al heet ik geen Marion)