Nou, ze zaten wat te keutelen over hondengedrag en vooral hun omgang met hun honden. Mevrouw links had problemen met de gentle leader, want ze mocht er op cursus niet aan trekken, was slecht voor de nek of zo volgens haar instructrice
Nou, stukje lezing gehad, pauze. Eerst heb ik een heel tijd met de mevrouw van de hondenbescherming staan praten en toen heb ik weer haastig plaats genomen op m'n stoel tussen mevrouw links en rechts in. Die het hadden over wat hun dierenarts had gezegd. Als ik het mag geloven hadden zij de meest geweldige dierenarts ooit, hij wist alles over gedrag. Ik vroeg of hij ook adviezen voor buiten de praktijk had en ja, hoor. Als je hond vervelend was, moest je 'm maar flink in z'n nekvel pakken en op z'n rug smijten, zo'n beest moet toch weten wie de baas is
Overigens wel een zeer leuke avond gehad wat betreft de lezing, ging over hondengedrag en voornamelijk stresssignalen zijn ook uitgebreid aan bod geweest. Communicatie wat betreft honden onder elkaar, maar ook naar de baas toe. (On)zekerheid etc. Goede organisatie en ze sloten heel erg aan bij mijn ideeën over honden. Ik moet alleen nog beslissen of ik de volgende lezing voor de lezing ga of gewoon voor het publiek. Heerlijk!