Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondenpoepzak

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Grietje
geregistreerd lid

Hondenpoepzak

Ongelezen bericht door Grietje »

Hallo,

Weet iemand waar ik die papieren "I love my dog" poepzakken kan kopen in de randstad of op internet? Sommige gemeentes leveren ze gratis, helaas die van mij niet. :boos:

Alvast bedankt voor je reactie.

Gr.

Grietje :cheer:
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Ik weet niet waar je woont, maar ik weet dat Ranzijn ze verkoopt.
www.ranzijn.nl
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Hier liggen ze bij de Albert Hein in het schap. Ik koop zelf liever boterhamzakjes voor 23 cent per 100.

Anne
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

starfleet schreef:Hier liggen ze bij de Albert Hein in het schap. Ik koop zelf liever boterhamzakjes voor 23 cent per 100.

Anne
Ik gebruik diepvrieszakjes, die zijn net wat steviger :mrgreen:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Inge schreef:
starfleet schreef:Hier liggen ze bij de Albert Hein in het schap. Ik koop zelf liever boterhamzakjes voor 23 cent per 100.

Anne
:smile: :smile:
Afbeelding
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Inge schreef:
Zou ik ook doen met herders en een Bokser :mrgreen:

Anne
tervueren milo
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 newfoundlander en 1 tervuerense herder

Ongelezen bericht door tervueren milo »

Ik gebruik de luierzakjes van het kruidvat.
Zitten en 100 in en ze ruiken ook nog lekker :smile: en je hebt er handvatten aan om dicht te knopen.
Casper 29-05-2002 - † 09-03-2012
Lies en co
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lies en co »

Als je van België bent, ik heb ze hier zien liggen in de AVEVE. (of den boerenbond) Per 20 verkocht, en ik dacht dat het ergens tussen de 10 en de 20 cent per stuk kwam.
swoeky
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door swoeky »

hier worden ze aangeboden door de gemeente. gratis
Daantje*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daantje* »

Anne
:eek: zoveel??? Ik betaal 29 cent voor 150 zakjes!! :wink:
Afbeelding
Daantje*
Zeer actief

In blokzijl, waar wij anderhalf jaar geleden op vakantie zijn geweest, stond er gewoon een apparaat waar je er gratis uit kon halen. Ik er gelijk een stuk of 10 uitgehaald. Kom ik terug in het huisje waar wij zaten zegt mijn ma: Onderweg kon je gratis poepzakjes pakken, ik heb er gelijk maar een stel uit gehaald. Haha :mrgreen: zit denk ik in de familie :wink:
Afbeelding
swoeky
Vaste gebruiker

BCLayD schreef:In blokzijl, waar wij anderhalf jaar geleden op vakantie zijn geweest, stond er gewoon een apparaat waar je er gratis uit kon halen. Ik er gelijk een stuk of 10 uitgehaald. Kom ik terug in het huisje waar wij zaten zegt mijn ma: Onderweg kon je gratis poepzakjes pakken, ik heb er gelijk maar een stel uit gehaald. Haha :mrgreen: zit denk ik in de familie :wink:
dat bedoel ik dus met de gemeente bied ze gratis aan :mrgreen: blokzijl ligt hier maar paar km vandaan
Daantje*
Zeer actief

swoeky schreef:
BCLayD schreef:In blokzijl, waar wij anderhalf jaar geleden op vakantie zijn geweest, stond er gewoon een apparaat waar je er gratis uit kon halen. Ik er gelijk een stuk of 10 uitgehaald. Kom ik terug in het huisje waar wij zaten zegt mijn ma: Onderweg kon je gratis poepzakjes pakken, ik heb er gelijk maar een stel uit gehaald. Haha :mrgreen: zit denk ik in de familie :wink:
dat bedoel ik dus met de gemeente bied ze gratis aan :mrgreen: blokzijl ligt hier maar paar km vandaan
Ah, okay. Vandaar. Ik stond echt helemaal verbaasd te kijken dat daar gewoon een apparaat stond met gratis poepzakjes, waar ook nog zakjes inzaten! :eek:
Als hier zon apparaat stond zou die allang na 2 dagen leeggetrokken zijn :wink:
Afbeelding
swoeky
Vaste gebruiker

BCLayD schreef:
swoeky schreef:
Ah, okay. Vandaar. Ik stond echt helemaal verbaasd te kijken dat daar gewoon een apparaat stond met gratis poepzakjes, waar ook nog zakjes inzaten! :eek:
hahhahaha was hier in het begin ook zo, nu gebruikt niemand die dingen meer, nou ja niemand is een groot woord, maar er zijn er weinig die het gebruiken. en zo gratis zijn ze niet we betalen er wel hondenbelasting voor :pffff:
Rea
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rea »

