Winnaar ik
Op naar de volgende ronde.
Ze is helemaal op hahahha, ze lag alweer in haar bench, loopt ze weer naar de bank, kijkt mij aan
Gelukkig had ik mijn koffie nog niet ingeschonken.
Moderator: moderatorteam

Hier klink je al niet zeker van je zaak, ik zou dus zeggen of altijd of nooit , scheelt een hoop gedoeNeeltje schreef:Ze mag er hier ook op als ik haar uitnodig om op de bank of stoel te komen, niet op eigen initiatief, tenminste dat is het doel. Ik kan het op z'n minst proberen.
Dan zou ik er misschien wel voor kiezen om een kleedje neer te leggen / weg te halen.Neeltje schreef:Ze mag er hier ook op als ik haar uitnodig om op de bank of stoel te komen, niet op eigen initiatief, tenminste dat is het doel. Ik kan het op z'n minst proberen.
Hailfall schreef:Een vriend van ons heeft het afgeleerd met muizenvallen.. klinkt misschien heel gemeen maar door de muizenvallen gaat zij nu niet meer op de bank.

Dat lijkt mij ook.billy schreef:Hier klink je al niet zeker van je zaak, ik zou dus zeggen of altijd of nooit , scheelt een hoop gedoeNeeltje schreef:Ze mag er hier ook op als ik haar uitnodig om op de bank of stoel te komen, niet op eigen initiatief, tenminste dat is het doel. Ik kan het op z'n minst proberen.
Dat is ook heerlijk, vandaar dat Gina ook lekker op de bank mag. De vorige honden ook, want het is wel zo gezellig met zijn allen op de bank hangen.Yai schreef:Ik vind het heerlijk met Boris op de bank. Lekker onderuit een boekje lezen met een snurkende hond naast me die nog net met zijn kop op mijn schoot ligt. Heerlijk!
De truc is om de open gezette vallen in ( lichte ) plastic dozen te leggen, de dozen te sluiten en ze dan op verschillende plaatsen op de zetel te leggen . Als de hond op de zetel springt klappen de vallen dicht en daardoor bewegen de dozen : de meeste honden schrikken hier van .Nicaaa! schreef:Hailfall schreef:Een vriend van ons heeft het afgeleerd met muizenvallen.. klinkt misschien heel gemeen maar door de muizenvallen gaat zij nu niet meer op de bank.Niet! toch?

. Dat is mijn bedoeling dus ook. Het is allemaal leuk en aardig op de bank en ja, ik vind het ook gezellig, maar net kwam ze dus met modderpoten binnen en vliegt zo op de bank, helemaal onder dus. Gelukkig was het nu met 5 minuten geklaard. Ik vind het ook gezellig met de hond op de bank, nu ja, ik zit nooit op de bank, maar samen in mijn fauteuil, maar niet als ik er niet zit.yodi schreef:Hier alleen op de bank als de baas zegt, toe maar. mag wel.
En dat is bijna altijd, alleen als er visite is niet.

Waarom niet gewoon eerst met "nee" en aanleren dat het wel mag als er een kleedje ligt?Coockie schreef:De truc is om de open gezette vallen in ( lichte ) plastic dozen te leggen, de dozen te sluiten en ze dan op verschillende plaatsen op de zetel te leggen . Als de hond op de zetel springt klappen de vallen dicht en daardoor bewegen de dozen : de meeste honden schrikken hier van .Nicaaa! schreef:Hailfall schreef:Een vriend van ons heeft het afgeleerd met muizenvallen.. klinkt misschien heel gemeen maar door de muizenvallen gaat zij nu niet meer op de bank.Niet! toch?
Een andere goede tip : aluminium folie op de zetel leggen : daar houden de meeste honden ook niet van .