Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Uitwaaien op het strand

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

dre
Zeer actief
Aantal honden: 3

Uitwaaien op het strand

Ongelezen bericht door dre »

Gistermiddag toen het eenmaal opgeklaard was de kleintjes meegenomen naar het strand, vonden ze wel leuk :mrgreen:

Afbeelding

Eigenlijk is het voor allebei voornamelijk rennen, alleen Jonah gaat niet zo ver bij je weg
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteindelijk ging Kenzi ook de zee in
Afbeelding

Om erachter te komen dat zeewater beweegt :LOL:
Afbeelding
Eenmaal er weer uit was er niets meer de hand en ze is er zelf nog een aantal keer in gegaan, maar niet meer zo ver :mrgreen:

Verder kan je die kleine eigenlijk wel rennend aftekenen, heel veel meer doet ze niet eigenlijk :schrik:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volgens mij wil ze nog wel een keertje terug :I:
Afbeelding
Afbeelding
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Re: Uitwaaien op het strand

Ongelezen bericht door Pemba »

Die hebben zich goed vermaakt :D
Afbeelding
dre
Zeer actief
Aantal honden: 3

Re: Uitwaaien op het strand

Ongelezen bericht door dre »

Heavy schreef:Altijd leuk die eerste keer zee :LOL:
Dat klopt, al is dit e eerste hond die er zo laat achter komt, meestal zijn ze wat minder ver in het water :LOL:
Catho schreef:Wat een lol :I: Het is een erg leuk stel zo, hoe lang blijft Jonah nog? (Hopelijk heb ik nou goed onthouden dat het een logeerhond is ;))

Moest wel lachen om die foto waar Kenzi ontdekt dat de zee beweegt :LOL: Gelukkig durfde ze daarna nog wel!
Haha hij is als het goed is vanmiddag opgehaald weer, dus de pret was van korte duur :D
Ja ik ben wel blij dat ze er daarna ook weer klaar mee was, ze had wel geleerd dat ze iets beter niet opletten :engel:
Pemba schreef:Die hebben zich goed vermaakt :D
Ja heerlijk, wij ook trouwens :I:
Kells schreef:Wat een heerlijke plaatjes! Die drie van ons zien zelden zeewater en Aislinn vond het strand in Denemarken best wel even spannend. Water en een hoop zeewier wat op haar af kwam. :80:
Ik kom bijna nooit meer op het strand sinds juno heeft ontdekt dat je de duinen in moet om te gaan jagen :ugh:
Kenzi vind water best oké, maar de wil vaste grond onder de voeten,dat ging hier even mis :LOL:
Nanna schreef:Grappig om te zien. We hebben hier ook twee Shelties in de buurt wonen, ook tri's. Die hebben ook altijd goeie zin.
Geen idee of het in de kleur zit, maar Kenzi is echt zo'n simpel hondje wat altijd vrolijk is en geen idee heeft hoe ze überhaupt lelijk moet doen, alles en iedereen is leuk :I:
Tot mensen aan haar willen zitten, dat blieft ze niet, maar dan kijkt ze gewoon heel vies of rent weg :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”