Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Weet iemand waar ik die papieren "I love my dog" poepzakken kan kopen in de randstad of op internet? Sommige gemeentes leveren ze gratis, helaas die van mij niet.
Als je van België bent, ik heb ze hier zien liggen in de AVEVE. (of den boerenbond) Per 20 verkocht, en ik dacht dat het ergens tussen de 10 en de 20 cent per stuk kwam.
In blokzijl, waar wij anderhalf jaar geleden op vakantie zijn geweest, stond er gewoon een apparaat waar je er gratis uit kon halen. Ik er gelijk een stuk of 10 uitgehaald. Kom ik terug in het huisje waar wij zaten zegt mijn ma: Onderweg kon je gratis poepzakjes pakken, ik heb er gelijk maar een stel uit gehaald. Haha zit denk ik in de familie
BCLayD schreef:In blokzijl, waar wij anderhalf jaar geleden op vakantie zijn geweest, stond er gewoon een apparaat waar je er gratis uit kon halen. Ik er gelijk een stuk of 10 uitgehaald. Kom ik terug in het huisje waar wij zaten zegt mijn ma: Onderweg kon je gratis poepzakjes pakken, ik heb er gelijk maar een stel uit gehaald. Haha zit denk ik in de familie
dat bedoel ik dus met de gemeente bied ze gratis aan blokzijl ligt hier maar paar km vandaan
BCLayD schreef:In blokzijl, waar wij anderhalf jaar geleden op vakantie zijn geweest, stond er gewoon een apparaat waar je er gratis uit kon halen. Ik er gelijk een stuk of 10 uitgehaald. Kom ik terug in het huisje waar wij zaten zegt mijn ma: Onderweg kon je gratis poepzakjes pakken, ik heb er gelijk maar een stel uit gehaald. Haha zit denk ik in de familie
dat bedoel ik dus met de gemeente bied ze gratis aan blokzijl ligt hier maar paar km vandaan
Ah, okay. Vandaar. Ik stond echt helemaal verbaasd te kijken dat daar gewoon een apparaat stond met gratis poepzakjes, waar ook nog zakjes inzaten!
Als hier zon apparaat stond zou die allang na 2 dagen leeggetrokken zijn
Ah, okay. Vandaar. Ik stond echt helemaal verbaasd te kijken dat daar gewoon een apparaat stond met gratis poepzakjes, waar ook nog zakjes inzaten!
hahhahaha was hier in het begin ook zo, nu gebruikt niemand die dingen meer, nou ja niemand is een groot woord, maar er zijn er weinig die het gebruiken. en zo gratis zijn ze niet we betalen er wel hondenbelasting voor
Ik loop met een rol pedaalemmer zakken in m'n jaszak. Daar kan tenminste met gemak een lekkere ierenkeutel ingedraaid worden en krijg ik geen vuile handen wel lekker warm
hahhahaha was hier in het begin ook zo, nu gebruikt niemand die dingen meer, nou ja niemand is een groot woord, maar er zijn er weinig die het gebruiken. en zo gratis zijn ze niet we betalen er wel hondenbelasting voor
Haha, das waar, maar ik betaal in blokzijl geeeen hondenbelasting, wel in tilburg maargoed, dus voor mij zijn ze wel gratis
swoeky schreef:
Haha, das waar, maar ik betaal in blokzijl geeeen hondenbelasting, wel in tilburg maargoed, dus voor mij zijn ze wel gratis
weet je wat ik nu niet snap, dat je er maar zo weinig meegenomen hebt
BCLayD schreef:
weet je wat ik nu niet snap, dat je er maar zo weinig meegenomen hebt
hier een geweldige gemeente haha overal door de stad staan bakken voor de uitwerpselen in te gooien en aan die bakken zit een automaat waar je zakjes uit kunt trekken ...helemaal voor niks ..Uhumm honden belasting dus ahha
Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
Bij de dierenwinkel zijn die papierenzakjes te verkrijgen.
Ik gebruik pedaalemmerzakken. Die papieren poepzakjes zijn een echte uitdaging als je een duitse doggendrol wil oprapen.
Kan me daar wel iets bij voorstellen
Als je dan de rol netjes uit je jaszak haalt en er met je hand induikt zie je zo nu en dan andere hondeneigenaren kijken wat gaat die nu doen
Tenslotte gaan we voor 't gemak he
Hier in het park kun je ook gratis die papieren dingen pakken maar ik heb altijd ruzie met die krengen. Probeer jij maar eens met 1 hand daarmee een drol op te rapen
Ik gebruik dus goedkope diepvrieszakjes... Die zijn wat groter dan boterhamzakjes dus knopen handiger dicht.
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.
Weet iemand waar ik die papieren "I love my dog" poepzakken kan kopen in de randstad of op internet? Sommige gemeentes leveren ze gratis, helaas die van mij niet.
Alvast bedankt voor je reactie.
Gr.
Grietje
ik zag ze bij de edah van de week een pakje voor 2.50 of 2.99 ofzo ik geloof dat er 10 in zaten, van die bruine gerecyclede.