Hij ging weer kreunen bij beweging, hij ging weer trillen/bibberen en ik bereidde me al voor op een "aanval" maar nee... hij lag te rillen en ik besloot eerst een zijn temp op te nemen.. en die bleek 40.0 te zijn :N: gelijk wederom dienstdoende arts gebeld en die raadde mij aan eerst maar even extra pijnstillers te geven om de koorts te laten zakken en een uurtje aan te kijken of langs te komen, ik heb gekozen voor het 1e, inmiddels was Fange weer enorm aan het hijgen...
Had hij een aanval gehad zonder dat ik het wist? na een uur was zijn temp gedaald naar 39.6 en daarna naar 39.3 en was het hijgen ook weer gestopt.
(Hij is niet misselijk geweest had echt wel trek, dronk gelukkig als ik hem de bak voor hield maar liep weer met een "kromme/bolle" rug...)
Hij was in slaap gevallen met een bijzonder onregelmatige ademhaling maar dat werd langzaamaan beter, en zo rond 03.00 uur vanacht was de rust wedergekeerd en ben ik een paar uurtjes gaan liggen.
Vanmorgen 06.00 uur als eerste zijn temp opgenomen en die was nu 38.3 dus dat is gelukkig weer okej, hij heeft net geplast en gegeten en ligt nu weer te snurken.
Ik maak me zorgen, wat is dit nou toch, eerst die aanval en nou die koortsaanval, hebben ze wat met elkaar te maken? of staat het los van elkaar en heeft hij enorme pijn aan zijn rug weer want dat is ook nog even door mijn hoofd geschoten.
Straks eigen d.a. maar weer bellen en het verhaal even vertellen kijken wat er nu weer gaat gebeuren maar ergens he ergens ben ik bang dat er "echt" wat mis is met mijn lieve manneke