http://baa-a.nl/?page_id=35
Moderator: moderatorteam
Ja? Een camera op de tuin van je buren zetten?
dagmar88 schreef:Ja? Een camera op de tuin van je buren zetten?
Kan helemaal niet wat ze zeggen, dat er melding is gedaan bij politie en dierenbescherming en daar "niet adequaat op is gereageerd". Die moeten iedere melding afhandelen en komen gewoon op bezoek.
Dit is gewoon een vuile manier om mensen die niet in het straatje passen (en wat voor straatje, met aso's op kousenvoeten en één grote roddelbende) te intimideren.
Ja ze handelen het af als ze melding krijgen bij de dp. Ik weet sinds gisteren hoe. Ze krijgen melding over blaffende honden die met de warmte buiten zitten en mogelijk in een container op het terrein. Ze komen controleren maar komen niet dichterbij de container dan circa 15 meter omdat de bewuste agent bang lijkt voor de honden in de kennels er voor. Mijn woord dat er geen honden in de open container met uitloopren er aan vast zitten is blijkbaar voldoende. Let wel hij keek op de zijkant vd container en kon er dus ondanks geen deuren niet in kijken.dagmar88 schreef:Ja? Een camera op de tuin van je buren zetten?
Kan helemaal niet wat ze zeggen, dat er melding is gedaan bij politie en dierenbescherming en daar "niet adequaat op is gereageerd". Die moeten iedere melding afhandelen en komen gewoon op bezoek.
Dit is gewoon een vuile manier om mensen die niet in het straatje passen (en wat voor straatje, met aso's op kousenvoeten en één grote roddelbende) te intimideren.
Hoop ik nooit dat jij ze aan de deur krijgt door mensen met vage onderbuikgevoelentjes en vermoedens die ze op je dak hebben gestuurd.Rocco schreef:dagmar88 schreef:Ja? Een camera op de tuin van je buren zetten?
Wat een domme reactie waaruit blijkt dat ze de boel grof intimideren ik zie het nergens, en de politie en dieren bescherming hahahahha die neem ik niet serieus die verzaken de boel aantoonbaar hoe vaak lees je wel niet de politie doet er niks aan personen die meerdere keren angifte hebben gedaan ., heb ik liever deze club maar die zullen weinig bevoegdheid krijgen .vermoed ik .
Hoe vaak zie ik wel niet verwaarloosde dieren in de wei uitgemergeld en al zonder eten en drinken heb zelf eens aangife gedaan diverse keren en raad eens.... ...wordt geen donder aan gedaan.
En grote kans dat de melder denkt dat er niets aan gedaan word en dus de Baa-a gaat bellen dat de dierenpolitie en dierenbescherming niets doet aan de verwaarlozing op dat terrein.crutz schreef:Ja ze handelen het af als ze melding krijgen bij de dp. Ik weet sinds gisteren hoe. Ze krijgen melding over blaffende honden die met de warmte buiten zitten en mogelijk in een container op het terrein. Ze komen controleren maar komen niet dichterbij de container dan circa 15 meter omdat de bewuste agent bang lijkt voor de honden in de kennels er voor. Mijn woord dat er geen honden in de open container met uitloopren er aan vast zitten is blijkbaar voldoende. Let wel hij keek op de zijkant vd container en kon er dus ondanks geen deuren niet in kijken.dagmar88 schreef:Ja? Een camera op de tuin van je buren zetten?
En dat maakt het goed.?Wolfsblut schreef:Daar waar de overheid faalt gaat men voor eigen rechter spelen.
Nee, maar begrijpen doe ik het wel.bouvierpoedel schreef:En dat maakt het goed.?Wolfsblut schreef:Daar waar de overheid faalt gaat men voor eigen rechter spelen.
crutz schreef: Ja ze handelen het af als ze melding krijgen bij de dp. Ik weet sinds gisteren hoe. Ze krijgen melding over blaffende honden die met de warmte buiten zitten en mogelijk in een container op het terrein. Ze komen controleren maar komen niet dichterbij de container dan circa 15 meter omdat de bewuste agent bang lijkt voor de honden in de kennels er voor. Mijn woord dat er geen honden in de open container met uitloopren er aan vast zitten is blijkbaar voldoende. Let wel hij keek op de zijkant vd container en kon er dus ondanks geen deuren niet in kijken.
Nou, ik niet. Want ze kunnen ook weleens een onschuldige pakken.Wolfsblut schreef:Nee, maar begrijpen doe ik het wel.bouvierpoedel schreef:En dat maakt het goed.?Wolfsblut schreef:Daar waar de overheid faalt gaat men voor eigen rechter spelen.
Geloof ik niet. Die voelen zich door wat dan ook gerechtvaardigd uit te halen, foor de diertjas. En dan hebben ze er zeven bij om te getuigen dat jij eerst sloeg.Célie schreef: Ze maken alleen een praatje ze hangen je echt niet aan de hoogste boom hoor![]()
Nou, als ik zo eens kijk op Facebook, daar vliegen de doodsbedreigingen om je oren als er een dier mishandeld is.Célie schreef:bouvierpoedel schreef: Hoop ik nooit dat jij ze aan de deur krijgt door mensen met vage onderbuikgevoelentjes en vermoedens die ze op je dak hebben gestuurd.
Ze maken alleen een praatje ze hangen je echt niet aan de hoogste boom hoor![]()
Als ik dat zou willen was ik wel al weg hoor. Hahahaha.Célie schreef:Kun je wel mooi van Gerard afkomengonnie schreef:
Nou, ik niet. Want ze kunnen ook weleens een onschuldige pakken.
