Heavy schreef:Altijd leuk die eerste keer zee

Dat klopt, al is dit e eerste hond die er zo laat achter komt, meestal zijn ze wat minder ver in het water
Catho schreef:Wat een lol

Het is een erg leuk stel zo, hoe lang blijft Jonah nog? (Hopelijk heb ik nou goed onthouden dat het een logeerhond is

)
Moest wel lachen om die foto waar Kenzi ontdekt dat de zee beweegt

Gelukkig durfde ze daarna nog wel!
Haha hij is als het goed is vanmiddag opgehaald weer, dus de pret was van korte duur

Ja ik ben wel blij dat ze er daarna ook weer klaar mee was, ze had wel geleerd dat ze iets beter niet opletten
Pemba schreef:Die hebben zich goed vermaakt

Ja heerlijk, wij ook trouwens
Kells schreef:Wat een heerlijke plaatjes! Die drie van ons zien zelden zeewater en Aislinn vond het strand in Denemarken best wel even spannend. Water en een hoop zeewier wat op haar af kwam.

Ik kom bijna nooit meer op het strand sinds juno heeft ontdekt dat je de duinen in moet om te gaan jagen

Kenzi vind water best oké, maar de wil vaste grond onder de voeten,dat ging hier even mis
Nanna schreef:Grappig om te zien. We hebben hier ook twee Shelties in de buurt wonen, ook tri's. Die hebben ook altijd goeie zin.
Geen idee of het in de kleur zit, maar Kenzi is echt zo'n simpel hondje wat altijd vrolijk is en geen idee heeft hoe ze überhaupt lelijk moet doen, alles en iedereen is leuk

Tot mensen aan haar willen zitten, dat blieft ze niet, maar dan kijkt ze gewoon heel vies of rent weg