Foto is van eerder maar honden in een bakfiets ziet er altijd ongeveer zo uit

Op een half uurtje fietsen van huis

Uitpuffen in de tuin

Met de fiets ben ik nu wel echt het gekke hondenvrouwtje maar ik ben er super blij mee
Moderator: moderatorteam

Het is ook heel tof. En ja, een elektrische, de omgeving is heuvelig en de fiets is best zwaar, dat gaat me gewoon niet met plezier lukken. Ik heb een tijd overwogen om er een aan te schaffen zonder ondersteuning maar dan heb ik een duur tuinornament. De bak kan tot 100 kilo hebben, Jut en Jul zijn samen nog geen 40 dus dat gaat makkelijk.Budkes schreef:Ik vind m ook gaaf, is het een elektrische? En hoeveel kilo hond past erin?
Nou, ik heb ook veel bekijks, dat vind ik wel wennen. Maar het voelt als vrijheid en dat maakt een boel goedlucie schreef:geweldig ditIk word hier al met grote ogen bekeken als ik fiets met een hond ernààst, laat staan met een bak vol honden ervoor
. Dat zie je toch echt alleen in Nederland
Super leuk! Er staat best wat op marktplaats, daar heb ik eerst gezocht maar ik vond de elektrische tweedehands te duur in vergelijking met een nieuwe. Ik weet niet waar je woont maar als je een keer wilt proeffietsen kunnen we altijd afspreken..Barkley schreef:ik heb de knoop doorgehakt en ga ook op zoek naar een bakfiets. Niet naar een elektrische, want daar heb ik het budget niet voor. Het lijkt me ideaal!