Izzy is loops, heel erg loops. Meestal fiets ik dan wat vaker omdat ik een lange wandeling met Izzy aangelijnd niet leuk vind, om weinig loslopende honden tegen te komen zal ik dan door de wijken in het dorp moeten gaan lopen en dat vinden wij stom. Fietsen in het donker door de wijken is wel grappig. Alles goed, totdat we een intacte Duitse herder reu tegenkomen

Stond ik daar met mijn fiets tussen m'n benen en Izzy die vastgegrepen werd om eens flink genomen te worden. Ik kon duwen, roepen enz maar dat werkt natuurlijk niet als er hormonen in het spel zijn. Baasje roepen maar nee hoor, meneer kwam niet. Dus toen hop Izzy maar de lucht in, mijn armen in en hoog houden. Nou ja, dat was op IBH

Baasje uit de scoot en hond gehaald waarop we beide onze weg weer konden vervolgen met ietwat opgefokte honden
Mijn tante heeft een keer met haar vorige bouvier d'r hand tussen haar teef en een reu gestaan om de boel te blokkeren.
Dit soort dingen kun je soms gewoon niet voorkomen met een loopse teef maar ik kneep 'm wel even. Jullie grappige dingen meegemaakt met loopse teven?