Wij lopen al een tijdje te kwakkelen met onze reu van bijna 7 jaar (alweer). Vanaf de zomervakantie 2004 hebben we ontdekt dat hij HD heeft. Nou willen we niet gelijk de zwaarste medicijnen kiezen, maar pijn mag hij zeker niet hebben. We hebben via de dierenarts uiteraard verschillende middelen geprobeert, pijnstillers (waar ik de naam niet meer van weet) in combinatie met voedingssuplement (waar ik de naam ook niet meer van weet), Rimadyl, Dysplavetsem maar eigenlijk was er niets wat ECHT de klachten helemaal wegnam. Totdat.... totdat een collega mij verteldde dezelfde klachten bij zijn veel jongere hond heeft gehad. Hij gebruikt HD Tablets van Beaphar. Ik heb de bijsluiter gelezen envolgens mij is het een mineraal. En boven wonder, het werkt ECHT! het werkt zo goed dat ik er verbaasd bij sta te kijken hoe mijn hondje weer als een jonge reu aan het rondrennen is.... ongelooflijk.
maar dan slaat de twijfel toe... kan dit wel? heeft dit effecten op de lange termijn? Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Binnenkort moeten we weer voor entingen naar de dierenarts enzullen dat haar natuurlijk ook voorleggen, maar ik ben zo benieuwd naar ervaringsdeskundigen. Is er iemand die dit middel kent en weet wat het op de lange termijn doet?
Lidy