Moderator: moderatorteam
Is dat een scheldwoord?Hilly45 schreef:Sam nog ik geregeld 'de directeur'.
Ja. Haha.Tedzy. schreef:Het is me nog nooit gebeurd dat wildvreemden mijn honden uitscholden. Wijzelf daarentegen kunnen er wat van - geheel onterecht natuurlijk want ze zijn perfect.![]()
Ted is ons varken, dommie, stinkerd, haarbal en Jazzy is onze druif, gremlin, lelijkerd, boef.
Maar worden je honden op straat echt uitgescholden? Hoe werkt dat?Sandra&co schreef:Mensen mogen van mij schelden wat ze willen. De honden verstaan het niet en voor mij zijn het de knapste hondjes van de wereld. Dus scheld maar een end weg
wat of wie bedoelen ze dan met 'zulke' honden?ZivaNomi schreef:Meen je dat nouManuma schreef:Manu wordt alleen bewonderd en om Uma wordt aldoor gelachen![]()
Ze is vaak voor van alles uitgemaakt maar meer als grap en helemaal niet naar bedoeld. Wat ik wel heel erg vind is als mensen zeggen dat ze "zulke" honden maar beter in kunnen slapen. Gíftig!![]()
![]()
![]()
Zullen we die mensen zelf maar even laten inslappen?
Mijn vuilnisbak uit Spanje wordt juist regelmatig aangezien voor een rashond (meestal Hollandse herder, maar soms ook galgo of zelfs stafford).xxdiandraxx schreef:Echt uigescholden niet want ze vallen niemand lastig en luisteren goed, maar sommige opmerkingen.... Mijn redmerle australian shepherd werd laatste een vuilnisbak uit spanje genoemd...
nou jaManuma schreef:Wijzend naar Uma en dan "zulke" honden noemen. Ze zou te bang zijn. Wat men niet ziet is dat ze heel blij is met ons maar dat ze vreemde mensen die naar haar wijzen en kijken wel eng vindt.
Het is twee keer tegen me gezegd. In Spanje laten en inslapen. Waar bemoei jij je mee
Dit hoor ik ook regelmatig als Kai weer een keer een moeilijke dag heeft of een paniekaanval.Manuma schreef:Manu wordt alleen bewonderd en om Uma wordt aldoor gelachen![]()
Ze is vaak voor van alles uitgemaakt maar meer als grap en helemaal niet naar bedoeld. Wat ik wel heel erg vind is als mensen zeggen dat ze "zulke" honden maar beter in kunnen slapen. Gíftig!
Nou ik heb het ook maar 1x meegemaakt hoorPaisley schreef:Maar worden je honden op straat echt uitgescholden? Hoe werkt dat?Sandra&co schreef:Mensen mogen van mij schelden wat ze willen. De honden verstaan het niet en voor mij zijn het de knapste hondjes van de wereld. Dus scheld maar een end weg
Ik heb het nog nooit meegemaaktWel onder kennissen/vrienden natuurlijk, waarbij er wel eens aan mij is gevraagd of Kiwi aan de cocaïne zit (ze kijkt geregeld wat maniakaal uit dr ogen "
"
Ohja, dat gebeurt hier ookZivaNomi schreef:Hoe durven ze.
Ik heb wel eens commentaar gekregen op Nomi omdat ze mensen compleet negeert en al helemaal niet aangeraakt wilt worden; zo van oh, die is niet lief he, of oh, die is bang voor iets, wat zal het zijn? Dan zeg ik heel droog JIJ. Raak haar niet aan, hoe moeilijk kan het zijn in godsnaam![]()