Dinsdag zijn we met Dakota en Djazz, onze 2 jongste husky´s, naar de DA geweest, ze hadden beiden rare plekken. Djazz op zijn kop en poot en Dakota op zijn buik. Bleek "hotspot" te zijn, een soort broeiplekken. Prik en een zalfje gekregen.
We zijn net een uurtje thuis en er is een knokpartijtje in de tuin. Wizzard en Chaui, 2 van de volwassen husky´s, zijn bezig. Het duurt niet lang en Chaui komt er ongeschonden uit maar heeft bij Wizzard wel zijn sporen nagelaten. Hij heeft bij Wizzard een aardige hap uit zijn voorpoot genomen. Er is een stuk van zo´n 5 cm met huid en haar af. We hebben het zelf behandeld met een antibioticaspray en een kuurtje. Maar omdat het er toch wel naar uitzag hebben we vanavond toch maar even de DA gebeld of het misschien gehecht moest worden. Dit kon niet op die plek en we moesten verder gaan zoals we bezig waren.
Je zult het niet geloven maar ik ga net de katten eten geven en Aramis loopt voor mij de trap op. Zie ik dat ze een héle grote kale plek heeft op haar staart en het is ook ontzettend dik. Ze heeft er veel pijn aan. Waarschijnlijk heeft ze ergens tussen gezeten of is ze behoorlijk gebeten. Dus kan ik morgenochtend wéér naar de DA.
Zo hoef je nooit naar de DA en zo moet ik 4 keer in 1½ week