Jacky schreef:wat ik nu ga krijgen is pure pens, gemalen. Ik kan ook gemalen vlees krijgen, maar wil eerst pure pens.
Die rollen daar schijnt nog best veel "rommel" in te zitten hoorde ik. We gaan eerst zelf maar eens proberen. Ik ga rijst en groenten koken (krijgt de resten ook van tafel qua groentes, en porties invriezen inclusief de pens erbij . Dan kan ik voor elke hond steeds zoveel eruit halen.
Ik wil ook echt een kist, dus zonder lades. Verder blijft hij op de visolie.
Welk merk heb jij Baloe?.
Ik wil wel graag een energie zuinige, dus het zal wel een nieuwe moeten zijn. Probleem is, ik heb geen garage en in de schuur is gewoon geen plaats voor een vriezer, dus hij moet de kelder in. Vandaar het tafel model, anders past hij niet door het gat van de kelder. Ik heb wel een grote kelder, alleen het gat is niet groot.
Ik weet niet van wie je hoorde dat er rommel in die rollen zit...maar van CB weet ik dat het puur natuur is. Omdat steeds meer mensen vers voeren gaan ook steeds meer mensen het maken en verkopen...met concurrentie krijg je ook altijd zwartpraterij...dat vind ik wel jammer.
Ik wil niet zeggen dat iemand per definitie zwart praat...maar in principe durf ik wel te zeggen dat alle kant en klare versvoeren op hun manier goed zijn. de ene hond zal het beter op het 1 doen dan de ander.
Energique vind ik persoonilijk prima...maar ja, er zit kip in.
Van Bibi en Duck hoor je ook de ene keer goede verhalen en de andere keer minder goede verhalena. zal per hond verschillen denk ik.
Lees op Barfplaats nog eens goed over de verhoudingen.
Alleen Pens, groenten en rijst daar red je hond het niet op.
Dat is dus het voordeel van kant en klaar...ik weet zeker dat alles er in goede verhoudingen inzit zodat ie niet tekort komt.
Dat is mijn hele probleem met barf namelijk nog steeds een beetje...
Ik durf Rimpel niet volleidg op barf te zetten omdat ik bang ben dat ik dan dingen over het hoofd zie en hij tekort komt.
Alleen vlees of alleen orgaanvlees is niet juist.
Je kunt het menu dat je gaat geven in grammen op het barf forum zetten...dan rekenen zij uit hoe de verhoudingen zijn.
Maar alleen gemalen pens met groenten en rijst in een portie van zeg 350 gram per keer en dat twee keer daags...ik denk dat je dan niet goed gaat.
De visolie kun je als olie zien...maar de extra's ontbreken dan waarschijnlijk. Misschien kun je rundergehakt toevoegen in deze samenstelling? Of kopvlees van rund? dat verkoopt die fokker dan waarscijnlijk wel als hij ook gemalen vlees pakketten verkoopt.
Wat zou Odin van zalm vinden? Rimpel is er gek op!
Goed voor de huid, weerstand en vacht....zalm is een vette vis met veel vetzuren en derglijke...
succes ermee

Ik ben zo benieuwd hoe Odin het erop gaat doen! En ik duim voor je hoor!