Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Op pad met de honden en de fiets

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Izzie_Anneke
Zeer actief

Op pad met de honden en de fiets

Ongelezen bericht door Izzie_Anneke »

Vandaag de honden in de bakfiets geladen en naar de Veluwezoom gefietst waar we fijn gewandeld hebben.

Foto is van eerder maar honden in een bakfiets ziet er altijd ongeveer zo uit :mrgreen:

Afbeelding

Op een half uurtje fietsen van huis :I:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uitpuffen in de tuin

Afbeelding

Met de fiets ben ik nu wel echt het gekke hondenvrouwtje maar ik ben er super blij mee :cheer:
natalie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Op pad met de honden en de fiets

Ongelezen bericht door natalie »

Wat fijn om je honden met de fiets mee te kunnen nemen. Dat ga ik echt niet proberen :schrik:
En ja, de omgeving is echt genieten! Leuk je duo weer eens te zien :D
Barkley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spinone Italiano
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Barkley »

Dat lijkt me echt ideaal zo'n bakfiets
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Ik vind m ook gaaf, is het een elektrische? En hoeveel kilo hond past erin?
Gr. Aniek

Afbeelding
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

Leuk zeg, lijkt me ook heel leuk maar weet nu al dat het hier geen succes wordt :LOL:
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Wat leuk! Zelfs dat springding blijft er braaf inzitten, goed gedaan. Leuke foto's.
Izzie_Anneke
Zeer actief

Budkes schreef:Ik vind m ook gaaf, is het een elektrische? En hoeveel kilo hond past erin?
Het is ook heel tof. En ja, een elektrische, de omgeving is heuvelig en de fiets is best zwaar, dat gaat me gewoon niet met plezier lukken. Ik heb een tijd overwogen om er een aan te schaffen zonder ondersteuning maar dan heb ik een duur tuinornament. De bak kan tot 100 kilo hebben, Jut en Jul zijn samen nog geen 40 dus dat gaat makkelijk.

En ik begrijp dat mensen zeggen dat het 'hier niet zal lukken' want ik heb het lang uitgesteld omdat Izzie zo'n schijterd is. Tot ik bedacht dat de auto in het begin ook Heel Eng was en ik vertrouwen heb in het zelfbehoud van de dames. Die springen er heus niet zomaar uit, zeker niet als hij beweegt. En ja, na veel koekjes en bemoedigend toespreken en af en toe stop-es-met-dat-getrut springt ze er inmiddels zelf in. Zo lang duurt het niet voordat ze door hebben dat fiets = lekker een eind rennen. Het helpt dat ze voor je zitten, dat ik ze kan zien en af en toe een hand op haar kop kan leggen, zo'n fietskarretje achter de fiets had ik dan weer nooit gedurfd.

En nu het gemakkelijker is om foto's te plaatsen kan ik de dames wat vaker laten zien :I:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

wat geweldig leuk :I: super
lucie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders (x), Beauceron, Hongaarse windhond, Bodeguero
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door lucie »

geweldig dit :I: Ik word hier al met grote ogen bekeken als ik fiets met een hond ernààst, laat staan met een bak vol honden ervoor :LOL: . Dat zie je toch echt alleen in Nederland :E:
Afbeelding
Barkley
Zeer actief

ik heb de knoop doorgehakt en ga ook op zoek naar een bakfiets. Niet naar een elektrische, want daar heb ik het budget niet voor. Het lijkt me ideaal!
Izzie_Anneke
Zeer actief

lucie schreef:geweldig dit :I: Ik word hier al met grote ogen bekeken als ik fiets met een hond ernààst, laat staan met een bak vol honden ervoor :LOL: . Dat zie je toch echt alleen in Nederland :E:
Nou, ik heb ook veel bekijks, dat vind ik wel wennen. Maar het voelt als vrijheid en dat maakt een boel goed :mrgreen:
Barkley schreef:ik heb de knoop doorgehakt en ga ook op zoek naar een bakfiets. Niet naar een elektrische, want daar heb ik het budget niet voor. Het lijkt me ideaal!
Super leuk! Er staat best wat op marktplaats, daar heb ik eerst gezocht maar ik vond de elektrische tweedehands te duur in vergelijking met een nieuwe. Ik weet niet waar je woont maar als je een keer wilt proeffietsen kunnen we altijd afspreken..
Barkley
Zeer actief

Wat leuk! Ik woon niet echt in de buurt :)
Ik was al op marktplaats aan het zoeken. Ik heb heel lang voor een fietsenwinkel gewerkt en mijn vertrouwen in tweedehands elektrische fietsen is daardoor niet zo groot.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”