Tussen de speelfoto's zat ook deze foto van Bram met een bloedend gebit. Hij is nog volop aan het wisselen. Is het normaal dat het dan echt gaat bloeden? Ik heb het al vaker gezien bij hem, als hij bijv. zit te kluiven.
Moderator: moderatorteam

Gelukkig, hoef ik me daar niet druk over te maken. Bloederige toestand, dat gewissel!Moos schreef:Moos zat regelmatig onder bloedvlekken van Saars wisselgebit. Nu wisselt Saars Westie-puppenvriend, en komt Saar regelmatig thuis met rode vlekken op haar kop.
En bij de hond van kenissen zag ik dat ze aan het wisselen was doordat ze met een bebloede knuffel in haar bek liep...

Ja, haha. Bij Moos viel het trouwens reuze mee, die bloedde echt amper, maar hij was er dan wel weer echt ziekjes van.Zoek stok! schreef:Gelukkig, hoef ik me daar niet druk over te maken. Bloederige toestand, dat gewissel!Moos schreef:Moos zat regelmatig onder bloedvlekken van Saars wisselgebit. Nu wisselt Saars Westie-puppenvriend, en komt Saar regelmatig thuis met rode vlekken op haar kop.
En bij de hond van kenissen zag ik dat ze aan het wisselen was doordat ze met een bebloede knuffel in haar bek liep...

Bram is er niet echt slecht van. Hij is wel twee dagen een duiveltje geweest, maar dat kan ook komen doordat ik ziek was. Af en toe kijk ik in z'n bek en heb ik het idee dat ik naar een slagveld zit te kijken. Wel interessant om te volgen trouwens.Moos schreef:Ja, haha. Bij Moos viel het trouwens reuze mee, die bloedde echt amper, maar hij was er dan wel weer echt ziekjes van.Zoek stok! schreef:Gelukkig, hoef ik me daar niet druk over te maken. Bloederige toestand, dat gewissel!Moos schreef:Moos zat regelmatig onder bloedvlekken van Saars wisselgebit. Nu wisselt Saars Westie-puppenvriend, en komt Saar regelmatig thuis met rode vlekken op haar kop.
Maar van Saar viel het natuurlijk ook zo lekker op, op die witte vacht van Moos

Ik heb van Saar 1 hoektand gevonden, van Moos niks...Zoek stok! schreef:Bram is er niet echt slecht van. Hij is wel twee dagen een duiveltje geweest, maar dat kan ook komen doordat ik ziek was. Af en toe kijk ik in z'n bek en heb ik het idee dat ik naar een slagveld zit te kijken. Wel interessant om te volgen trouwens.Moos schreef:Ja, haha. Bij Moos viel het trouwens reuze mee, die bloedde echt amper, maar hij was er dan wel weer echt ziekjes van.Zoek stok! schreef:Gelukkig, hoef ik me daar niet druk over te maken. Bloederige toestand, dat gewissel!Moos schreef:Moos zat regelmatig onder bloedvlekken van Saars wisselgebit. Nu wisselt Saars Westie-puppenvriend, en komt Saar regelmatig thuis met rode vlekken op haar kop.
Maar van Saar viel het natuurlijk ook zo lekker op, op die witte vacht van Moos
Heb nog geen tand of kies gevonden!

Yep! Ik zal van tevoren wat extra aan de kiezen trekkenMoos schreef:
Zeg trouwens, gaat Bram nou vrijdag Saars hagelwitte vacht besmeuren

Ja, dat het weer wat beter is hoop ik ook ja! Ik dacht vanochtend na een week weggeweest te zijn weer lekker het bos in te gaan zodat Moos en Saar hun vriendjes weer konden zien. Nou, ik liep helemaal alleen, en na 30 min. begreep ik ook waarom. Plensbui op onze kop, niet normaal meer. Saar maar in mijn regenjas gestopt want die veranderde al in een trillend hoopje ellende...Zoek stok! schreef:Yep! Ik zal van tevoren wat extra aan de kiezen trekkenMoos schreef:
Zeg trouwens, gaat Bram nou vrijdag Saars hagelwitte vacht besmeurenHoop wel dat het weer een beetje meezit. Wat een *%*$ weer was het vandaag! En we gaan naar die dierenwinkel, want ik wil een mandje op pootjes!

Fleece gevoerd, toe maar!Moos schreef:
En we gaan zeker naar die dierenwinkel, want ik wil voor Moos en Saar een mooi fleece-gevoerd tuig kopen, wat ze alleen maar daar hebben (tenminste, van alle dierenwinkels hier in de buurt dan). Moos heeft er al 1, maar die blijkt alleen maar te passen als hij nodig getrimt moet worden, anders valt hij van zijn schouders, dus hij moet ook maar een nieuwe...
En ik hoop voor jou dat ze die houten mand die ik heb nog steeds hebben, en dan ook nog wat anderen zodat je kan kiezen

Ja, hehe, fleece gevoerd houdt de vacht mooiZoek stok! schreef:Fleece gevoerd, toe maar!Moos schreef:
En we gaan zeker naar die dierenwinkel, want ik wil voor Moos en Saar een mooi fleece-gevoerd tuig kopen, wat ze alleen maar daar hebben (tenminste, van alle dierenwinkels hier in de buurt dan). Moos heeft er al 1, maar die blijkt alleen maar te passen als hij nodig getrimt moet worden, anders valt hij van zijn schouders, dus hij moet ook maar een nieuwe...
En ik hoop voor jou dat ze die houten mand die ik heb nog steeds hebben, en dan ook nog wat anderen zodat je kan kiezen
Ik zie die zucht van m'n vriend alweer voor me als ik met een tas van de dierenwinkel thuis kom.