de eerste twee weken ..zijn nieuw

zijn er mensen die al eens in die omgeving zijn heweest en misschien mooie wandelingen weten in het esterel gebergte ..ook voor dagjes uit hou ik me aanbevolen

Moderator: moderatorteam
Haha ja het is daar overal mooi !!MissDorien schreef:Ik ben daar wel geweest een paar jaar geleden, maar toen hadden we nog geen honden dus wandelen deden we niet
Mooi gebied vond ik, met veel te toen.
pooh schreef:wat leuk! Wij hebben nog niets geregeld voor dit jaar, toch maar eens gaan doen
oh en de volgende keer mag je best zwaaien hoor als er al toeterend een auto langs je rijdt
thanks voor de info..wij gaan altijd in juni..st tropez die wandeling hebben we inderdaad ook al gedaan mooi!!Anne Degraef schreef:In het achterliggende Esterel-gebergte kan je prachtige wandelingen maken.
Wij deden ook steeds te voet de bewegwijzerde wandeling rond het schiereiland St.-Jean-Cap-Ferrat.
Het vertrekpunt ligt aan het haventje. Je kan een kleine wandeling doen of voor een grote dagtocht kiezen.
Het wandelpad is perfect aangelegd. Wel voldoende drank meenemen voor jezelf en je honden.
Ook in Antibes kan je mooie wandelingen maken.
En in St. Tropez heb je de prachtige wandeling langs de kust.
Ze vertrekt in het haventje, en je kan dan wandelen tot de Plage des Salins en zo terug binnendoor of je kan verder wandelen tot aan de Plage de Tahiti en dan terug binnendoor.
Wij gingen jaren lang naar Frejus met onze Berner. Maar wel steeds in de paasvakantie.
In de zomervakantie ( juli en augustus ) was het er veel te heet, we hebben dat één keer gedaan maar we konden niet buiten komen van de grote hitte.
thanks voor de info..wij gaan altijd in juni..st tropez die wandeling hebben we inderdaad ook al gedaan mooi!!
ik ga de andere wandelingen even uitzoeken thanks
En 's zomers is het daar zo druk dat je steeds weer bumper aan bumper moet rijden wil je ergens met je auto naartoe.
Vorig jaar zijn we half juni geweest met onze Schotse Collie en toen was het nog goed te doen van warmte en drukte.
Wanneer gaan jullie ?
Vriendelijke groeten,
Anne en Evy
ik heb net een wandelkaart van het hele gebied gekocht...dus gaat helemaal goed komen..ook een boekje van de anwb actief met verschillende wandelingen...wij gaan ons niet vervelen hahaAnne Degraef schreef:In het achterliggende Esterel-gebergte kan je prachtige wandelingen maken.
Wij deden ook steeds te voet de bewegwijzerde wandeling rond het schiereiland St.-Jean-Cap-Ferrat.
Het vertrekpunt ligt aan het haventje. Je kan een kleine wandeling doen of voor een grote dagtocht kiezen.
Het wandelpad is perfect aangelegd. Wel voldoende drank meenemen voor jezelf en je honden.
Ook in Antibes kan je mooie wandelingen maken.
En in St. Tropez heb je de prachtige wandeling langs de kust.
Ze vertrekt in het haventje, en je kan dan wandelen tot de Plage des Salins en zo terug binnendoor of je kan verder wandelen tot aan de Plage de Tahiti en dan terug binnendoor.
Wij gingen jaren lang naar Frejus met onze Berner. Maar wel steeds in de paasvakantie.
In de zomervakantie ( juli en augustus ) was het er veel te heet, we hebben dat één keer gedaan maar we konden niet buiten komen van de grote hitte.
En 's zomers is het daar zo druk dat je steeds weer bumper aan bumper moet rijden wil je ergens met je auto naartoe.
Vorig jaar zijn we half juni geweest met onze Schotse Collie en toen was het nog goed te doen van warmte en drukte.
Wanneer gaan jullie ?
Vriendelijke groeten,
Anne en Evy
Canecorsosultan schreef:Kijk eens in de omgeving van Ramatuelle, een klein dorpje vlakbij St. Tropez. Wij zijn daar meerdere malen geweest, helaas zonder honden, maar de omgeving is schitterend en zover wij hebben meegemaakt, zeer hond vriendelijk. Daar hebben wij altijd wel op geletWil je eens uit eten en je hond(en) meenemen, raad ik je restaurant Le Will aan. Dit ligt aan de doorgaande weg van St. Tropez naar Ramatuelle, een flink eind van de weg af. Het eten is er echt héél erg goed. Daarbij is het grotendeels in de open lucht met ruime afstand tussen de tafels. Je kunt daar, zeker als je aan de buitenrand zit, rustig genieten van het eten terwijl je honden erbij zijn
Iedere 2 uur stoppen? Nee daar begin ik niet aan als dat niet nodig is.pooh schreef:ik zit nu eigenlijk voor het eerst te kijken om Ameno mee te nemen wat verder weg, verder dan de ardennen dan. Maar hoe doen jullie dat bijvoorbeeld met de auto rit ernaar toe? Behalve iedere 2 uur stoppen, op 10 uur rijden, stop je dan ook ergens om de honden te eten te geven?
Gewoon niet te druk maken over of je moet stoppen of nietpooh schreef:hmm dat klinkt als een appeltje eitje Suuz, zo'n rit zie ik wel zitten.