Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

raar plekje

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Silv
Vaste gebruiker

raar plekje

Ongelezen bericht door Silv »

Versta is woensdag gesteriliseerd en op zich is alles goed gegaan, ze is al weer een beetje haarzelf maar dan in een rustige versie.
nou een vraagje, naast haar wond heeft zich een rood onderhuids bloedplekje gevormdt, tergrote van een doperwtje. het lijkt wel een beetje op een bloeduitstoring maar dan rood. ik hou het goed in de gaten of het groter wordt en ga morgen wel ff de da. bellen maar misschien kan iemand nu al iets vertellen. haar wond ziet er verder goed uit.
Groetjes van Sylvia en Vesta
speurneus carola

Ongelezen bericht door speurneus carola »

terug naar de da gaan, is een onsteking veroorzaakt door de inwendige hechting, normaal lost deze op maar in dit geval lukt dat niet en irriteert de omgeving, moet er even uitgehaald worden, klein gaatje haaknaald paar dagen zalf en het is weer dicht.
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Aantal honden: 4
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Kom net terug van mn dierenarts, Cujo is vd week ook gesterriliseerd en heeft nu een ontsteking aan haar buikspier!! Ze had een bult onder haar buik en ook een rode bloedplek.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Silv
Vaste gebruiker

Net naar de da. geweest en het viel gelukkig mee, een gesprongen adertje :mrgreen: .Maar je liever een keer te vaak of te snel dan te laat.

maar de tuttebel heeft weer wat anders, vandaag haar bed opgemaakt, resultaat een komplete sneeuwstorm van schuimrubber. hopen dat daar niks achterweg komt wat dat is niet bepaald gezond om binnen te krijgen, De da. wou ook niet vertellen wat voor ellende dat kan brengen en hoopt ook dat het er via de natuurlijke weg uitkomt, ik heb haar al gras zien vreten dus verwacht zoiezo een hoopje uit de voorkant.

waarom stoppen ze dat nou in een hondenkussen als dat zo slecht is voor ze :evil:
DebbieK
Actief

Ongelezen bericht door DebbieK »

Die tuttbel van hou zal wel denken: Het ligt lekker, dus misschien smaakt het ook wel lekker :mrgreen:
Groetjes Debbie en een poot van MAX!
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Silv schreef:waarom stoppen ze dat nou in een hondenkussen als dat zo slecht is voor ze :evil:
omdat een hond daar ook op hoort te liggen niet opvreten. Waarom maken ze voerbakken van plastic en manden van plastic? Lijkt me ook niet echt gezond als ze het opeten. Mijn honden slopen niets, dus die liggen er heerlijk op... wat moet je er dan in doen, bladeren?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Yari
Zeer actief

Ongelezen bericht door Yari »

malinois schreef:
Silv schreef:waarom stoppen ze dat nou in een hondenkussen als dat zo slecht is voor ze :evil:
omdat een hond daar ook op hoort te liggen niet opvreten. Waarom maken ze voerbakken van plastic en manden van plastic? Lijkt me ook niet echt gezond als ze het opeten. Mijn honden slopen niets, dus die liggen er heerlijk op... wat moet je er dan in doen, bladeren?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

Groetjes: Mariëlle & Yari :voet:
Silv
Vaste gebruiker

goeie tip :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”