Vreemd genoeg heb ik jaren geleden uitgevonden dat ze van Baldo voer van de Aldi het minste last heeft, en dat heb ik haar dus jaren gevoerd zonder problemen. Geen gekots en misselijkheid, geen last van maagzuur, geen diarree.
Bij elke voerwisseling (bijvoorbeeld Farmfood, Cavom, Eukenuba, royaal konijn

Nu was alleen het punt dat ze echt ontzettend veel lucht in haar darmen lijkt te hebben de laatste tijd, bolle buik en véél scheten. Een tijdje geleden was ik begonnen met voeren op een verhoging omdat mijn brakke ouwe last had van haar nek en nu ik het weer op de grond zet is het ergste verholpen maar ze blijft uh.. gassen

Dus had ik geperste brok van Fokker gehaald (al twijfel ik ook enigszins over de kwaliteit maar leek me toch redelijk degelijk, geen hoog vlees aandeel maar wel ontsloten granen), in de hoop dat ze die beter verteert. En ja, de scheten zijn iets minder maar ook hierop heeft ze last van diarree en misselijkheid.
Heeft iemand enig idee of het gewoon een kwestie van gewenning is, of is het echt een teken dat een geperste brok hem niet gaat worden. En weet iemand anders een brok die makkelijk verdragen wordt?
Ik weet dat er vers vlees fanaten zijn maar dat gaat hem echt niet worden, voor mij een ramp in mijn ongeorganiseerde koelkast en voor Emma resulteerde ook dat in epische diarree..