Zijn er ook hondeneigenaren die hun hond(en) naar een dagopvang brengen? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen!
Mensen die deze willen delen: graag!
Graag een berichtje sturen:)
Liefs Simone & Bowie.
Moderator: moderatorteam
iones schreef:Hoeveel dagopvangs voor honden zouden er nu helemaal zijn? Ik weet dat er in Enschede in zit.

Waar Morris nu heengaat is het echt heel goedkoop vergeleken bij sommige anderen. Betaal nu 7,50 per dag. Op die manier is het tenminste ook goed te doen om hem er elke week een paar keer naartoe te brengen. Hij kan ook gehaald/gebracht worden dan komen er nog extra kosten bij. Maar meestal breng en haal ik hem zelf. Soms laat ik hem thuisbrengen (als ik heel laat thuiskom en hem zelf niet meer op kan halen). Voor alleen thuisbrengen komt er dan iets meer dan 5 euro bij. Dus ook nog te doen.Leonie. schreef:Wat betaal je voor zoiets als waar Morris heen gaat?

Leonie. schreef:Jemig wat goedkoop. De enige die ik hier ken is iets van 30,- incl ophalen en thuisbrengen. Ik moet nodig verhuizen.

Wel voor mensen die zelf 50 euro per uur verdienen en dus gaan rekenen dat het goedkoper is dan hun hondje zelf brengen en halen.Cleva schreef:Het is niet gek maar het is ook niet haalbaar. Niet voor het dagelijks leven.Paisley schreef:Ik vind halen en brengen en opvang voor 30 euro niet eens zo gek.
Ik vind het soms heus wel sneu voor hein dat hij een dagje alleen is maar ik ga er echt geen 30 piek aan uitgeven.

Ochja dat vind ik niet. Ik vind waarde van geld afhankelijk van hoeveel energie je je er zelf voor moet leveren om het te verdienen. Als ik een half uur moet werken om mijn hond een dagje naar de creche te sturen, dan vind ik dat prima. Een poep&plas rondje kost me meer tijd.Cleva schreef: 30 euro halen en brengen is als vergoeding niet overdreven veel maar het is wel overdreven veel om aan een hondendag uit te geven.

Jammer dat ze tegenwoordig bij Oopoeh voor de oppassers een minimumleeftijd van 40 jaar hanteren. Ik zou dolgraag een vaste oppashond hebben, mocht het in de nabije toekomst niet meer lukken een eigen hond te nemen.Cleva schreef:heb je al op die oopoeh site gekeken?
Er zijn veel mensen die graag een oppashond aan huis willen. Het is wat extra gedoe maar ik heb dan liever iemand die alleen maar mijn honden in huis heeft en het ook echt voor zijn plezier doet.
Ophalen en brengen valt wel mee, de hele dag verzorgen daar gaat meer energie in zittenCleva schreef:Precies. En daarom is 30 euro om een hondje op te halen en terug te brengen onzinnig.Paisley schreef:Ochja dat vind ik niet. Ik vind waarde van geld afhankelijk van hoeveel energie je je er zelf voor moet leveren om het te verdienen.Cleva schreef: 30 euro halen en brengen is als vergoeding niet overdreven veel maar het is wel overdreven veel om aan een hondendag uit te geven.