We gaan t dus zien vandaag, woensdag op de generale was hij nog wat brutaal, maar niets waar ik mee voor lul zou staan.....
Wel alleen onderweg, want mijn man (vergis me steeds minder

Wordt vervolgd....
Moderator: moderatorteam
T was vanochtend al bloedheet, zoeken was in t stadion & volgens mij tussen 10-11 & zelfs toen had ik t al bloedheet, terwijl je dan gewoon stil staat zelf.LaRep schreef:Zo, da's schrikken!
Had wel verwacht dat ze door het weer het programma gewisseld hadden.
Volgens mij weet ik welke hond er naar de zoon van jouw man gaat, Sjors toch?Gos schreef:Heb het zelf gemist omdat ik "even" heen en weer naar huis was om de honden uit te laten, maar ik hoorde het bij terugkomst in het stadion. Ben blij dat hij weer opgeknapt is Carmen.
De prijsuitreiking was helaas een onverstaanbaar drama. Een keurmeester was op de tribune gaan zitten om de uitslagen te kunnen noteren, maar kwam terug naar beneden omdat het daar ook niet verstaanbaar was. Ik hoorde van deelnemers dat ze zelf hun punten ook niet konden horen op het veld. Bij de zoekhonden maakten ze het helemaal bont door de deelnemers in verkeerde volgorde naar de podiumplaatsen te roepen. Verwarring alom, en later moesten ze het over doen met de goede volgorde. Heel pijnlijk en onzorgvuldig. En dan blijft het ook oorverdovend stil op de website van de KNPV, geen uitslag te zien. daar sta je dan twee dagen voor langs de kant, heen en weer rijdend naar de andere locaties waar gesprongen moest worden (oh wat was dat toch prettig geregeld in Den Bosch......), in de hitte, met dure prijzen voor niet koud bier en frisdrank, en niks wat op tijd begint of afloopt. Ik denk echt niet dat ik er volgend jaar een snipperdag voor opneem, als er geen clubgenoten/zeer goede bekenden meedoen. En wat ik langs de lijn zo hoorde om me heen, ben ik niet de enige die er zo over denkt.
M'n clubgenoot van de zoekhondenclub is 2e geëindigd bij de zoekhonden, dus daar waren we erg tevreden over, mede gezien het feit dat hij een zware knieoperatie achter de rug heeft waar hij nog niet goed van bijgekomen is. En een geleider die ik het heel erg gunde is kampioen PH1 geworden, zodat de zoon van m'n man volgende week bij de luchtmacht aan het werk zal mogen met de nederlands kampioen van dit jaar (maar ja, zie de hond maar eens zo te houden..... dat is geen vanzelfsprekendheid, zeker als je weet van wat voor club hij af komt).
Nee, Nero van Barents. Hij heeft hem al en is er erg blij meeSelene schreef:Volgens mij weet ik welke hond er naar de zoon van jouw man gaat, Sjors toch?
Is een hele leuke en mooie hond trouwens!
Foute gok dusGos schreef:Nee, Nero van Barents. Hij heeft hem al en is er erg blij meeSelene schreef:Volgens mij weet ik welke hond er naar de zoon van jouw man gaat, Sjors toch?
Is een hele leuke en mooie hond trouwens!