Als iemand een hekel aan je heeft, kunnen ze wel van alles vertellen wat niet waar is.![]()
![]()
![]()
Inderdaad , dit moet je toch niet willen. Maar goed uit de enquête bleek dat volgens mij 69 % het een goed idee vonddagmar88 schreef:Ja? Een camera op de tuin van je buren zetten?
Achterlijk shownieuws volk.Tineke schreef: Inderdaad , dit moet je toch niet willen. Maar goed uit de enquête bleek dat volgens mij 69 % het een goed idee vond![]()
Rocco schreef:Dus kort samengevat is de BAA-A een intimiderende stelende club die bij meldingen die vooral vals zijn om de buren weg te pesten de boel ff kort klein slaat op verzoek...![]()
Dat ze vrijwilllig dierenarts kosten betalen zal ook wel op sensatie belust zijn
Ja maar zo gaat het wel als je niet uitkijkt.dagmar88 schreef:Achterlijk shownieuws volk.Tineke schreef: Inderdaad , dit moet je toch niet willen. Maar goed uit de enquête bleek dat volgens mij 69 % het een goed idee vond![]()
Wie was die huisbaas van "foute boel"? Ik zag hem nét die herder schoppen. Echt waar
Nou, jij mag wel uitkijken!!! Ze komen zo bij je langs. Want "de politie doet toch nooit wat". Nu een hoop gewouwel over het rechtsysteem in Nederland en de politie die liever bonnen schrijft dan blablabla.crutz schreef:Ja ze handelen het af als ze melding krijgen bij de dp. Ik weet sinds gisteren hoe. Ze krijgen melding over blaffende honden die met de warmte buiten zitten en mogelijk in een container op het terrein. Ze komen controleren maar komen niet dichterbij de container dan circa 15 meter omdat de bewuste agent bang lijkt voor de honden in de kennels er voor. Mijn woord dat er geen honden in de open container met uitloopren er aan vast zitten is blijkbaar voldoende. Let wel hij keek op de zijkant vd container en kon er dus ondanks geen deuren niet in kijken.dagmar88 schreef:Ja? Een camera op de tuin van je buren zetten?
Ehhhh iedereen kan wel roepen dat het criminelen zijn, maar het is Bouncers Against Animal Abuse en zijn dus uitsmijters/beveiligers die oa gewoon een correcte VOG hebben.Bonnie F schreef:Nou, jij mag wel uitkijken!!! Ze komen zo bij je langs. Want "de politie doet toch nooit wat". Nu een hoop gewouwel over het rechtsysteem in Nederland en de politie die liever bonnen schrijft dan blablabla.crutz schreef:Ja ze handelen het af als ze melding krijgen bij de dp. Ik weet sinds gisteren hoe. Ze krijgen melding over blaffende honden die met de warmte buiten zitten en mogelijk in een container op het terrein. Ze komen controleren maar komen niet dichterbij de container dan circa 15 meter omdat de bewuste agent bang lijkt voor de honden in de kennels er voor. Mijn woord dat er geen honden in de open container met uitloopren er aan vast zitten is blijkbaar voldoende. Let wel hij keek op de zijkant vd container en kon er dus ondanks geen deuren niet in kijken.dagmar88 schreef:Ja? Een camera op de tuin van je buren zetten?
En dan heb je een groepje hersenloze roeptoeters die hun eigen criminele activiteiten goedpraten. Die dan een groepje fans met een iq op kamertemperatuur om zich heen verzamelen en Facebook om alle onderbuikgevoelens te ventileren.
Heb ik geschreven omdat ze zelf toegeven met andere bewoordingen en ook met een filmpje van 2 varkens die gejat worden .Tineke schreef:Rocco schreef:Dus kort samengevat is de BAA-A een intimiderende stelende club die bij meldingen die vooral vals zijn om de buren weg te pesten de boel ff kort klein slaat op verzoek...![]()
Dat ze vrijwilllig dierenarts kosten betalen zal ook wel op sensatie belust zijn
Wie zegt dat ze stelen dan , niemand toch.
Ze vragen overigens gewoon om donaties voor kosten of wilde ze de da ook even intimideren om de rekening te verlagen
Verslaggever :"Weet u zeker dat deze man de berichtjes heeft gestuurd?"Célie schreef:Deze man heeft ook al een keer een pedofiel uit Alkmaar die tegen zijn dochter vieze praatjes had op facebook opgehaald bij zijn huis en afgeleverd op het politiebureau.Budkes schreef:Mensen die niet tegen onrecht kunnen, o ja voor het gemak is hoor en wederhoor niet nodig. Ben jij gek, want de buurvrouw zei, en diens vriend daar het nichtje van.
In dit filmpje ook. Dierenpolitie is meermaals geweest, heeft de dieren gezien en gecontroleerd, en geconstateerd dat ze geen letsel hebben. Maar volgens die BAAAers moeten ze dan wel ondergronds gaan want die dierenpolitie treedt niet adequaat op.
Nou daar ben je dan lekker mee als je dit soort gasten gaat faciliteren.
Iedereen mag schelden op de politie wat ze willen, maar de dierenpolitie bestaat louter uit dierenliefhebbers die eruit proberen te halen wat ze kunnen. En ja hier in Nederland heb je dan nog steeds bewijs nodig, gelukkig.
In plaats van dat "hunnie zeiden" leidend is. Hunnie zullen maar net de pik op jou hebben, voor dat je het weet heb 8 man in je woonkamer staan, zonder camera.
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/209707/B ... ij-politie