Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
raar plekje
Moderator: moderatorteam
- Silv
- Vaste gebruiker
raar plekje
Versta is woensdag gesteriliseerd en op zich is alles goed gegaan, ze is al weer een beetje haarzelf maar dan in een rustige versie.
nou een vraagje, naast haar wond heeft zich een rood onderhuids bloedplekje gevormdt, tergrote van een doperwtje. het lijkt wel een beetje op een bloeduitstoring maar dan rood. ik hou het goed in de gaten of het groter wordt en ga morgen wel ff de da. bellen maar misschien kan iemand nu al iets vertellen. haar wond ziet er verder goed uit.
nou een vraagje, naast haar wond heeft zich een rood onderhuids bloedplekje gevormdt, tergrote van een doperwtje. het lijkt wel een beetje op een bloeduitstoring maar dan rood. ik hou het goed in de gaten of het groter wordt en ga morgen wel ff de da. bellen maar misschien kan iemand nu al iets vertellen. haar wond ziet er verder goed uit.
Groetjes van Sylvia en Vesta
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Silv
- Vaste gebruiker
Net naar de da. geweest en het viel gelukkig mee, een gesprongen adertje
.Maar je liever een keer te vaak of te snel dan te laat.
maar de tuttebel heeft weer wat anders, vandaag haar bed opgemaakt, resultaat een komplete sneeuwstorm van schuimrubber. hopen dat daar niks achterweg komt wat dat is niet bepaald gezond om binnen te krijgen, De da. wou ook niet vertellen wat voor ellende dat kan brengen en hoopt ook dat het er via de natuurlijke weg uitkomt, ik heb haar al gras zien vreten dus verwacht zoiezo een hoopje uit de voorkant.
waarom stoppen ze dat nou in een hondenkussen als dat zo slecht is voor ze

maar de tuttebel heeft weer wat anders, vandaag haar bed opgemaakt, resultaat een komplete sneeuwstorm van schuimrubber. hopen dat daar niks achterweg komt wat dat is niet bepaald gezond om binnen te krijgen, De da. wou ook niet vertellen wat voor ellende dat kan brengen en hoopt ook dat het er via de natuurlijke weg uitkomt, ik heb haar al gras zien vreten dus verwacht zoiezo een hoopje uit de voorkant.
waarom stoppen ze dat nou in een hondenkussen als dat zo slecht is voor ze

Groetjes van Sylvia en Vesta
-
- Actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
omdat een hond daar ook op hoort te liggen niet opvreten. Waarom maken ze voerbakken van plastic en manden van plastic? Lijkt me ook niet echt gezond als ze het opeten. Mijn honden slopen niets, dus die liggen er heerlijk op... wat moet je er dan in doen, bladeren?Silv schreef:waarom stoppen ze dat nou in een hondenkussen als dat zo slecht is voor ze

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Yari
- Zeer actief
malinois schreef:omdat een hond daar ook op hoort te liggen niet opvreten. Waarom maken ze voerbakken van plastic en manden van plastic? Lijkt me ook niet echt gezond als ze het opeten. Mijn honden slopen niets, dus die liggen er heerlijk op... wat moet je er dan in doen, bladeren?Silv schreef:waarom stoppen ze dat nou in een hondenkussen als dat zo slecht is voor ze

Groetjes: Mariëlle & Yari :voet: