Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

BAA-A uitsmijters op de bres voor dieren

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Rocco
Zeer actief
Aantal honden: 2

BAA-A uitsmijters op de bres voor dieren

Ongelezen bericht door Rocco »

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: BAA-A uitsmijters op de bres voor dieren

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Om mensen te intimideren en te bedreigen en dieren van te stelen.?
Mooi hoor voor dat beest dat hij verlost word uit de ellende als die het slecht heeft maar je kunt niet het ene foute recht gaan zitten lullen met het andere foute.We hebben een rechtssysteem en een dierenpolitie en dierenbescherming met allemaal regels en wetten waar partijen zich aan moeten houden.
Dat heeft bij mij de voorrang dat iedereen volgens dezelfde regels opereert en ook uitvoert en beoordeeld.
Daarnaast ben je als georganiseerde groep ook een criminele organisatie als je gaat intimideren , angst zaaien , bedreigen en dieren stelen.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Rocco schreef:Leuk initiatief :ok:

http://baa-a.nl/?page_id=35

Ja? Een camera op de tuin van je buren zetten?

Kan helemaal niet wat ze zeggen, dat er melding is gedaan bij politie en dierenbescherming en daar "niet adequaat op is gereageerd". Die moeten iedere melding afhandelen en komen gewoon op bezoek.
Dit is gewoon een vuile manier om mensen die niet in het straatje passen (en wat voor straatje, met aso's op kousenvoeten en één grote roddelbende) te intimideren.
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Amerikaans, western praktijken in ons polderlandschap.... ik heb ook niets met dierenbeulen, maar ik vraag me af wat hier de toegevoegde waarde van is.
Rocco
Zeer actief

dagmar88 schreef:

Kan helemaal niet wat ze zeggen, dat er melding is gedaan bij politie en dierenbescherming en daar "niet adequaat op is gereageerd". Die moeten iedere melding afhandelen en komen gewoon op bezoek.
Dit is gewoon een vuile manier om mensen die niet in het straatje passen (en wat voor straatje, met aso's op kousenvoeten en één grote roddelbende) te intimideren.

Wat een domme reactie waaruit blijkt dat ze de boel grof intimideren ik zie het nergens, en de politie en dieren bescherming hahahahha die neem ik niet serieus die verzaken de boel aantoonbaar hoe vaak lees je wel niet de politie doet er niks aan personen die meerdere keren angifte hebben gedaan ., heb ik liever deze club maar die zullen weinig bevoegdheid krijgen .vermoed ik .

Hoe vaak zie ik wel niet verwaarloosde dieren in de wei uitgemergeld en al zonder eten en drinken heb zelf eens aangife gedaan diverse keren en raad eens.... ...wordt geen donder aan gedaan. :kotz:
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

dagmar88 schreef:

Ja ze handelen het af als ze melding krijgen bij de dp. Ik weet sinds gisteren hoe. Ze krijgen melding over blaffende honden die met de warmte buiten zitten en mogelijk in een container op het terrein. Ze komen controleren maar komen niet dichterbij de container dan circa 15 meter omdat de bewuste agent bang lijkt voor de honden in de kennels er voor. Mijn woord dat er geen honden in de open container met uitloopren er aan vast zitten is blijkbaar voldoende. Let wel hij keek op de zijkant vd container en kon er dus ondanks geen deuren niet in kijken.
bouvierpoedel
Zeer actief

Rocco schreef:
dagmar88 schreef:

Wat een domme reactie waaruit blijkt dat ze de boel grof intimideren ik zie het nergens, en de politie en dieren bescherming hahahahha die neem ik niet serieus die verzaken de boel aantoonbaar hoe vaak lees je wel niet de politie doet er niks aan personen die meerdere keren angifte hebben gedaan ., heb ik liever deze club maar die zullen weinig bevoegdheid krijgen .vermoed ik .

