Tamara81 schreef:Mijn hond mag zo vies worden als ze wil. Maar ik laat haar niet aan vogelstront lebberen en ze mag geen paardenpoep eten. Ze is natuurlijk altijd in zicht en ik ben er meteen bij als ze van plan is om stront te eten.
Een hond op het erf of platteland kan misschien eerder zijn gang gaan.
Over hygiëne gesproken.... gisteren heb ik tijdens de oppasdag van mijn 4 maanden oude nichtje ontdekt dat ik best wel over bacillen en slechte bacteriën nadenk, terwijl dat helemaal nergens op slaat. Ik was met haar bij de bibliotheek om wat babyboekjes te lenen. Eerst zat ze bij me op schoot mee te kijken naar de boekjes die in tonnen op de grond staan. Ik wilde haar toen even op haar buik leggen om te spelen met de boekjes zodat ik mijn ding kon doen. Heb ik toch nog best getwijfeld of ik haar op het hoogpolig kleed waar iedereen overheen loopt neer zou leggen. Wat een onzin eigenlijk, een baby gaat heus niet meteen dood van het spelen op een openbaar vloerkleed.
Mijn honden zijn ook in zicht, maar die vreten toch echt poep. Al sta ik er meteen bij, de drol zit er in voor ik wat kan zeggen. En als ze dan doorlopen gaan ze rustig weer terug als we een stuk verder zijn.
Ik vind het hout eten eigenlijk veel erger, maar dat gaat er ook in als koek. En veendrenkstof helpt voorlopig helemaal nog niet. Ze krijgen het ook pas een week, dus misschien heeft het wel wat meer tijd nodig.
Ik kijk maar niet meer naar wat ze eten als ze loslopen. Anders loop ik me alleen maar te ergeren.

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.