Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

HD Tablets van Beaphar

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Lidy
Vaste gebruiker

HD Tablets van Beaphar

Ongelezen bericht door Lidy »

Wij lopen al een tijdje te kwakkelen met onze reu van bijna 7 jaar (alweer). Vanaf de zomervakantie 2004 hebben we ontdekt dat hij HD heeft. Nou willen we niet gelijk de zwaarste medicijnen kiezen, maar pijn mag hij zeker niet hebben. We hebben via de dierenarts uiteraard verschillende middelen geprobeert, pijnstillers (waar ik de naam niet meer van weet) in combinatie met voedingssuplement (waar ik de naam ook niet meer van weet), Rimadyl, Dysplavetsem maar eigenlijk was er niets wat ECHT de klachten helemaal wegnam. Totdat.... totdat een collega mij verteldde dezelfde klachten bij zijn veel jongere hond heeft gehad. Hij gebruikt HD Tablets van Beaphar. Ik heb de bijsluiter gelezen envolgens mij is het een mineraal. En boven wonder, het werkt ECHT! het werkt zo goed dat ik er verbaasd bij sta te kijken hoe mijn hondje weer als een jonge reu aan het rondrennen is.... ongelooflijk.

maar dan slaat de twijfel toe... kan dit wel? heeft dit effecten op de lange termijn? Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Binnenkort moeten we weer voor entingen naar de dierenarts enzullen dat haar natuurlijk ook voorleggen, maar ik ben zo benieuwd naar ervaringsdeskundigen. Is er iemand die dit middel kent en weet wat het op de lange termijn doet?

Lidy :denken:
majelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door majelle »

Ik heb geen antwoord op je vraag, maar koop je zoiets bij de da of dierenwinkel?

groetjes majelle
Lidy
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Lidy »

majelle schreef:Ik heb geen antwoord op je vraag, maar koop je zoiets bij de da of dierenwinkel?

groetjes majelle
hallo
ja gewoon bij de (beter) dierenwinkel. Het is wel een duur product, 100 pillen 10,95. De eerste 3 weken 1 pil per 5 kg, daarna afbouwen tot 1 pil per 10 kg... aangezien mijn "dikkertje" 35 kg. weegt... tel uit je winst (of verlies)

Lidy
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Ik weet geen antwoord op je vraag. Weet wel iemand die dit middel al jaren koopt voor zijn hond, beestje is inmiddels 11 jaar en heeft verder geen klachten. Deze hond krijgt dit middel nu een jaar of 3.

Ik gebruik van Beaphar wel eens Staupecid, ook mineraal iets wat goed helpt tegen diarree en overgeven.

Vraag het anders eens aan je DA.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”