voor evt kenners het is een Maiko x Sjaard
Moderator: moderatorteam

Gollum schreef:Daar is hij weer, mijn grote liefde![]()
Ik vind hem zo mooi, al vanaf de eerste foto die ik van hem zag. Als ik toch eens ruimte zou hebben..
Sas schreef:heb echt minder dan niks met paarden maar dit is wel een hele mooie verschijning zeg!
nee wessel is ff buiten beeld geweest er gingen zulke idiote verhalen over hem over het internet rond dat het echt een beetje te ver ging en we besloten hebben om niets meer van hem te posten...mosquito1980 schreef:Heee, knappe Wesseltje![]()
Long time no see

Haha wat leuk. Toen ook al een Rottweiler zie ik.Kimmie schreef:mooi is dat het?
wessel zijn moeder is een sjaard x pike,echt heul oud bloed,maar die kon ook zo lopen...ze wordt nu een oud vrouwtje( gaat naar de 21) en begint wel wat stijver te worden ,maar daar kon je ook echt zo van genieten als zij ging...
Friesje( wessels moeder) in haar jongere jaren![]()
Nou ja, wat stom. Wat zeiden ze dan?Kimmie schreef:
nee wessel is ff buiten beeld geweest er gingen zulke idiote verhalen over hem over het internet rond dat het echt een beetje te ver ging en we besloten hebben om niets meer van hem te posten...
na ruim 2 jaar gaan we het maar weer eens proberen,gaat het dan weer los,dan houdt het verder maar op...
hij is 1.62m hoog...niet groot maar ook niet echt pony formaat...mooi maatje eigenlijk wel*Wolf* schreef:Mooi paard maar hij toont vrij klein. Meer een pony. Of klopt dat niet?

weet je,ik heb een tijd gehad dat ik dacht laat maar,maar pff,hij had allerlei ernstige ziektes ( cushing en insuline resistent),zou het aan zijn hart hebben omdat ie zo vreselijk dik was,ik zou zijn afstammeling verzonnen hebben (??) en ik zou zelfs daarvoor al berispt zijn door mensen ( ??)Gollum schreef:
Nou ja, wat stom. Wat zeiden ze dan?

Ik vind Wessel echt verschrikkelijk... hij zal wel lief zijn hoor, daar ben ik van overtuigd. Maar hoe ze het voor elkaar krijgt dat beest zo moddervet te krijgen en dat zelf niet in te zien... ongelofelijk. Mensen die er geen verstand van hebben vinden het "gaaf", maar jemig, wat zou ik er hard aan werken het dier weer in een gezond figuur te krijgen. En dan fokken terwijl ie zomerexzeem heeft. En schermen met een afstamming die niet helemaal klopt (even een niet zo bekend paard ertussen uit laten, want dit ziet er stoerder uit, poh, heeft ze daar commentaar op gehad van friesenkenners!). Nee, ik vind er niet zoveel aan, ik ga toch voor een mooie gezonde hengst, veel prettiger om naar te kijken!

Jeetje joh, je weet niet eens wie deze persoon is? Belachelijk dat mensen zulke dingen over je paard en over jou neerzetten terwijl ze je niet eens kennen. Maar het zal wel bokt zijn neem ik aan? Dat hele forum zit vol met dat soort gasten die de gekste dingen uitkramen. Daarom blijf ik daar ook weg. De ergernis is mij te groot, zelfs om alleen mee te lezen stijgt mijn bloeddruk teveel. Dus ik hou het nu maar bij de hondjes.Kimmie schreef:eigenlijk is dat ook het verstandigste om te doen,geen foto's plaatsen...maar uhh dat vraagt natuurlijk wel om een foto van jouw fries![]()
lieuwe die hier ook staat dat is pas echt een holle bolle gijs,maar die wordt er ook echt niet mooier op als hij slanker wordt,dan krijgt ie een heel dun achterkantje..
dit is wat er oa geschreven werd over wessel:
Ik vind Wessel echt verschrikkelijk... hij zal wel lief zijn hoor, daar ben ik van overtuigd. Maar hoe ze het voor elkaar krijgt dat beest zo moddervet te krijgen en dat zelf niet in te zien... ongelofelijk. Mensen die er geen verstand van hebben vinden het "gaaf", maar jemig, wat zou ik er hard aan werken het dier weer in een gezond figuur te krijgen. En dan fokken terwijl ie zomerexzeem heeft. En schermen met een afstamming die niet helemaal klopt (even een niet zo bekend paard ertussen uit laten, want dit ziet er stoerder uit, poh, heeft ze daar commentaar op gehad van friesenkenners!). Nee, ik vind er niet zoveel aan, ik ga toch voor een mooie gezonde hengst, veel prettiger om naar te kijken!en dat is maar 1 bericht wat dan als voor waarheid op internet gegooit wordt...en ook gewoon zo vol met nijd zo'n berichtje,waarom denk ik dan alleen maar,ik ken die persoon niet,zij mij niet en wessel niet..ik snap dat gewoon niet.

Nou ja.. Dat is wel rot om te lezen ja, dan zou ik er ook snel genoeg van hebben.Kimmie schreef:eigenlijk is dat ook het verstandigste om te doen,geen foto's plaatsen...maar uhh dat vraagt natuurlijk wel om een foto van jouw fries![]()
lieuwe die hier ook staat dat is pas echt een holle bolle gijs,maar die wordt er ook echt niet mooier op als hij slanker wordt,dan krijgt ie een heel dun achterkantje..
dit is wat er oa geschreven werd over wessel:
Ik vind Wessel echt verschrikkelijk... hij zal wel lief zijn hoor, daar ben ik van overtuigd. Maar hoe ze het voor elkaar krijgt dat beest zo moddervet te krijgen en dat zelf niet in te zien... ongelofelijk. Mensen die er geen verstand van hebben vinden het "gaaf", maar jemig, wat zou ik er hard aan werken het dier weer in een gezond figuur te krijgen. En dan fokken terwijl ie zomerexzeem heeft. En schermen met een afstamming die niet helemaal klopt (even een niet zo bekend paard ertussen uit laten, want dit ziet er stoerder uit, poh, heeft ze daar commentaar op gehad van friesenkenners!). Nee, ik vind er niet zoveel aan, ik ga toch voor een mooie gezonde hengst, veel prettiger om naar te kijken!en dat is maar 1 bericht wat dan als voor waarheid op internet gegooit wordt...en ook gewoon zo vol met nijd zo'n berichtje,waarom denk ik dan alleen maar,ik ken die persoon niet,zij mij niet en wessel niet..ik snap dat gewoon niet.
Normaal gesproken mag hij los over het landgoed.Easy_Rider schreef:Mooie Fries hoor.
Maar staat hij altijd achter zo'n slechte omheining in de weide?

Wat is er mis met de omheining? Hier staan ze achter 2 van zulke draadjes en blijven er netjes achter.Easy_Rider schreef:Mooie Fries hoor.
Maar staat hij altijd achter zo'n slechte omheining in de weide?