Wij gaan nu echt met vakantie naar Engeland. (In juni pas hoor)
Huisje is geboekt , boot ook. Hondjes zijn getiterd en goedgekeurd en de paspoorten ingevuld maar nu wil ik graag weten of er iemand ervaring heeft wat betreft de teken- en lintworm behandeling.
Als ik het goed begrijp kun je Drontal gebruiken tegen lintworm maar hoe wordt dat dan geregistreerd? Krijg je dat gewoon mee van de Da? en vult die dat van te voren in? En hoe doe je dat dan wat betreft die termijn van minimaal 24- en maximaal 48 uur. Wij gaan vrijdagsmorgens weg met de vroege boot.
Over de tekenbehandeling wil ik ook graag weten wat jullie daarvoor hebben gebruikt. (Op de site van Defra staat; must be licenced for use against ticks and have a marketing authorisation in the country of use. Not a collar with acaricide

Ik kan het wel aan de Da vragen maar ik wil het voor de zekerheid liever ook horen van iemand die dit allemaal al een keer gedaan heeft. Mijn Da moet ook alles eerst opzoeken. Wat betreft de invoer heb ik ook eerst nog een andere Da gebeld.
En dan nog het gezondheidscertificaat. Dat moet blijkbaar in het engels. Zijn daar standaard formulieren voor of hoe zit dat??
Al met al best aardig wat vragen maar ik speel graag op safe.
Wil