Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

voor de 4e keer in 1½ week naar de dierenarts

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

chaco
Actief

voor de 4e keer in 1½ week naar de dierenarts

Ongelezen bericht door chaco »

Vorige week ben ik met Cartouche, 1 van onze poezen, naar de dierenarts geweest. Ze had hoge koorts en bleek een blaas-en keelontsteking te hebben. Prik en medicijnen gekregen.

Dinsdag zijn we met Dakota en Djazz, onze 2 jongste husky´s, naar de DA geweest, ze hadden beiden rare plekken. Djazz op zijn kop en poot en Dakota op zijn buik. Bleek "hotspot" te zijn, een soort broeiplekken. Prik en een zalfje gekregen.

We zijn net een uurtje thuis en er is een knokpartijtje in de tuin. Wizzard en Chaui, 2 van de volwassen husky´s, zijn bezig. Het duurt niet lang en Chaui komt er ongeschonden uit maar heeft bij Wizzard wel zijn sporen nagelaten. Hij heeft bij Wizzard een aardige hap uit zijn voorpoot genomen. Er is een stuk van zo´n 5 cm met huid en haar af. We hebben het zelf behandeld met een antibioticaspray en een kuurtje. Maar omdat het er toch wel naar uitzag hebben we vanavond toch maar even de DA gebeld of het misschien gehecht moest worden. Dit kon niet op die plek en we moesten verder gaan zoals we bezig waren.

Je zult het niet geloven maar ik ga net de katten eten geven en Aramis loopt voor mij de trap op. Zie ik dat ze een héle grote kale plek heeft op haar staart en het is ook ontzettend dik. Ze heeft er veel pijn aan. Waarschijnlijk heeft ze ergens tussen gezeten of is ze behoorlijk gebeten. Dus kan ik morgenochtend wéér naar de DA.

Zo hoef je nooit naar de DA en zo moet ik 4 keer in 1½ week :19:
Bekijk ook eens onze weblog
Afbeelding
http://www.chaconayo.punt.nl/
ed
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ed »

beterschap met ze wij hebben het zelfde in 10 dagen 11 keer naar de da
me pupy van 10 weken heeft longondsteking op gelopen door kennel hoest en heeft me andere 3 honden ook besmet
moet elke dag een prik halen voot die pup
groetjes ed Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”