Hoe vaak zie ik wel niet verwaarloosde dieren in de wei uitgemergeld en al zonder eten en drinken heb zelf eens aangife gedaan diverse keren en raad eens.... ...wordt geen donder aan gedaan. :kotz:
Hoop ik nooit dat jij ze aan de deur krijgt door mensen met vage onderbuikgevoelentjes en vermoedens die ze op je dak hebben gestuurd.
bouvierpoedel
Zeer actief

crutz schreef:
dagmar88 schreef:

Ja ze handelen het af als ze melding krijgen bij de dp. Ik weet sinds gisteren hoe. Ze krijgen melding over blaffende honden die met de warmte buiten zitten en mogelijk in een container op het terrein. Ze komen controleren maar komen niet dichterbij de container dan circa 15 meter omdat de bewuste agent bang lijkt voor de honden in de kennels er voor. Mijn woord dat er geen honden in de open container met uitloopren er aan vast zitten is blijkbaar voldoende. Let wel hij keek op de zijkant vd container en kon er dus ondanks geen deuren niet in kijken.
En grote kans dat de melder denkt dat er niets aan gedaan word en dus de Baa-a gaat bellen dat de dierenpolitie en dierenbescherming niets doet aan de verwaarlozing op dat terrein.
Dan komt de Baa-a aan je deur met bedreigingen en intimiderend met een groepje van 8 man waardoor de buurt uitloopt en die dan gaan roepen nou dat is de zoveelste instantie die al komt kijken dus er zal best wel wat aan de hand zijn daar. Kapot schieten die lui of ook in een container stoppen met dit weer.
:engel:
Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Daar waar de overheid faalt gaat men voor eigen rechter spelen.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
bouvierpoedel
Zeer actief

Wolfsblut schreef:Daar waar de overheid faalt gaat men voor eigen rechter spelen.
En dat maakt het goed.?
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

bouvierpoedel schreef:
Wolfsblut schreef:Daar waar de overheid faalt gaat men voor eigen rechter spelen.
En dat maakt het goed.?
Nee, maar begrijpen doe ik het wel.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
dagmar88
Zeer actief

crutz schreef: Ja ze handelen het af als ze melding krijgen bij de dp. Ik weet sinds gisteren hoe. Ze krijgen melding over blaffende honden die met de warmte buiten zitten en mogelijk in een container op het terrein. Ze komen controleren maar komen niet dichterbij de container dan circa 15 meter omdat de bewuste agent bang lijkt voor de honden in de kennels er voor. Mijn woord dat er geen honden in de open container met uitloopren er aan vast zitten is blijkbaar voldoende. Let wel hij keek op de zijkant vd container en kon er dus ondanks geen deuren niet in kijken.
:mrgreen: Ik heb de DB natuurlijk zelf over de vloer gehad na een treitermelding. Hier zijn ze echt wel grondig.

In het gesprek met de coördinator gisteren vertelde hij dat ze overleggen over de ernst van de melding en wie daar het best kan gaan kijken. Er is niet iedere dag getraind personeel of iemand van de DB beschikbaar.

Zo'n "standaard" agent kan wat mij betreft prima de eerste signalering doen. Die had ik hier gisteren ook. Ook geen verstand van honden, maar hij vond niko (vanuit de bench :LOL: ) wel lief en even aanslaan met een vreemde man binnen niet meer dan normaal.
Handje brokjes in de bench gestrooid, nog even staan praten naast een stille hond en klaar is kees.
Natuurlijk is dat antwoord en even kijken eigenlijk genoeg. Dan zien ze dat ze goed verzorgd zijn en jij betrouwbaar overkomt.
Ze hebben wel wat beters te doen dan mieperds faciliteren. Daar ga je al helemaal geen schaars getraind personeel zonder reden op zetten.

Komen ze daar en stinkt het of is het een smeerboel, zien de honden er niet goed uit, staat er geen water en sta jij uit je panty te gaan, dan kunnen ze het altijd overdragen.
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Wolfsblut schreef:
bouvierpoedel schreef:
En dat maakt het goed.?
Nee, maar begrijpen doe ik het wel.
Nou, ik niet. Want ze kunnen ook weleens een onschuldige pakken.

Als iemand een hekel aan je heeft, kunnen ze wel van alles vertellen wat niet waar is.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
dagmar88
Zeer actief

Célie schreef: Ze maken alleen een praatje ze hangen je echt niet aan de hoogste boom hoor :8): :8):
Geloof ik niet. Die voelen zich door wat dan ook gerechtvaardigd uit te halen, foor de diertjas. En dan hebben ze er zeven bij om te getuigen dat jij eerst sloeg.
Nu houden ze zich in. Zonder camera stampt dat gewoon binnen.
gonnie
Zeer actief

Célie schreef:
bouvierpoedel schreef: Hoop ik nooit dat jij ze aan de deur krijgt door mensen met vage onderbuikgevoelentjes en vermoedens die ze op je dak hebben gestuurd.

Ze maken alleen een praatje ze hangen je echt niet aan de hoogste boom hoor :8): :8):
Nou, als ik zo eens kijk op Facebook, daar vliegen de doodsbedreigingen om je oren als er een dier mishandeld is.

Zit toch niet te wachten op mensen die eigen rechter gaan spelen.
Célie schreef:
gonnie schreef:
Nou, ik niet. Want ze kunnen ook weleens een onschuldige pakken.

Als iemand een hekel aan je heeft, kunnen ze wel van alles vertellen wat niet waar is.
Kun je wel mooi van Gerard afkomen :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Als ik dat zou willen was ik wel al weg hoor. Hahahaha.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
mijke
Zeer actief
Mijn ras(sen): krakershondje

Ongelezen bericht door mijke »

Zo zeg het is die lui flink in de bol geslagen. Maar zonder toestemming binnen gaan is gewoon hartstikke illegaal. Ze zullen wel een harde plasser krijgen van die zelftoebedeelde badass heldenstatus.
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

dagmar88 schreef:

Inderdaad , dit moet je toch niet willen. Maar goed uit de enquête bleek dat volgens mij 69 % het een goed idee vond :O:

Ik zou er maar voorzichtig mee zijn , voor je het weet staan ze aan jouw deur te drammen dat ze je hond even willen zien omdat de buren er wat van vinden.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
dagmar88
Zeer actief

Tineke schreef: Inderdaad , dit moet je toch niet willen. Maar goed uit de enquête bleek dat volgens mij 69 % het een goed idee vond :O:
Achterlijk shownieuws volk.

:idea: Wie was die huisbaas van "foute boel"? Ik zag hem nét die herder schoppen. Echt waar :engel:
Rocco
Zeer actief

Dus kort samengevat is de BAA-A een intimiderende stelende club die bij meldingen die vooral vals zijn om de buren weg te pesten de boel ff kort klein slaat op verzoek... :oohja:

Dat ze vrijwilllig dierenarts kosten betalen zal ook wel op sensatie belust zijn
Tineke
Zeer actief

Rocco schreef:Dus kort samengevat is de BAA-A een intimiderende stelende club die bij meldingen die vooral vals zijn om de buren weg te pesten de boel ff kort klein slaat op verzoek... :oohja:

Dat ze vrijwilllig dierenarts kosten betalen zal ook wel op sensatie belust zijn

Wie zegt dat ze stelen dan , niemand toch.
Ze vragen overigens gewoon om donaties voor kosten of wilde ze de da ook even intimideren om de rekening te verlagen :mrgreen:
Afbeelding

Tineke
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Tineke schreef: Inderdaad , dit moet je toch niet willen. Maar goed uit de enquête bleek dat volgens mij 69 % het een goed idee vond :O:
Achterlijk shownieuws volk.

