Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

NK KNPV Eindhoven

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

NK KNPV Eindhoven

Ongelezen bericht door crutz »

Ben onderweg, mag dit jaar meedoen voor object. Alleen wel volgens de "Olympische gedachte" dat meedoen belangrijker is dan winnen, met mijn moeders gezondheid & ziekenhuis opname de afgelopen weken/voorbereiding op een by-pass operatie volgende week & onze bruiloft van vorige week zijn de trainingen er veel bij in geschoten, want ja, mam gaat voor & ik ben van mening dat je niet moet trainen als je kop er niet bij is, daar wordt de hond nooit beter van. Wel veel "gebald" & gefietst....das ontspannend....

We gaan t dus zien vandaag, woensdag op de generale was hij nog wat brutaal, maar niets waar ik mee voor lul zou staan.....

Wel alleen onderweg, want mijn man (vergis me steeds minder ;-)) is onderweg naar Leeuwarden met de terriërs....

Wordt vervolgd....
chrico
Zeer actief

Re: NK KNPV Eindhoven

Ongelezen bericht door chrico »

Succes zometeen :ok: gaat vast lukken en zoals je zelf al zei, meedoen is belangrijker dan winnen dus voor lul sta je niet :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
tycha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Smoothies
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door tycha »

Heel veel succes Carmen!
Het is natuurlijk al heel leuk, en een eer als je daar mag mee doen. Het is toch de droom van iedere knpv-er om op de kampioenschappen te staan, en jij staat er toch maar mooi. Een hele mooie uitslag zou het allemaal nog mooier maken.
Nogmaals heel veel succes, ik duim voor je :ok:
Afbeelding
Groetjes Marja
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Succes! Ben benieuwd!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Succes!
Tot vanmiddag!
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
daywalker
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door daywalker »

heel veel succes en wie weet behaal je een beter resultaat dan gedacht.
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
CharlesvdBerkt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herders

Ongelezen bericht door CharlesvdBerkt »

Heel veel succes vandaag
en vergeet niet te genieten van het feit dat je daar staat.
LaRep
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tokkel

Ongelezen bericht door LaRep »

Good luck!

Ik heb zo'n gevoel dat jij onder druk best heel goed kan werken met je hond en daarom gaat het je lukken!!!
Afbeelding
Amy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chinese Crested (+Kruising), Middenslag Poedel, Mechelse Herder

Ongelezen bericht door Amy »

Succes!! En dat is de goeie instelling om te gaan, maakt het ook leuker als het toch heel goed gaat en je misschien zelfs wel wat wint :lol1: :wink:
Afbeelding
~reinforcement builds behavior~
~You can not influence someone while you are judging them~
diana25
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitseherder

Ongelezen bericht door diana25 »

succes , maak er een leuke dag van :ok:
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Verslag komt later, Bau is na de stok door de hitte bevangen geraakt & was bijna kapot.....slijmvliezen nu weer roze & weet bij kennis, aanwezige DA dacht dat t wel goed ging komen. Nu onderweg naar huis.

Op 1 verrassing na (kist revieren) heeft hij tot na de stok netjes gewerkt, dus daar lag t niet aan.
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Oei, wat schrikken!
Hopelijk is hij snel weer helemaal opgeknapt.
LaRep
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tokkel

Ongelezen bericht door LaRep »

Zo, da's schrikken!

Had wel verwacht dat ze door het weer het programma gewisseld hadden.
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Contacteer:

LaRep schreef:Zo, da's schrikken!

Had wel verwacht dat ze door het weer het programma gewisseld hadden.
T was vanochtend al bloedheet, zoeken was in t stadion & volgens mij tussen 10-11 & zelfs toen had ik t al bloedheet, terwijl je dan gewoon stil staat zelf.
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Blij dat het weer goed met hem gaat nu.
Fijn ook dat de dierenarts Cathy Wisse van de Meemortel direct ter plaatse was.

Geef Bau straks maar een knuffel van me :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
daywalker
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door daywalker »

Zulke dingen gebeuren met die hitte. Laat hem maar een paar dagen lekker rusten op een koele plek.
Snel weer de oude worden hoor Bau, er komen nog dagen genoeg om te werken voor de baas.
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

dat is schrikken idd.
Ik had vandaag de dogsurvival en ik zag aan de hond dat ie het zwaar had, gelukkig hoorde er ook samen zwemmen met je hond bij voor hem, dat koelde ruim voldoende af.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Heb het zelf gemist omdat ik "even" heen en weer naar huis was om de honden uit te laten, maar ik hoorde het bij terugkomst in het stadion. Ben blij dat hij weer opgeknapt is Carmen.

