Wie heeft er ervaring met een kruisband operatie bij je hond? Hoe is het gegaan met opbouwen van de beweging, hoe hebben jullie ze rustig gehouden de eerste periode, hoe gaat het nu? Als ik zo rond-google zie ik dat ontzettend veel honden dit gehad hebben en ik heb natuurlijk al veel informatie van de dierenarts gekregen en kunnen vinden op internet, maar ik vind het wel fijn om nog ervaringen uit te wisselen omdat ik toch best wel even met mijn handen in het haar zit
Mijn rottweiler bandit van 2 jaar is afgelopen woensdag 1 oktober geopereerd aan zijn voorste kruisband. Hij heeft een kunstkruisband gekregen.
De operatie is goed gegaan en eigenlijk lijkt hij ook weinig pijn te hebben. De volgende dag at hij alweer volop en hij is nog snel en sterk ook ondanks dat hij maar op 3 poten rondhupt
Heeft iemand misschien ervaring met een goed homeopathisch middeltje waar hij misschien iets kalmer van wordt?
Gisteren was hij 's ochtends lekker rustig dus toen heeft hij even buiten de bench geslapen: