Wij hadden voor Dex renpanelen een dubbel konijnen ren. Veel delen staan nu tijdelijk in de tuin om die ontsnappingsproof te maken. Maar voor mee op vakantie was het toch niet handig. Nam best veel ruimte in beslag en was ook nog best zwaar. En om hem stevig te zetten zette wij altijd wat pennen in de grond. Omdat het een dubbele ren was en losse panelen propte we de panelen elke keer weer in hun doos. Best een geprop en 2 behoorlijke dozen achter in de camper.
Dit jaar gaan we weer naar Scandinavië "waar de grond vaak hard is" en wil ik opzoek naar een andere ren of iets. Het mooist zou een schapennet zijn dat kun je echt ruim maken. Maar ook daar moeten pennen voor de grond in. Dat lukt niet overal en is dus niet handig. Maar is wel heel ligt.
We gaan dus opzoek naar een zo ruim/groot mogelijke ren waar de panelen liefst vast zitten aan elkaar en dat inklapbaar is. Ik heb ze wel gezien alleen ik vind ze dan toch te klein. Die dubbele konijnen ren was natuurlijk kwa grootte ideaal voor puppy Dex. en dat zou ik het liefst weer hebben.
Tips altijd welkom