Voor wie mijn topic een beetje volgt en mijn berichten leest kan al een beetje aanvoelen wat er aan de hand is.
Navajo en Bo zijn inmiddels beter, ik moet nu echt vechten voor mijzelf.
Voor wie oprecht geïnteresseerd is in opvang of mijn verhaal mag dit privé vragen.
Opvang vanaf wanneer: Per direct
Opvang tot wanneer: Nog niet concreet te zeggen. Maar ga maar uit van ongeveer 3 tot 4 weken. Kan iets langer duren maar kan ook gerust een week korter zijn. Mogelijkheid tot eventueel langer, in overleg met opvangende zal wel prettig wezen. Dan kan ik met een gerust hart mijn traject volgen. Maar concreet weet ik mijn traject nog niet, heb geen inzage in mijn behandelplan.
Waarom niet opvangen bij de HUS? Omdat ik geen 10 euro per dag per hond gedurende een maand (of langer/korter) kan betalen.
Kosten/prijs: Ik ben met alle liefde bereid te vergoeden, prijs komen wij wel uit, maar ga niet in honderden euro's denken.
Brok en wat lekkers betaal ik gewoon, het blijven immers mijn honden.
Dan wat over de honden zelf:
Bo, is een bijna 2 jarige stabij x wetter en houd van knuffels en gezelligheid. Hij kan prima loslopen en ik hoor van anderen die hem uitlaten dat hij geen bananen oren heeft echter heeft hij bij mij vaak wel bananen in zijn oren. (niet luisteren)
Water vind hij leuk, ballen werpen ook, piep speeltjes is die gek van en verder zal ik hem omschrijven als een blij ei.
Aan de lijn loopt hij netjes mee, wil dan graag naar andere honden en wil ook graag zijn boom maskeren. Een consequent persoon heeft hier een gouden hondje aan, de persoon die alles wel prima vind kan Bo zeer snel bovenop zijn pc terug vinden.

Hij wil bij reuen van dezelfde leeftijd en die even groot zijn wel dominant zijn, ik vermijd dit dan ook. Als Bo alleen thuis is en ik lang weg moet vertoont hij verlatingsangst daarom gaat mijn voorkeur uit naar samen plaatsen.
Navajo, 12 weken, pup. Vrolijk, niet bang, nieuwsgierig, knuffelig, hongerig, zeer actief buiten en in huis slapende. Samen met Bo hebben ze in huis nog wel eens een gekken half uurtje.
Navajo doet zijn plasjes en poepjes voornamelijk buiten al maar zie ik zijn signaal te laat dan laat hij het ook in huis lopen. (urine) Poepjes doet hij enkel buiten.
Aan de riem is het een zeer gewillig hondje, vergt nog een hoop training, het beukt wel goed naar voren, in de ankers gaan is er eigenlijk niet bij tenzij hij dat ene blaadje moet pakken.
Ik leef hier met katten, Bo kan hier prima mee en Navajo is vanwege zijn leeftijd nog regelmatig op ontdekkingstocht. Met oudste kat maait met zijn poten en dan weet Navajo ook dat het klaar is.
Helaas zelf geen auto, voorkeur gaat uit naar halen en brengen, reiskosten worden vergoed, mocht dit nou lastig worden kan ik eventueel een mantelzorger vragen of zei kan brengen en weer halen.
Het beste voor Bo en Navajo, omdat ze elkaar toch wel erg leuk vinden is een plekje samen. Ook hierin, als er meerdere mensen zich aanbieden, kan ik kijken wat ik kan doen.
Schroom niet je vragen te stellen, ben geen moeilijk baasje

Wel ga ik in dit topic niet in op de achterliggende reden, dit doe ik uitsluitend via pb.
Alvast bedankt
Groetjes,
Mieke