Komt er een stel aan met een grote zwarte hond en een klein maltees leeuwtje.
Dat maltees leeuwtje was loops en al die reuen incl. Max liepen op dat witte hondje af. Ze waren allemaal los.
Dat mens raakte helemaal van de leg en raakte in paniek met al die reuen om die hond heen. Het was echt zo'n aso stel.
Uiteindelijk heeft ze haar aangelijnd en die zwarte los gelaten maar de reutjes bleven er natuurlijk om heen draaien.
Toen viel die vent tegen ons uit en zei dat hij onze Max een trap wou geven. Waarop ik zei durf eens, wat dan wat dan echt uitdagen dus.
Ik moest mijn hond maar aanlijnen want hij woonde tenslotte op een flat waarop ik zei dat is jou probleem niet de mijne en als je een loopse teef hebt dan weet je dat er reuen op af komen.
Hij dreigde en zei ik krijg je nog wel, je weet niet wie je voor je hebt. Ik zei doe toch normaal gestoorde.
En hebben toen mijn kenteken opgegeven.
Ondertussen mijn man gebeld en toen wilden hun weg gaan en zei als je zo'n flinke kerel bent dan wacht je.
Enfin hij bleef door het lint gaan en was in zijn auto gestapt en zei goh wat jammer nou dat je weg gaat.
De politie was inmiddels gebeld maar hebben nog niets gehoord.
Zucht je kunt tegenwoordig niet meer ontspannen wandelen

Ben ik verplicht om mijn hond aangelijnd te houden in een losloop gebied waar geen bord is, aan de overkant in het bos zelf staan wel borden