:idea: Wie was die huisbaas van "foute boel"? Ik zag hem nét die herder schoppen. Echt waar :engel:
Ja maar zo gaat het wel als je niet uitkijkt.
Toen ik nog bij stichting Cádiz zat werd er ook ooit gedreigd door een clubje om onze honden weg te halen.
Dat was dan uit onvrede met een hond die was afgestaan en niet werd teruggegeven toen de wind weer draaide , om prima reden overigens dat niet terug geven :wink:
Toen was er ook een groepje die dreigde om ons een lesje te leren en onze honden bij ons weg te halen.
Ik vond het wel best had Micron , Orson en Rio en stelde me voor dat ze Micron zouden pakken om vervolgens kennis te maken met zijn maatjes :F: :F:
Ik maakte me er dus niet druk om maar Eline vond het toen best wel naar al dat soort aantijgingen en dreigementen.

En dat was dus echt omdat deze mensen , die ook vonden dat ze het goed bedoelde :roll: , maar een kant van het verhaal kende en op basis daarvan aan het krijsen sloeg.
Afbeelding

gonnie
Zeer actief

Ik zou ook niet zitten te wachten op 8 man aan mijn deur. Twee man aan de deur is al vervelend genoeg en zeker als die alleen komen om te kijken of de roddels van de buren waar zijn.

Ook al heb ik niks te verbergen, je schrikt je al een ongeluk als er twee agenten voor de deur staan, met 8 man aan de deur krijg je zowat een hartverzakking.
Afbeelding

Groetjes Gonnie.
Bonnie F
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bonnie F »

crutz schreef:
dagmar88 schreef:

Nou, jij mag wel uitkijken!!! Ze komen zo bij je langs. Want "de politie doet toch nooit wat". Nu een hoop gewouwel over het rechtsysteem in Nederland en de politie die liever bonnen schrijft dan blablabla.
En dan heb je een groepje hersenloze roeptoeters die hun eigen criminele activiteiten goedpraten. Die dan een groepje fans met een iq op kamertemperatuur om zich heen verzamelen en Facebook om alle onderbuikgevoelens te ventileren.
Afbeelding
Niets, maar dan ook niets komt zo vriendelijk op je af als een kletsnatte hond.
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Mevrouw was niet voor rede vatbaar.

Nee, deze mevrouw zou ook niet meewerken als zo'n stel bavianen me stond te intimideren aan de voordeur. Hoe vaak denk je iets effectief op te kunnen lossen met zo'n voorkomen? Niemand is gek genoeg om een groep van 8 mensen die op criminelen lijken, binnen te laten. Nou ja, tenzij je 70+ bent en je iedereen binnen laat die een beetje autoritair kijkt.
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Bonnie F schreef:
crutz schreef:
dagmar88 schreef:

Nou, jij mag wel uitkijken!!! Ze komen zo bij je langs. Want "de politie doet toch nooit wat". Nu een hoop gewouwel over het rechtsysteem in Nederland en de politie die liever bonnen schrijft dan blablabla.
En dan heb je een groepje hersenloze roeptoeters die hun eigen criminele activiteiten goedpraten. Die dan een groepje fans met een iq op kamertemperatuur om zich heen verzamelen en Facebook om alle onderbuikgevoelens te ventileren.
Ehhhh iedereen kan wel roepen dat het criminelen zijn, maar het is Bouncers Against Animal Abuse en zijn dus uitsmijters/beveiligers die oa gewoon een correcte VOG hebben.
crutz
Zeer actief
Contacteer:

En hier mogen ze gewoon binnenkomen hoor. Zet ook nog wel een bakkie koffie ;)
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Mensen die niet tegen onrecht kunnen, o ja voor het gemak is hoor en wederhoor niet nodig. Ben jij gek, want de buurvrouw zei, en diens vriend daar het nichtje van.