De prijsuitreiking was helaas een onverstaanbaar drama. Een keurmeester was op de tribune gaan zitten om de uitslagen te kunnen noteren, maar kwam terug naar beneden omdat het daar ook niet verstaanbaar was. Ik hoorde van deelnemers dat ze zelf hun punten ook niet konden horen op het veld. Bij de zoekhonden maakten ze het helemaal bont door de deelnemers in verkeerde volgorde naar de podiumplaatsen te roepen. Verwarring alom, en later moesten ze het over doen met de goede volgorde. Heel pijnlijk en onzorgvuldig. En dan blijft het ook oorverdovend stil op de website van de KNPV, geen uitslag te zien. daar sta je dan twee dagen voor langs de kant, heen en weer rijdend naar de andere locaties waar gesprongen moest worden (oh wat was dat toch prettig geregeld in Den Bosch......), in de hitte, met dure prijzen voor niet koud bier en frisdrank, en niks wat op tijd begint of afloopt. Ik denk echt niet dat ik er volgend jaar een snipperdag voor opneem, als er geen clubgenoten/zeer goede bekenden meedoen. En wat ik langs de lijn zo hoorde om me heen, ben ik niet de enige die er zo over denkt.

M'n clubgenoot van de zoekhondenclub is 2e geëindigd bij de zoekhonden, dus daar waren we erg tevreden over, mede gezien het feit dat hij een zware knieoperatie achter de rug heeft waar hij nog niet goed van bijgekomen is. En een geleider die ik het heel erg gunde is kampioen PH1 geworden, zodat de zoon van m'n man volgende week bij de luchtmacht aan het werk zal mogen met de nederlands kampioen van dit jaar (maar ja, zie de hond maar eens zo te houden..... dat is geen vanzelfsprekendheid, zeker als je weet van wat voor club hij af komt).
crutz
Zeer actief
Contacteer:

nu Baudi er goed bovenop gekomen lijkt te zijn (hou hem nog wel in de gaten) zijn foto's als deze ook wel erg leuk...

Afbeelding
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

mooie foto van Bau!
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders

Ongelezen bericht door Selene »

Gos schreef:Heb het zelf gemist omdat ik "even" heen en weer naar huis was om de honden uit te laten, maar ik hoorde het bij terugkomst in het stadion. Ben blij dat hij weer opgeknapt is Carmen.

De prijsuitreiking was helaas een onverstaanbaar drama. Een keurmeester was op de tribune gaan zitten om de uitslagen te kunnen noteren, maar kwam terug naar beneden omdat het daar ook niet verstaanbaar was. Ik hoorde van deelnemers dat ze zelf hun punten ook niet konden horen op het veld. Bij de zoekhonden maakten ze het helemaal bont door de deelnemers in verkeerde volgorde naar de podiumplaatsen te roepen. Verwarring alom, en later moesten ze het over doen met de goede volgorde. Heel pijnlijk en onzorgvuldig. En dan blijft het ook oorverdovend stil op de website van de KNPV, geen uitslag te zien. daar sta je dan twee dagen voor langs de kant, heen en weer rijdend naar de andere locaties waar gesprongen moest worden (oh wat was dat toch prettig geregeld in Den Bosch......), in de hitte, met dure prijzen voor niet koud bier en frisdrank, en niks wat op tijd begint of afloopt. Ik denk echt niet dat ik er volgend jaar een snipperdag voor opneem, als er geen clubgenoten/zeer goede bekenden meedoen. En wat ik langs de lijn zo hoorde om me heen, ben ik niet de enige die er zo over denkt.

M'n clubgenoot van de zoekhondenclub is 2e geëindigd bij de zoekhonden, dus daar waren we erg tevreden over, mede gezien het feit dat hij een zware knieoperatie achter de rug heeft waar hij nog niet goed van bijgekomen is. En een geleider die ik het heel erg gunde is kampioen PH1 geworden, zodat de zoon van m'n man volgende week bij de luchtmacht aan het werk zal mogen met de nederlands kampioen van dit jaar (maar ja, zie de hond maar eens zo te houden..... dat is geen vanzelfsprekendheid, zeker als je weet van wat voor club hij af komt).
Volgens mij weet ik welke hond er naar de zoon van jouw man gaat, Sjors toch?
Is een hele leuke en mooie hond trouwens!
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Selene schreef:Volgens mij weet ik welke hond er naar de zoon van jouw man gaat, Sjors toch?
Nee, Nero van Barents. Hij heeft hem al en is er erg blij mee :E:
Selene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herders

Ongelezen bericht door Selene »

Gos schreef:
Selene schreef:Volgens mij weet ik welke hond er naar de zoon van jouw man gaat, Sjors toch?
Nee, Nero van Barents. Hij heeft hem al en is er erg blij mee :E:
Foute gok dus :( Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst van zoonlief!
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

Afbeelding

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it

Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”