Ik loop met een rol pedaalemmer zakken in m'n jaszak. Daar kan tenminste met gemak een lekkere ierenkeutel ingedraaid worden en krijg ik geen vuile handen wel lekker warm :cheer:
Afbeelding
Daantje*
Zeer actief

swoeky schreef:
BCLayD schreef:
swoeky schreef:
hahhahaha was hier in het begin ook zo, nu gebruikt niemand die dingen meer, nou ja niemand is een groot woord, maar er zijn er weinig die het gebruiken. en zo gratis zijn ze niet we betalen er wel hondenbelasting voor :pffff:
Haha, das waar, maar ik betaal in blokzijl geeeen hondenbelasting, wel in tilburg maargoed, dus voor mij zijn ze wel gratis :pffff:
:wink:
Afbeelding
swoeky
Vaste gebruiker

BCLayD schreef:
swoeky schreef:
BCLayD schreef:
swoeky schreef: dat bedoel ik dus met de gemeente bied ze gratis aan :mrgreen: blokzijl ligt hier maar paar km vandaan
Haha, das waar, maar ik betaal in blokzijl geeeen hondenbelasting, wel in tilburg maargoed, dus voor mij zijn ze wel gratis :pffff:
weet je wat ik nu niet snap, dat je er maar zo weinig meegenomen hebt :denken:
Daantje*
Zeer actief

swoeky schreef:
BCLayD schreef:
swoeky schreef:
BCLayD schreef: Ah, okay. Vandaar. Ik stond echt helemaal verbaasd te kijken dat daar gewoon een apparaat stond met gratis poepzakjes, waar ook nog zakjes inzaten! :eek:
weet je wat ik nu niet snap, dat je er maar zo weinig meegenomen hebt :denken:
Nah, omdat ik ze toch nooit gebruik :wink: Haha
Afbeelding
Willy
Actief

Ongelezen bericht door Willy »

Ik gebruik ook boterhamzakjes. Een stuk goedkoper dan de echte hondenpoepzakjes.
Willy en de meiden

Afbeelding
kim bloemen
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim bloemen »

hier ook boterhamzakjes
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

hier een geweldige gemeente haha overal door de stad staan bakken voor de uitwerpselen in te gooien en aan die bakken zit een automaat waar je zakjes uit kunt trekken ...helemaal voor niks ..Uhumm honden belasting dus ahha
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Ik gebruik ook boterhamzakjes.

Bij de dierenwinkel zijn die papierenzakjes te verkrijgen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Essy

Ongelezen bericht door Essy »

Sita schreef:Ik gebruik ook boterhamzakjes.

Ik gebruik pedaalemmerzakken. Die papieren poepzakjes zijn een echte uitdaging als je een duitse doggendrol wil oprapen.
Rea
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rea »

Essy schreef:
Sita schreef:Ik gebruik ook boterhamzakjes.

Ik gebruik pedaalemmerzakken. Die papieren poepzakjes zijn een echte uitdaging als je een duitse doggendrol wil oprapen.
:smile: :smile: Kan me daar wel iets bij voorstellen :smile: :smile:

Als je dan de rol netjes uit je jaszak haalt en er met je hand induikt zie je zo nu en dan andere hondeneigenaren kijken :denken: wat gaat die nu doen :mrgreen:
Tenslotte gaan we voor 't gemak he :pffff:
Afbeelding
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

ook hier trek je ze gratis uit zo'n drollenbak
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Hier in het park kun je ook gratis die papieren dingen pakken maar ik heb altijd ruzie met die krengen. Probeer jij maar eens met 1 hand daarmee een drol op te rapen :mrgreen:

Ik gebruik dus goedkope diepvrieszakjes... Die zijn wat groter dan boterhamzakjes dus knopen handiger dicht.
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Re: Hondenpoepzak

Ongelezen bericht door Silvia »

Grietje schreef:Hallo,

Weet iemand waar ik die papieren "I love my dog" poepzakken kan kopen in de randstad of op internet? Sommige gemeentes leveren ze gratis, helaas die van mij niet. :boos:

Alvast bedankt voor je reactie.

Gr.

Grietje :cheer:
ik zag ze bij de edah van de week een pakje voor 2.50 of 2.99 ofzo ik geloof dat er 10 in zaten, van die bruine gerecyclede.
Groetjes Silvia en Diesel
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”