In dit filmpje ook. Dierenpolitie is meermaals geweest, heeft de dieren gezien en gecontroleerd, en geconstateerd dat ze geen letsel hebben. Maar volgens die BAAAers moeten ze dan wel ondergronds gaan want die dierenpolitie treedt niet adequaat op.
Nou daar ben je dan lekker mee als je dit soort gasten gaat faciliteren.
Iedereen mag schelden op de politie wat ze willen, maar de dierenpolitie bestaat louter uit dierenliefhebbers die eruit proberen te halen wat ze kunnen. En ja hier in Nederland heb je dan nog steeds bewijs nodig, gelukkig.
In plaats van dat "hunnie zeiden" leidend is. Hunnie zullen maar net de pik op jou hebben, voor dat je het weet heb 8 man in je woonkamer staan, zonder camera.
Gr. Aniek

Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief

Tineke schreef:
Rocco schreef:Dus kort samengevat is de BAA-A een intimiderende stelende club die bij meldingen die vooral vals zijn om de buren weg te pesten de boel ff kort klein slaat op verzoek... :oohja:

Wie zegt dat ze stelen dan , niemand toch.
Ze vragen overigens gewoon om donaties voor kosten of wilde ze de da ook even intimideren om de rekening te verlagen :mrgreen:
Heb ik geschreven omdat ze zelf toegeven met andere bewoordingen en ook met een filmpje van 2 varkens die gejat worden .
Het is een en al intimidatie alleen al door met 8 man [portiers ] op komen dagen .
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Célie schreef:
Budkes schreef:Mensen die niet tegen onrecht kunnen, o ja voor het gemak is hoor en wederhoor niet nodig. Ben jij gek, want de buurvrouw zei, en diens vriend daar het nichtje van.

In dit filmpje ook. Dierenpolitie is meermaals geweest, heeft de dieren gezien en gecontroleerd, en geconstateerd dat ze geen letsel hebben. Maar volgens die BAAAers moeten ze dan wel ondergronds gaan want die dierenpolitie treedt niet adequaat op.
Nou daar ben je dan lekker mee als je dit soort gasten gaat faciliteren.
Iedereen mag schelden op de politie wat ze willen, maar de dierenpolitie bestaat louter uit dierenliefhebbers die eruit proberen te halen wat ze kunnen. En ja hier in Nederland heb je dan nog steeds bewijs nodig, gelukkig.
In plaats van dat "hunnie zeiden" leidend is. Hunnie zullen maar net de pik op jou hebben, voor dat je het weet heb 8 man in je woonkamer staan, zonder camera.
Deze man heeft ook al een keer een pedofiel uit Alkmaar die tegen zijn dochter vieze praatjes had op facebook opgehaald bij zijn huis en afgeleverd op het politiebureau.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/209707/B ... ij-politie
Verslaggever :"Weet u zeker dat deze man de berichtjes heeft gestuurd?"
Man :" Ja dat weet ik 500% zeker"
Verslaggever :"Hoe weet je dat zo zeker?"
Man :"Ja dat is dat is dat is, noem het maar een ingeving, een gevoel of hoe je het ook wilt noemen"
Verslaggever : " Maar niet op basis van feiten dan?"
Man : " Nah ja de feiten die ik gezien heb op internet"

Niks meer aan doen dus. Hoppetee afvoeren en klaar, case closed.
:schrik:
Gr. Aniek

Afbeelding
fredje
Actief

Ongelezen bericht door fredje »

Heb de mannen van de BAAA gezien bij een demonstratie bij de oostvaardersplassen.Terwijl er kleine relletjes waren tussen sommige actievoerders en politie waren de bouncers erg rustig en hielden zich tamelijk op de achtergrond.Ik begrijp zo'n stichting wel,zeker omdat naar mijn mening de (dieren)politie wel tekortschiet.Maar ik denk dat ze wel vaak het verkeerde publiek aantrekken.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”